دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل پرده های ساده و شیک برای نقاط مختلف منزل

  • نرگس بستگان
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

اگر شما هم به دنبال مدل پرده های ساده برای منزل خود می گردید حتما این مطلب را با گالری عکس های مدل پرده ساده تماشا کنید تا بتوانید از مدل های ارائه شده زیبا بهره ببرید و برای خانه خود از آنها الگو برداری کنید.

مدلهای پرده ساده را می توانید با ایده های مختلفی در خانه خود بکار گیرید و از آن استفاده کنید در این مطلب برای شما دوستان عزیز انواع مختلفی از این پرده های ساده را قرار داده ایم تا بتوانید با استفاده از آنها و الگو برداری پرده ای مناسب و شیک انتخاب کنید.

مدل پرده های ساده

پرده ساده یکی از پرکاربرد ترین انواع مدل پرده است که می توان در نقاط مختلف خانه از آن استفاده کرد و می تواند انتخاب مناسبی باشد برای کسانی که در عین سادگی به دنبال شیک و لوکس بودن خانه خود نیز باشید.

مدل پرده های شیک

اغلب برای پذیرایی از مدل پرده های شکیل و سنگین استفاده می شود اما در بعضی موارد با توجه به نوع دکوراسیون و فضایی داخلی مدل پرده ساده انتخاب شده است توجه داشته باشید که مدل پرده های ساده زیبایی منزل شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد شما می توانید با یک انتخاب آگاهانه و توجه به مدل و دیزاین پرده ای زیبا و جذاب در عین حال ساده را برای استفاده برگزینید که زیبایی منزل شما را افزایش دهد.

مدل پرده برای اتاق خواب

پرده های ساده بیشترین کاربرد را بعنوان پرده آشپزخانه و پرده اتاق خواب دارند این پرده ها با مدلهای شیک و زیبا انتخاب بی نظیری برای اتاق خواب و آشپزخانه است.

  •  آرون گروپس

برای تهیه یک پرده زیبا حتما به جنس و طرح پارچه انتخابی دقت کنید و در عین حال باید هماهنگی لازم را با دکوراسیون منزل شما داشته باشد. فراموش نکنید که پرده ها نقش موثری در دیزاین خانه شما دارند.

در ادامه این مطلب گالری از زیباترین مدلهای پرده ساده را برای شما دوستان و همراهان عزیز قرار داده ایم تا با استفاده از آن ها پرده ای متناسب با دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

 

مدل پرده های ساده

مدل پرده برای پذیرایی

مدل پرده های ساده

مدل پرده زیبا برای پذیرایی

مدل پرده های ساده با رنگ های زیبا

مدل پرده ساده زیبا برای پذیرایی

مدل پرده های ساده

مدل پیرده به رنگ تیره

مدل پرده های ساده و شیک برای پذیرایی

مدل پرده های ساده

پرده ساده حریر

مدل پرده ساده چین دار

مدل پرده ساده بدون والن

مدل پرده های ساده

مدل پرده ساده و شیک

مدل پرده بون والن ساده

مدل پرده حریری زیبا

مدل پرد ساده و زیبا

مدلهای جدید پرده ساده با دکوراتیو زیبا

طرح و رنگ پرده ها نقش زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه ایفا می کند و می توان آن را با رنگ مبلمان، کوسن و انواع اکسسوری ها و لوازم منزل ست کرده و ترکیب زیبایی به وجود آورد، البته انتخاب آن با توجه به دکوراسیون خانه و سلیقه هر کس می تواند متفاوت باشد؛ مدلهای جدید پرده ها به دو صورت در بازار وجود دارند برخی از آنها شامل طراحی های پیچیده و برش های خاص هستند و مدلهای دیگر پرده انواع ساده با طراحی زیبا بوده که نیاز به دوخت خاصی نداند، در ادامه تصاویر بالا شما را به تماشای مدلهای دیگری از انواع پرده های ساده و شیک برای پذیرایی، اتاق خواب و … دعوت می نماییم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

پرده ساده در طراحی جدید و زیبا

مزیت استفاده از پرده های ساده به نسبت پرده های آنتیک و با طرح ها و برش های خاص در این است که دمُده نمی شوند و بعد از گذشت چند سال، جذابیت و زیبایی خود را حفظ خواهند کرد، بنابراین استفاده از آنها از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه بوده و مناسب برای هر دکوراسیونی می باشند.

مدلی از پرده ساده

مدل پرده پانج از انواع پرده ساده و مدرن می باشد که طرفداران زیادی دارد و از آن می توان برای نصب بر روی پنجره های پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب استفاده کرد، در این بخش می توانید انواع مدل پرده ساده برای ایجاد دکوراسیونی شیک و زیبا در منزل دیدن نمایید.

زیباترین مدل پرده ساده

تصاویری از پرده های ساده

مدلی زیبا از پرده ساده

انواع پرده های ساده و شیک

جدیدترین مدل پرده ساده

مدل پرده های ساده پذیرایی

مدل پرده ساده طرح دار

مدل پرده ای ساده و زیبا

مدل پرده های ساده حریر

مدل پرده ای ساده و شیک

مدل پرده ای ساده

مدل پرده ساده

پرده های ساده جدید

مدل پرده های ساده والان دار

همانطور که تماشا کردید پرده های ساده نیز می تواند جلوه های خاص و زیبا به منزل شما ببخشند امیدواریم از تماشای مدلهای پرده شیک و ساده در بخش دکوراسیون مجله آرگا نهایت لذت و بهره برداری را برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *