دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو بلند تابستانی جدید مخصوص خوش سلیقه ها

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل مانتو بلند تابستانی زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتوی بلند تابستانی از انواع مدل مانتوهای پرطرفدار و محبوب برای خانم هایی است که به پوشیدن مانتوهای بلند علاقه مند هستند این مدل مانتوها در انواع رنگ ها و طرح های متنوع موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از بین این طرح های متنوع مانتوی مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید،در ادامه مطلب مدل هایی از مانتو بلند تابستانی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

با شروع هر فصلی مانتوهای مطابق با همان فصل وارد بازار می شوند, مدل مانتو تابستانه از انواع مدل مانتو هایی هستند که در دوخت آن ها از پارچه های خنک و نخی استفاده می شود همچنین این مدل ها در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند که بهتر است اندازه قد مانتویتان را با توجه به اندازه قد خود و فرم اندام تان انتخاب کنید. در ادمدل مانتو رنگ روشن و شیک زنانه

مدل مانتو بلند تابستانی با جدیدترین طرح های مد سال

مانتوها از انواع مدل لباس های ضروری برای خانم ها محسوب می شود و می تواند روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها تاثیر زیادی داشته باشد. در ادامه این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتوی بلند تابستانه زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما مطابقت و همخوانی داشته باشند.

مدل مانتو زنانه بلند تابستانی

مدل مانتوی بلند تابستانی زنانه

مانتوهای تابستانه طرح ها و رنگ های متنوعی دارند, بهتر است این مدل مانتوها را از بین مدل مانتوهای راحت و با رنگ روشن انتخاب کنید. در دوخت انواع مدل مانتو بلند تابستانه از پارچه های خنکی نظیر پارچه های نخی و حریر و … استفاده می شود که بهتر است از مدل مانتو های حریر تابستانه بلند برای مهمانی ها و مجالس استفاده کنید. مانتو های نخی ساده و طرح دار تابستانه از انواع مدل مانتو های خنک هستند و شما می توانید از این مدل مانتو ها برای مکان های مختلف استفاده نمایید.

مدل مانتو مشکی و سفید زنانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتوی شیک و زیبا تابستانه

مدل مانتو بلند و شیک مشکی

مدل مانتو زنانه بلند

مدل مانتو مشکی تابستانی

مدل مانتو مشکی و بلند زنانه

مدل مانتو زنانه سفید تابستانی

مدل مانتو سفید و بلند زنانه

مدل مانتو بلند تابستانی مشکی

مدل مانتوی بلند تابستانه

مدل مانتو شیک و بلند تابستانه

مدل مانتو زنانه تابستانی

مدل مانتو سفید تابستانی

مدل مانتو سفید تابستانی شیک

مدل مانتوی زنانه تابستانی

مدل مانتو چاکدار تابستانه

مدل مانتو زنانه تابستانی

مدل مانتو طرح دار تابستانی

مدل مانتو نخی تابستانی

مدل مانتو شیک و جدید تابستانی

مدل مانتو بلند تابستانی زنانه و شیک

مدل مانتوی بلند و شیک تابستانی

مدل مانتو زیبا و جذاب زنانه

مدل مانتوی جدید تابستانی

مدل مانتو سفید و مشکی تابستانی

مدل مانتو اسپرت تابستانی

انواع مدل های مانتوی بلند تابستانی دخترانه

رنگ مانتو تاثیر زیادی روی چهره شما دارد بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ مانتو حساسیت لازم را به خرج دهید. مانتو های تابستانی در انواع رنگ های روشن و تیره موجود هستند که بهتر است انتخاب رنگ مانتوی تابستانی با توجه به فرم اندام و رنگ پوست انجام شود. مانتو ها با رنگ روشن باعث زیباتر به نظر رسیدن فرم اندام های لاغر و متناسب می شوند و اگر شما اندامی توپر و درشت دارید بهتر است از مانتو ها با رنگ تیره استفاده کنید تا اندام تان متناسب تر به نظر برسد.

مدل مانتو دخترانه تابستانه

مدل مانتو دخترانه تابستانه

  مدل مانتو دخترانه تابستانی

مدل مانتو دخترانه شیک و زیبا

مدل مانتو سبز تابستانی

مدل مانتو تابستانه دخترانه

مدل مانتو دو رنگ تابستانی

مدل مانتو مشکی تابستانه دخترانه

مدل مانتو طرح دار تابستانی

مدل مانتوی طرح دار و شیک دخترانه

مدل مانتو سفید تابستانی

مدل مانتو بلند تابستانی سفید

مدل مانتوی شیک و زیبا تابستانی

مدل مانتو زیبا و جدید تابستانه

مدل های دیگری از مانتوهای تابستانی بلند و شیک

همانطور که می دانید مانتو یکی از لباس های مورد علاقه خانم ها می باشد که در هر فصلی از سال مانتوی مناسب آن فصل را خریداری می کنند که داری انواع مختلفی هستند و با فرارسیدن فصل تابستان اکثر خانم ها به دنبال مانتوهای تابستانی هستند که دارای جنس نازکی باشد و در این فصل احساس گرما نکند، در حقیقت دنبال یک کار خنک و در عین حال شیک و جذاب هستند که در رنگ و طرح های مختلف وجود دارند و بسته به سلیقه تان می توانید آن را خریداری نمایید.

مانتوی مجلسی تابستانه

مانتوهای تابستانی دارای مدل های متنوعی هستند که بعضی از خانم ها به مانتوهای بلند و برخی دیگر به مانتو های کوتاه علاقه دارند که یکی از مدل های زیبا و شیک آن مانتوی بلند است که در ادامه مطلب مدل هایی از مانتوی بلند تابستانی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن بتوانید در فصل تابستان مانتوی مناسب و زیبایی را انتخاب کنید و بسیار زیبا و شیک به نظر آیید بنابراین،به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل مانتو بلند تابستانی در رنگ روشن

مانتوی اسپرت تابستانی

مانتو اسپرت و شیک دخترانه

مدل مانتوی شیک تابستانه

مانتو دخترانه بلند تابستانه

طرح مانتوی تابستانه شیک زنانه

مدل مانتو تابستانی شیک و زیبا

مدل مانتو بلند تابستانی در رنگ طوسی

مانتو مجلسی بلند تابستانی

مدل مانتو بلند تابستانی شیک

مدل مانتو بلند تابستانی در طرح شیک

مدل مانتو بلند تابستانی دخترانه

مدل مانتو ساده تابستانی

مانتو تابستانی بلند

در این مطلب با انواع مدل مانتو تابستانی آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با الگوبرداری از آن ها مدل مانتویی شیک و زیبا را برای پوشیدن انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل مانتو تابستانی کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *