دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بهترین انواع ماسک مو برای موهای خشک را بهتر بشناسید

  • نرگس کوهستانیان
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

داشتن موهای خشک و زیر برای همه ما عذاب آور و ناخوشایند است، از این رو به دنبال اقداماتی برای رفع خشکی مو هستیم. استفاده از ماسک مو برای موهای خشک یکی از بهترین ترفندها در این زمینه می باشد.

مراقبت از مو هم مانند دیگر اندام و اعضای بدن ضروری است و خوش حالتی و لطیف بودن مو برای همه افراد مهم و حائز اهمیت است. در این میان استفاده از ماسک های گیاهی و طبیعی می تواند نقش مثبتی در سلامت مو داشته باشد. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که دارای مو های خشک و شکننده می باشید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید و با انواع ماسک مو برای مو های خشک آشنا شوید و با استفاده از این روش های طبیعی صاحب مو هایی نرم و لطیف شوید.

انواع ماسک مو برای موهای خشک و شکننده

شادابی و طراوت مو خود باعث شادابی شخص می شود. استفاده از ماسک مو طبیعی باعث ترمیم پیاز و ریشه مو می شود و شادابی و نرمی را برای مو های خشک به ارمغان می آورد.

ماسک مو راه حل موهای خشک

در این میان نوجوانان و مخصوصا جوانان که بیشتر به خوش فرم و خوش حالتی و نرمی موهایشان اهمیت می دهند، در جستجوی درمان قطعی و استفاده از ماسک های موثر هستند که زودتر به نتیجه برسند.  در اینجا به شما کاربران عزیز توصیه می کنیم در ابتدا به پزشک پوست مراجعه کنید، اگر مشکل حادی نبود و تنها مشکل موهای تان خشکی و بد فرم بودن آن است از ماسک های طبیعی و سالم برای تقویت مو و همچنین نرم و لطیف شدن آن استفاده کنید.

ساخت ماسک مو برای موهای وز

 

ابتدا لازم است بدانید در تغذیه خود تجدید نظری کنید چون تغذیه یکی از راه های موثر در کمک کردن به نرم شدن موهاست. سبزی زیاد مصرف کنید و سعی کنید اقداماتی برای رطوبت رسانی به پوشت و مو را انجام دهید.
برای ساختن ماسک مو برای موهای خشک می توانید از روغن نارگیل، روغن بادام، و یا روغن زیتون و یا روغن آرگان  استفاده کنید. این روغن ها بیشترین تاثیر در نرمی و لطافت موهایتان دارند. با دست موهایتان را با روغن ماساژ دهید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

استفاده روغن زیتون در ماسک مو

معرفی یکی از موثرترین ماسک ها برای از بین بردن خشکی موها

بهترین ماسک مو برای موهای خشک ماسک هایی هستند که در آن از روغن های نامبرده استفاده شود. تهیه ماسک مو با استفاده از تخم مرغ می تواند بسیار موثر باشد. تخم مرغ حاوی پروتیین است که در تقویت پروتیین مو تاثیر بسزایی دارد. استفاده از ماسک تخم مرغ می تواند یکی از ساده ترین و در عین حال یکی از موثرترین راهکارها در رفع خشکی و زبری موها باشد. ماسک تخم مرغ به رشد سریع و بهتر موها کمک می کند. زرده تخم مرغ درمان موهای شکننده، زبر و خشک و تقویت کننده نرمی و لطافت و درخشندگی و خوش فرمی موهاست. استفاده از زرده تخم مرغ در ماسک مو علاوه بر از بین بردن خشکی موها، به تقویت مو نیز کمک می کند.

انواع ماسک مو برای موهای خشک
از دیگر مواد ترکیب تهیه ماسک مو می توان به عسل اشاره کرد. عسل قابلیت صاف شدگی به موهایتان می دهد.

عسل در ماسک موی خشک

 

بهتر است هفته ای ۲ الی ۳ بار از ماسک مو با ترکیب یکی از روغن های نامبرده، تخم مرغ، عسل استفاده کنید تا نتیجه مطلوب و تاثیر شگفت انگیز آن را با استفاده ماسک مو برای مو های خشک در موهایتان احساس کنید.
ماسک های طبیعی و خانگی بیشترین تاثیر در صاف شدگی و لطافت و درخشش موهایتان دارد. ترکیب تخم مرغ، عسل و یکی از روغن های فوق الذکر در نرم و شفاف شدن موهای خشک تان معجزه می کند. این سه  مواد را مخلوط کنید، خوب هم بزنید تا حالت کرم شود سپس موهایتان را با ماسک تهیه شده ماساژ دهید. اجازه بدهید چند دقیقه روی موهایتان بماند سپس با آب ولرم بشویید.

ساختن ماسک موی خشک

با موثرترین ماسک موها برای از بین بردن خشکی مو آشنا شدید، امیدواریم با استفاده از این ماسک ها، مشکلات موهایتان برطرف شود. با این حال در صورتی که حس می کنید نیازمند آشنایی با دیگر ماسک های موثر هستید پیشنهاد می کنیم بر روی ماسک مو کلیک نمایید و از دیگر ترفندها و راهکارهای معرفی شده نهایت استفاده را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *