دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تزیین ماشین عروس با بادکنک و روش های زیبا و جدید

  • مهلا بستگان
  • ۵ آبان ۱۳۹۶
  • ۰

ماشین عروس یکی از لوازم جانبی هر عروسی می باشد که امروزه به انواع و اشکال مختلف تزیین می شود. ما در این مطلب ایده های زیبا و متفاوتی برای انواع تزیین ماشین عروس با بادکنک را قرار داده ایم.

از گذشته تا به امروز تزیینات ماشین عروس باب بوده است و ماشین های عروس را با استفاده از گل و شرشره و دیگر لوازم تزیینی دیزاین می کردند. مرکب عروس داماد امروزه با مدل ها و طراحی های فراوان و بسیار جذاب و زیبا برای سواری دادن و رساندن عروس داماد به منزل خوشبختی و خانه آرزوهایشان طراحی و دیزاین می شوند. ما در ادامه این مطلب از تزیینات ماشین عروس با بادکنک نوشته ایم.

تصاویر تزیین ماشین عروس با بادکنک:

یکی از تزیینات ماشین های عروس امروزه با استفاده از بادکنک های رنگی و یا تک رنگ و جذاب می باشد که بسیار هم طرفدار دارد. بادکنک ها را بر روی دستگیره ها و پشت ماشین عروس آویزان می کنند و یا داخل ماشین عروس را کاملا از بادکنک پر می کنند و یا با گاز هیلیوم درون بادکنک ها را پر می کنند و آنها را در هوا معلق نگه می دارند. با استفاده از بادکنک های رنگی اشکال زیبا و مختلفی را بر روی ماشین عروس درست می کنند و با استفاده از همین اشکال به تزیینات ماشین عروس با بادکنک می پردازند. استفاده از بادکنک ها در رنگ بندی و شکل و اندازه های متفاوت کاملا اختیاری و سلیقه ای می باشد. مثلا به کار بردن بادکنک سفید و قرمز بر روی ماشین مشکی بسیار جذاب است و یا بر روی ماشین سفید از بادکنک مشکی و قرمز استفاده شود بسیار چشم گیر می شود. رنگ های ملایم تر مانند صورتی و بنفش و یا رنگ نقره ای هم در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد. بادکنک های قلبی شکل نیز در این نوع تزیینات کاربرد فراوان دارند. ما در ادامه عکس های متفاوتی از تزیینات ماشین عروس با بادکنک برایتان به نمایش گذاشته ایم:

دیزاین و طراحی ماشین عروس با بادکنک

تزیینات ماشین عروس با استفاده از بادکنک

تزیینات ماشین عروس با بادکنک و تور

تزیینات ماشین برای عروسی با تور و بادکنک

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تزیین ماشین عروس با بادکنک به سبک اروپایی

 

تزیین ماشین عروس با بادکنک به شکل قلب

عکس ماشین عروس با بادکنک به شکل قلب

تزیین ماشین عروس با بادکنک به شکل قو

تزیینات ماشین عروس با بادکنک به شکل قو

تزیین نیسان با بادکنک برای عروسی

تزیینات نیسان با بادکنک به عنوان ماشین عروس

تزیین ماشین های قدیمکی با بادکنک برای عروسی

دیزاین ماشین عروس با بادکنک

تزیین ماشین عروس با استفاده از بادکنک

با به کار گیری بادکنک ها در تزیین ماشین عروس می توان کلی ایده های خلاقانه و شگفت انگیز خلق کرد و یک ماشین عروس جذاب را در خاطر مهمان عروسی به ثبت رساند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *