دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۰ مدل پالتو ست مادر و دختر که عاشقش می شوید

  • نرگس بستگان
  • ۱۱ دی ۱۳۹۶
  • ۰

در این بخش با فرا رسیدن فصل های سرد انواع مدل پالتو ست مادر و دختر را قرار داده ایم که می توانید با الگو برداری از اینمدل پالتو ها ایده های جذاب و شیک برای یک تیپ زمستانه ایده آل بگیرید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

پالتو از لباس های گرم و پر کاربرد در فصول سرد سال است. پالتوهای زنانه و دخترانه در انواع مدل ها ورنگ ها در بازار عرضه می شود اما در این مطلب برای شما عزیزان مدل پالتوی ست مادر و دختری را مختص خانم های باسلیقه به اشتراک گذاشته ایم.

مدل پالتو ست مادر و دختر شیک و جذاب

پالتو ها در انواع طرح های شیک مجلسی، اسپرت و ساده وجود دارد که می توانید بر اساس علاقه و فرم بدن خود انتخاب کنید. در خرید هر نوع لباسی توجه اساسی باید ابتدا به فرم اندام باشد تا لباس خریداری شده به درستی اندام شما را در خود جای دهد و با بینشی آگاهانه شما بتوانید نقاط ضعف و قوت خود را با انتخاب لباس مناسب بپوشانید و یا جلوه دهید.

گالری ۲۰ مدل پالتوی ست برای مادر و دختر

خانم های با سلیقه و خلاقی هستند که برای تیپ خود وقت میگذارند و برایشان اهمیت زیادی دارد که حتما زیبا جلوه کنند این افراد خلاق گاهی به دنبال ایده های نابی می گردنند مانند مادرانی که لباس هایشان را با فرزند خود ست می کنند از این رو در این مطلب برای شما دوستان عزیز انواع مدل پالتوی ست مادر و دختری را قرار داده ایم.

مدل پالتو ست مادر و دختر

مدل پالتوی ست جدید مادر و دختر

  •  آرون گروپس

مدل پالتو طرح دار

مدل پالتو ست با رنگ بنفش

مدل شنل دخترانه بافت

مدل شنل های ست مادر ودختر

مدل شنل ست جذاب برای مادر و دختر

ست خانوادگی مدل پالتو

مدل پالتو ست ساده

مدل پالتو کره ای

مدل پالتو دخترانه و زنانه

پالتوی ست مادر و دختری

مدل پالتو ست مادر و دختر

مدل پالتوی ست مادر و دختری

مدل کاپشن ست مادر و دختر

مدل پالتو مجلسی

مدل پالتو چرم شیک

پالتو زنانه

 

مدل پالتو ها در انواع مدل های مختلف موجود است اما پالتو های کوتاه از جذابیت بیشتری برخوردار هستند و در بین خانم ها بیشتر مورد توجه واقع شده اند، پالتو های کوتاه با انواع طرح های خزدار و یا پارچه های طرح دار در بازار عرضه می شود که بر اساس سلیقه خود میتوانید از بین این مدل پالتو های زیبا انتخاب کنید.

ست پالتو مادر و دختر

کاپشن دخترانه و زنانه به رنگ قرمز

پالتو ست مادر و دختر

مدل پالتو نیم تنه

پالتو دخترانه

مدل پالتو کره ای زنانه

مدل پالتو

مدل پالتو فانتزی

در این بخش از مجله آرگا با انواع مدل پالتوی ست مادر و دختر آشنا شدیم امیدواریم از تماشای گالری عکس های مدل پالتو نهایت لذت را برده باشید و طرح های ارائه شده مورد پسندشما عزیزان واقع شده باشد و توانسته باشید الگوهای زیبایی برای خود تهیه کرده باشید، برای تماشای مدل پالتو بیشتر کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *