دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی لیلا اوتادی و جدیدترین عکس های لیلا اوتادی

  • مرضیه شاکری
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
  • ۲

امروز به سراغ یک هنرمند محبوب و سرشناس می رویم که با چهره جذابش، محبوبیت بسیاری در بین مردم پیدا کرده است. در این مقاله قصد داریم شما را با لیلا اوتادی بیشتر آشنا سازیم.

لیلا اوتادی بازیگر و هنرمند خوب کشورمان است که با بازی های خوبش همگی آشنا هستیم. چپ دست یکی از همان کارهای هنری و زیباییاست که او در آن ایفای نقش کرده و انصافا به خوبی نیز درخشیده است. امروز قصد داریم به سراغ این هنرمند برویم و با او بیشتر آشنا شویم، قصد داریم که بیوگرافی کامل و نمونه کارهای او را در این مقاله بیان کنیم.

لیلا اوتادی و بیوگرافی کامل او:

متولد 14 مرداد سال 1362 در محله شمیران تهران متولد شد. تحصیلا عالیه را در رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران کسب کرد. مجرد است و علاقه زیادی به ورزش دارد و در رشته های تنیس و سوارکاری و فیتس فعالیت دارد. همچنین لیلا اوتادی به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط کامل دارد. او کار بازیگری خود را از بازی در فیلم «چشمان سیاه » که ساخته آقای ایرج قادری است شروع کرد اما با بازی در سریال « مهر و ماه » هنرش دیده و تنوانایی اش کشف شد. در فیلم « چپ دست » با بازی بسیار زیبایش، استعدادش را به همگان ثابت کرد و باعث شد تا به عنوان یک بازیگر زبر دست شناخته شود و در سینما باقی بماند. اولین کاری که او به عنوان کار مناسبتی انجام داد، بازی در سریال « آخرین گناه» که ساخته حسین سهیلی زاده است، بود که موضوع و محتوای آن « چشم برزخی » بود که به یکی از محبوبترین سریال های ماه رمضان سال 1385 تبدیل شد.

زیباترین عکس های اوتادی سری دوم

لیلا اوتادی در فیلم «باغ قرمز» در کنار استاد بزرگ «امین تارخ» قرار گرفت و سابقه همکاری با او را در کارنامه هنری اش به ثبت رساند. پس از آن در فیلم « سگ های پوشالی» در کنار نیما شاهرخ شاهی و فرزاد فرزین ایفای نقش کرد که اولین تجربه کارگردانی رضا توکلی بود. در سریال « زخم » در نقش یک سروان نیروی انتظامی ظاهر شد و توانست آن را به خوبی ایفا کند.
او درباره ستاره شدن می گوید که ستاره شدن برایم هدف نبوده و هیچ تلاشی برای ستاره شدن نمیکنم . اما می گوید که اگر پیشنهادی از هالیوود برای بازی در فیلم و سریال های خارجی داشته باشم آن را رد نمیکنم و این را موفقیت می دانم.

از جمله کارهای سینمایی با بازی لیلا اوتادی:

پسر آدم، دختر حوا
لاله
به دنبال خوشبختی
قصه دل ها
شیر تو شیر
اخراجی ها ۳
چشمان سیاه
پیتزا مخلوط
زن. مرد. زندگی…
چهارانگشتی
سگ های پوشالی
چپ دست
باغ قرمز

اوتادی در نمای نزدیک
حرکت اول
دعوت
زن ها فرشته اند
عروسک
بید مجنون
آقای الف
آدم کش
فرش ایرانی
دردسر بزرگ

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عکس های لیلا اوتادی:

عکس های جدید لیلا اوتادی لیلا اوتادی با شال زرد زیباترین عکس های اوتادی سری اول  زیباترین عکس های اوتادی سری سوم  لیلا و دوستش اوتادی با چهره ای جذاب   اوتادی با تیپ مشکی اوتادی لب ساحل عکس زیبایی از اوتادی

از سری فیلم های تلویزیونی لیلا اوتادی:

گوشه نشینان
بیرون از بهشت
خواب بد
همان روز

عکس آتلیه ای از اوتادی

سریال های تلویزیونی با حضور لیلا اوتادی:

آخرین گناه
خون بها
مهر و ماه
اشک ها و لبخندها

اوتادی با یک تیپ زیبا

عکس های متفاوت لیلا اوتادی:

لیلا اوتادی در چند عکس با تیپ های متفاوتی ظاهر شده است ، این عکس ها را در ادامه ببینید.

جدیدترین عکس های لیلا اوتادیلیلا اوتادیتک عکس زیبای لیلا اوتادیمتفاوت ترین عکس های اوتادیعکسهای متفاوت و زیبا از اوتادیگریم و چهره متفاوت اوتادیتصویر جالب از اوتادی

امیدواریم که با مجموعه عکس های لیلا اوتادی و بیوگرافی او توانسته باشیم رضایت شما خوبان را جلب کنیم. اگر دوست دارید که با بازیگران بیشتری آشنا شوید با ما همراه باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۲ دیدگاه برای این نوشته
  • امیر گلزار گفت:

    با درود
    خانم اوتادی برای دیده شدن
    حاضر به هر کاری هست و این دقیقا مرگ انسانیت و
    بی وجدانیه
    اگه میخوای مردم دوستت داشته باشند
    درکنار مردم باش
    انسان باش

  • امیر گلزار گفت:

    خانم اوتادی
    از بانوی آزاده دوست داشتنی خانم باران کوثری یاد بگیر
    تو یه خط جا نشد ، این یعنی محبوبیت
    مردمی ، از بانو لیلا حاتمی بینظیر ، خانم پرتوان و مسلط ترانه علیدوستی یاد بگیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *