دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از اچ‌ تی سی یو 11 آیز

  • زهره امامی
  • ۲۷ دی ۱۳۹۶
  • ۰

گوشی U11 Eyes یک گوشی میان‌ رده است که شباهت‌ هایی به پرچم‌ دار یو ۱۱ پلاس اچ‌ تی‌ سی دارد. یو ۱۱ آیز از فلز و شیشه ساخته شده است. در ادامه بیشتر برایتان از مشخصات اشن گوشی خواهیم گفت.

در پشت دستگاه علاوه بر برند اچ‌ تی‌ سی حسگر اثر انگشت نیز به چشم می‌ خورد. نمایشگر یو ۱۱ آیز حاشیه‌ های اندکی دارد و مانند برادر پرچم‌ دارش کلیدهای ناوبری خازنی ندارد.

اچ تی سی یو 11 ایز

این گوشی نمایشگر ۶ اینچی فول‌ اچ‌ دی پلاس (۲۱۶۰ در ۱۰۸۰) تراکم ۴۰۲ پیکسل بر اینچ دارد که برای یک میان‌ رده عدد معقولی به نظر می‌ رسد.

اچ تی سی یو 11 ایز

یو ۱۱ آیز با ۴ گیگابایت حافظه‌ ی رم و ۶۴ گیگا بایت حافظه‌ ی ذخیره‌ سازی داخلی عرضه خواهد شد. تراشه‌ ی ۶۴ بیتی و هشت هسته‌ ای اسنپدراگون ۶۵۲ در آن استفاده شده است. باتری این موبایل ۳۹۳۰ میلی‌ آمپر ساعت می باشد و از از طریق فناوری Quick Charge 3.0 شارژ می شود. این گوشی ۶ اینچی ۱۸۵ گرم وزن دارد و ضخامت آن به ۸.۵ میلی‌ متر می‌ رسد.

اچ تی سی یو 11 ایز

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

سایز پیکسل در تصاویر ثبت‌ شده‌ ی این گوشی ۱.۴ میکرومتر است و از سیستم فوکوس خودکار فوق‌ سریع بهره می‍برد. روشنایی پشتو لرزش‌گیر اپتیکال تصویر دارد.

اچ تی سی یو 11 ایز

در بخش جلویی گوشی از دو دوربین با f/2.2 با لنز عریض و سنسور BSI استفاده شده است. مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار می باشد. یو ۱۱ آیز در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز روانه‌ ی بازار خواهد شد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *