دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس های ماشین تویوتا پریوس محبوب، پرفروشترین هیبریدی دنیا!

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

ماشین تویوتا پریوس یکی از خودرهای هیبریدی و لوکس و با طراحی های چشم گیر و شگفت انگیزش خیلی ها را در بازار گرم خودرو به خود جلب کرده است.

در این مطلب برای علاقه مندان به اخبار روز جدیدترین ماشین های جهان مخصوصا خودروهای لوکس و با طراحی های فوق العاده زیبا قصد داریم آخرین خبرها از ماشین تویوتا پریوس را برای شما کاربران عزیز قرارد هیم. امید که مورد پسند شما واقع شود.

 تویوتا پریوس را بهتر بشناسید

تویوتا پریوس اولین ماشین هیبرید در جهان است که از آن در 1997 میلادی رونمایی شد. سالانه به این خودرو امکاناتی افزوده شد. در سال 2017 این محصول هیبریدی که از پرفروشترین خودرو هیبریدی است به موفقیت و پیشرفت های بزرگی دست یافته است . تاکنون این ماشین های هیبریدی وارد ایران شده است و مشتریان از آن راضی بوده اند.

ماشین تویوتا پریوس در رنگ آبی نمای درونی تویوتا پریوس

تویوتا پریوس با رنگهای متنوع

این خودرو دارای 5 صندلی برای سرنشیان است. سرعت آن 100 کیلومتر بر ساعت است که این سرعت در مقایسه با سریع ترین خودرهای جهان قابل مقایسه نیست. این ماشین بیشتر جهت حرکت نرمی که دارد معروف است و نه سرعت زیاد! این خودرو که از تنوع رنگی برخوردار است در سال 2018 در سه تیپ به فروش می رود.

ماشین تویوتا پریوس 2017

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

 

پریوس با آن طراحی عجیب و خیره کننده اش چشم هر عابری را به طرف خود جذب میکند. و به خاطر مصرف سوخت پایینش، کمتر آن را در صف پمپ بنزین مشاهده می کنید.
ماشین تویوتا پریوس2017 با قیمت های 150 میلیون تا 180 میلیون تومان به فروش می رود که البته تفاوت آنچنانی باهم ندارند. مهم ترین مشخصاتی در این سه تیپ خودرو هیبریدی مشترک است عبارتند از : دوربین عقب، رادار، نمایشگر 7 اینچ و ساب ووفر.

فرمان ماشین تویوتا پریوس

این خودرو دارای شیشه های UV است.  همچنین روی شیشه های جلو داریفناوری head up display  می باشد.

عکس از داخل و شیشه جلو تویوتا پریوس
و با استفاده از سنسور قدرت تشخیص برف یا باران را دارد و خود به خود برف پاک کن آن را فعال می کند.این خودرو دارای طراحی ها و جلوه های خاص و جذابی از نمای داخلی و خارجی است که توجه هر خریداری را به خود جلب می کند.

عکس ماشین تویوتا هیبریدی

نمای درون تویوتا پریوس

خودرو هیبریدی تویوتا پریوس

نمایی از داخل ماشین لوکس پریوس

ماشین تویوتا پریوس در سال 2017

پریوس در ایران از گارانتی معتبری برخوردار است. این خودرو 5 سال گارانتی دارد، و باتری آن نیز دارای 7 سال گارانتی می باشد.

ماشین تویوتا پریوس 2017

تویوتا پریوس پرفروش ترین ماشین هیبریدی حال حاضر دنیاست، که به نظر می رسد با ایجاد تغییرات متفاوت در نسحه فیس لیفت، به فروش بیشتری نیز دست خواهد یافت.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *