دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

جدیدترین مجموعه عکس ماشین فراری مدل های سال

  • مرضیه شاکری
  • ۷ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

مقاله ای که امروز برای شما آماده کردیم، شامل مجموعه ای از عکس ماشین فراری است، که قصد داریم شما را با این ساخته شگفت انگیز بشر آشنا سازیم.

ماشین فراری، از آن دست ماشین هایی است که هر کسی آرزوی داشتنش را می کند، چرا که از هر لحاظ بی نظیر و زیباست. این ماشین زیبا که ساخت کشور ایتالیاست، با طراحی منحصر به فرد و قابلیت های پیش رفته ای که دارد، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند و به همین دلیل است که از ارزش بالایی نیز برخوردار است. در این مقاله شما را به مشاهده عکس ماشین فراری دعوت می کنیم.

مجموعه عکس ماشین فراری :

ماشین فراری، توسط انزو فراری طراحی شد. او در دوران کودکی تحصیلات آکادمیک را دوست نداشت و در عوض علاقه زیادی به مسابقات اتومبیلرانی نشان می داد. وی در زمینه طراحی و تولید خودروهای فوق اسپرت فعالیت دارد. شرکت خودرو سازی فیات با خریداری 90% از سهام شرکت فراری، امروزه مالک اصلی آن به شمار می آید. 10% باقی این سهام را، فرزند انزو فراری (پیرو فراری) در اختیار دارد. امروزه بیشتر ماشین های فراری به رنگ قرمز تولید می شوند و این به دلیل این است که در فدراسیون اتومبیلرانی، رنگ قرمز به عنوان نماینده کشور ایتالیا تعیین شد. در ادامه عکس ماشین فراری و تصاویری از داخل این ماشین را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

انواع جذاب ماشین فراریانواع مدرن ماشین فراریانواع جدید ماشین فراریانواع زیبای ماشین فراریجذاب ترین ماشین فراریمدرن ترین ماشین فراریجدیدترین ماشین فراریزیباترین ماشین فراریماشین فراری شیکماشین فراری جدیدماشین فراری زیباعکس ماشین فراری جذابعکس ماشین فراری مدرنعکس ماشین فراری شیکعکس ماشین فراری جدیدعکس ماشین فراری زیبا

عکس های داخل ماشین فراری 458 :

لازم به ذکر است که باتری که در ماشین فراری 458 کارگذاری شده است، قدرتی معادل 40 باتری سنتی را داراست، و دیگر اینکه، قدرت موتور آن 552 اسب بخار است. این ماشین قدرتمند برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، تنها 3 ثانیه زمان لازم دارد و این به این معناست که تاخیر آن در زمان حرکت صفر است. در ادامه تصاویری از داخل این ماشین اسپرت را ببینید.

ماشین فراری مدرنماشین فراری جذابشیک ترین ماشین فراریانواع شیک ماشین فراری

امیدواریم که در معرفی و به نمایش گذاشتن عکس ماشین فراری موفق بوده باشیم و شما عزیزان از مشاهده تصاویر لذت برده باشید. برای مشاهده تصاویر انواع مدل ماشین کلیک کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *