دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل کت اسپرت پسرانه شیک برای پسران خوش پوش

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

مدل کت اسپرت پسرانه از انواع مدل لباس های پرطرفدار و محبوب در بین پسران جوان است و این مدل کت طرح و رنگ های متنوعی دارد و برای آقایان جوانی که به پوشیدن لباس های اسپرت علاقه مند هستند می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

پسران جوان تمایل زیادی به پوشیدن لباس های اسپرت، دارند و اغلب آن ها علاقه مند هستند در مکان های مختلف از مدل کت پسرانه استفاده کنند. این مدل کت زیبایی و جذابیت خاصی را به تیپ شما می دهد و اگر تمایل دارید ظاهری شیک داشته باشید بهتر است کت های تک را با لباس های دیگر نظیر شلوار و کفش و پیراهن بپوشید.

 برخلاف کت و شلوار پسرانه که اغلب در مهمانی ها و مجالس رسمی مورد استفاده قرار می گیرد مدل کت پسرانه از انواع لباس هایی است که شما می توانید از آن در مکان های مختلف استفاده نمایید و شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل کت زیبا و شیک پسرانه

مدل کت اسپرت پسرانه با جدیدترین طرح های مد سال

مدل کت پسرانه، اگر به درستی انتخاب شود ظاهر شما شیک و جذاب تر از همیشه به نظر می رسد توجه داشته باشید که انتخاب برش و یقه و رنگ کت های تک برای پسران جوان از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین بهتر است در انتخاب مدل کت پسرانه به مطابقت رنگ کت با رنگ پوست و تناسب برش و دوخت کت با فرم اندام تان توجه داشته باشید تا ظاهری شیک و متفاوت پیدا کنید. اگر در انتخاب پیراهن و شلوار و کفشی که قرار است با کت بپوشید توجه کنید و انتخاب درستی برای این مدل لباس های خود داشته باشید ظاهر و تیپ تان از این رو به آن رو می شود.

مدل کت اسپرت

در ادامه تصاویری از انواع مدل های کت پسرانه با جدیدترین طرح های مد روز را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم از مشاهده این مدل کت ها نهایت لذت را ببرید.

مدل کت زیبا و خاص پسرانه

  •  آرون گروپس

مدل کت تک پسرانه

 مدل کت طرح دار پسرانه

مدل کت طرح دار و شیک اسپرت

مدل کت اسپرت مشکی

مدل کت تک مشکی و شیک پسرانه

مدل کت جدید و خاص پسرانه

مدل کت زیبا و جذاب پسرانه

مدل کت ساده و اسپرت

مدل کت شلوار پسرانه شیک

مدل کت پسرانه

مدل کت مشکی و خاکستری پسرانه

 مدل کت شیک اسپرت

مدل کت زیبا و جذاب پسرانه

مدل کت شیک و ساده پسرانه

مدل کت ساده و خاص پسرانه

مدل کت خاکستری و مشکی پسرانه

مدل کت تک و جذاب پسرانه

مدل کت و شلوار اسپرت پسرانه

مدل کت خاکستری پسرانه

مدل کت قرمز ساده پسرانه

مدل کت قرمز پسرانه

مدل کت سفید و مشکی اسپرت

مدل کت مشکی و سفید پسرانه

مدل کت شیک و اسپرت پسرانه

مدل کت شیک و جدید پسرانه

مدل کت پسرانه

مدل کت ساده پسرانه

مدل کت اسپرت و شیک پسرانه

مدل کت مخمل پسرانه   مدل کت اسپرت پسرانه زیبا و شیک

مدل کت خاص و شیک پسرانه

مدل کت تک پسرانه اسپرت

کت پسرانه شیک و زیبا

مدل کت شیک و جدید پسرانه

کت ساده و جدید پسرانه

مدل کت اسپرت پسرانه

کت اسپرت چهارخونه برای پسران

انواع کت های تک و کت های اسپرت یکی از پرطرفدارترین پوشش های مجلسی و رسمی برای پسران جوان و خوش پوش می باشد. در قسمت بالا مدلهای مختلفی و شیکی از کت های اسپرت پسرانه را ملاحظه کردید که برخی از این مدلها به صورت ساده و تک رنگ بودند. در ادامه نمونه های زیبا از انواع کت چهارخونه اسپرت پسرانه را به نمایش گذاشته ایم که باب سلیقه و انتخاب ایده آل بسیاری از پسران جوان می باشد.

به هنگام انتخاب این نوع کت ها برای پوشش خود  بادیبه انواع ست کت چهارخونه نیز توجه کنید تا همخوانی و تطابق لازم را با این مدل کت داشته باشد. معمولا پیراهن ها و تیشرت های سفید ساده بیشترین تناسب را با این مدلهای کت دارند که نمونه های از این ست لباس پسرانه اسپرت را می توانید در ادامه این بخش نظاره گر باشید و از میان پوشش مورد علاقه تان بهترین ست را برای استایل خود انتخاب نمایید.

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل کت اسپرت پسرانه شیک و جدید آشنا شدید که شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل ها کت تک اسپرت شیک و جذابی را برای خود انتخاب نمایید و ظاهری باکلاس و جذاب در مکان های مختلف داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *