دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تزیین گلدان شیشه ای و پلاستیکی با ایده های ساده و جدید

  • یلدا محمدی
  • ۸ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

جدیدترین و زیباترین مدل های تزیین گلدان با ایده های خلاقانه و متنوع را در این مطلب مشاهده می فرمایید که با به کارگیری این ایده ها می توانید به راحتی گلدان های ساده را به بهترین شکل تزیین نمایید.

تزیین گلدان های موجود در منزل ایده جالب و قابل توجهی است که نقش مهمی در تزیینات منزل دارد و کمک می کند با کمی خلاقیت و ابتکار گلدانی ساده و معمولی را که در منزل دایم به بهترین شکل دیزاین نموده و از آنها در جهت زیباسازی فضای منزل استفاده نماییم. در این مطلب قصد داریم به معرفی ایده های جدید و زیبا برای تزیینات انواع مختلف گلدان های پلاستیکی، شیشه ای و سفالی موجود در منزل بپردازیم. تا پایان با این ایده های خلاقانه و زیبا همراه ما باشید.

ایده های خلاقانه و زیبا برای تزیین گلدان های مختلف با وسایل ساده :

به راحتی و با به کارگیری وسایل ساده و ابتدایی که در منزل دارید می توانید تزیینات گلدان های مختلف را انجام دهید و از این طریق تغییرات اساسی در ظاهر گلدان ها ایجاد نمایید. با این نوع خلاقیت در منزل شما وسایل و گلدان های زیبا و متنوعی خواهید داشت که هر یک زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. در ادامه علاوه بر آشنایی با ایده های جدید با مدل های زیبای این تزیینات نیز آشنا خواهید شد.

تزیینات گلدان پلاستیکی :

گلدان های پلاستیکی که از بازار خریداری می نمایید و یا با هنر و خلاقیت خود اقدام به تهیه آنها می فرمایید اغلب ظاهری ساده و معمولی دارند که با به کارگیری کمی ابتکار و با استفاده از ایده های خلاقانه می توانید این گلدان های ساده را به بهترین شکل دیزاین نمایید و در تزیینات خانه مورد استفاده قرار دهید. تصاویر زیر می توانند الگوی مناسبی جهت انجام اینگونه تزیینات باشند.

تزیین گلدان پلاستیکیساخت گلدان پلاستیکیساخت گلدان با بطریگلدان پلاستیکیگلدان تزیینیتزیین گلدان با تورتزیین روی گلدان سادهتزیین منزل با گلدان

تزیینات گلدان های شیشه ایی :

انواع مختلف گلدان های شیشه ای، شفاف و ساده هستند که البته این سادگی خود زیبایی خاصی به گلدان ها می بخشد اما با این حال گاهی ترجیح می دهیم با استفاده از طرح های زیبا و وسایل تزیینی مختلف به زیبایی این گلدان ها بیفزاییم. برای این کار می توان از انواع وسایل ساده موجود در منزل استفاده نمود و از این طریق زیبایی گلدان های شیشه ایی را دوچندان کرد. طرح ها و مدل هایی که در این بخش ملاحظه می فرمایید مربوط به تزیینات گلدان های شیشه ایی ساده است که از هریک از این مدل ها می توانید به عنوان الگو و یا ایده استفاده نمایید.

گلدان ششیشه اینقاشی روی گلدانتزیین گلدان شیشه ایخلاقیت در تزیین منزلتزیینات خانهگلدان شیشه ای جدید

تزیینات و نقاشی روی گلدان شیشه ای :

یکی از ایده های جالب و هنرهای زیبا و کاربردی نقاشی روی شیشه است که با به کارگیری آن می توانید به انواع مختلف گلدانهای شیشه ایی زیبایی ببخشید و آنها را در دیزاین منزل مورد استفاده قرار دهید. برای انجام این کار نیاز به مقداری رنگ ویترا که مخصوص شیشه است و یا رنگ روغن دارید تا به کمک آن طرح های دلخواه را روی گلدانهای شیشه ایی ایجاد نموده و از این طریق گلدانهای زیبایی داشته باشید البته علاوه بر گلدانهای شیشه ای میتوانید با کمک این رنگ ها به تزیینات ظروف شیشه ایی مختلف و همچنین تزیین آینه نیز بپردازید. در ادامه تصاویر و مدل های مختلف و زیبای چند نمونه از این گلدانهای شیشه ای نقاشی شده را ملاحظه می فرمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

نقاشی روی شیشهنقاشی روی گلدان شیشه اینقاشی روی گلدانتزیینات خانهگلدان تزیینی در منزلمدل گلدان شیشه ای گلدان شیشه ای سادهایده هایی از تزیینات گلدان سفالی

همانطور که در بالا مشاهده کردید؛ ایده های جذاب و متنوع زیادی برای دیزاین و تزیینات انواع گلدان شیشه ای و پلاستیکی وجود دارد، گلدان سفالی نیز از انواع گلدان های پرکاربرد و زیبا است که به روشهای مختلف و فوق العاده زیبایی می توان آن را دیزاین و زیبا کرده و در دکوراسیون خانه تان استفاده نمایید، حال در صورتی که به دنبال ایده هایی شکیل و خلاقانه برای تزیینات گلدان های سفالی تان در منزل هستید و در این زمینه از خود خلاقیت و ابتکاری ندارید، می توانید از انواع مدلهای تزیینات گلدان سفالی که در ادامه گردآوری کرده ایم دیدن کرده و الگو بگیرید.

مدلهای دیزاین گلدان

با کمی خلاقیت و داشتن ذوق و سلیقه به راحتی می توانید با استفاده از وسایل ساده و حتی دور ریختنی همچون صدف، وسایل تزئینی، حبوبات، تور، کنف، نقاشی، برچسب ها و … گلدان های سفالی بدون استفاده را به زیبایی دیزاین کنید و دکوراسیون شیک و متفاوتی را در فضای داخلی منازلتان به وجود آورید، بنابراین در اینجا مدلهای جدیدتری از انواع تزیینات گلدان های سفالی با ایده های خلاقانه و زیبا گردآوری کرده ایم که امیدواریم مشاهده آنها مورد توجهتان قرار گیرند و بتوانید از آنها برای این تزیینات زیبا الهام بگیرید.

ایده دیزاین گلدان

دیزاین شیک گلدان

تصاویری از دیزاین گلدان

دیزاین زیبای گلدان

دیزاین خلاقانه گلدان

انواع دیزاین گلدان

تزیینات شکیل گلدان

تزیینات متفاوت گلدان

خلاقیت تزیین گلدان

تزیینات جالب گلدان

تزیینات جذاب گلدان

عکس تزیین گلدان

تزیینات شیک گلدان

تزیینات خلاقانه گلدان

تزیینات جدید گلدان

تزیینات گلدان

مدلی از تزیین گلدان

با مدل های متنوع و زیبای تزیینات گلدان های مختلف آشنا شدید، با به کارگیری این روش ها و انجام تزیینات متنوع، تغییرات اساسی در منزل ایجاد نموده  و به دلخواه و با هنر دست خود به تزیین منزل بپردازید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *