دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل های پادری نمدی با خلاقیت های زیبا و جالب

  • پرستو محمدی
  • ۲ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

آموزش پادری نمدی و انواع پادری های زیبا با پارچه نمد را می توانید با ایده های خلاقانه و متفاوت در این مطالب مشاهده کنید. این تصاویر به شما کمک می کند تا هر چه بهتر با تزیینات منزل و نوع چیدمان و تزیین اقسام پادری های نمدی برای این قبیل فضاها آشنا شوید.

درب یا سالن ورودی یکی از مکانهایی است که در هنگام ورود بسیار جلب توجه است. این فضاها نیاز به تزیینات خاصی دارد که می توانید با توجه به ایده هایی که در سر دارید آنها را به سلیقه خود تزیین کنید. یکی از موارد که  بسیار در اکثر خانه ها و منازل به چشم می خورد. پادری در هنگام بدو ورود و در مکان سالن ورودی و یا اتاقها می باشد. پادری از جنس نمد یکی از انواع آن است که با پارچه نمد درست شده است و می تواند جلوه خاص و جالبی را به هنگام ورود به فضای منزل شما بدهد.

تزیین منزل با پارچه نمد هم بسیار شیک و مقرون به صرفه است. منوط به آنکه بدانید چگونه و در چه مکان هایی از آن استفاده کنید. زیرا گاهی جلوه و نمای تزیین راهرو و دکوراسیون منزل بستگی به وسیله و موردی دارد که شما برای آن محل و فضا طراحی می کنید. و ربطی به سبک خانه شما ندارد.

مدل پادری نمدی

آموزش یک پادری نمدی ساده برای جلوی در ورودی

این آموزش پادری با نمد به شما کمک می کند تا بتوانید ایده های جالب و خلاقی را برای فضاهای در ورودی اتاقهای منزلتان داشته باشید. تزیین منزل با پارچه نمدی یکی از شیک ترین مواردی است برای پادری و کار تزیین روی موکت که بتوانید آن را به صورت عالی و زیبا بسازید.

پارچه نمدی برای پادری منزل

ابتدا یک پارچه نمدی را به شکل مستطیل به ابعاد دلخواه انتخاب کنید، سپس الگوی مورد نظر را در روی آن بکشید (که در اینجا الگوی ما ماهی است).

الگوی زیبای نوعی پادری با نمد

  •  آرون گروپس

بعد از آنکه این الگو را بر روی پارچه کشیده و برش زدید، می توانید آن را با پولک و یا با انواع وسایل تزیینی و طراحی  روی لباس به کار برده می شود استفاده کنید.

آموزش پادری نمدی برای در ورودی

روش دیگر برای درست کردن پادری با نمد این است که می توانید این پادری را بر روی تکه ای از موکت با دوخت دندان موشی بدوزید.

دوخت انواع پادری نمدی برای منزل

به روشی که در بالا گفته شد و در تصویر می بینید آن را دوخت بزنید

تصویر و عکس زیبا از یک پادری با نمد

این پادری زیبا آماده است و این یکی از طراحی و تزیینات دکوراسیون منزل شما می تواند باشد که بسیار ساده و و راحت آماده و تهیه می شود.

انواع پادری با نمد برای دکوراسیون و تزیین منزل

انواع تصاویر زیر به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از پارچه های نمد بتوانید ایده های خلاق برای ساخت پادری برای تزیین راهرو و منزل و فضاهای خانه تان داشته باشید.

انواع پادری شیک نمدی

پادری اتاق کودکان با پارچه نمد

پادری نمدی شیک و فانتزیپادری های زیبا از نمد برای اتاق کودکان

پادری جالب و زیبا بانمد

طراحی و تزیینات راهرو در منزل با پادری از جنس

دنیای زیبای انواع پادری شیک

الگوی زیبا از پادری با پارچه نمد

 

عکس پادری های گرد و شیک

پادری ساده با پارچه نمد

الگوهای زیبا از پادری نمدی

مدل پادری زیبا از جنس نمد

دنیای متفاوت با انواع و اقسام پادری

ایده ساخت پادری با پارچه نمد

انواع پادری های نمدی فانتزی

کارهای نمدی با خلاقیت های زیبا

الگو های زیبا از انواع پادری ها

پادری با طرح حیوانات از جنس نمد

انواع تصاویر پادری بانمد

مدلهای جدیدتری از پادری فانتزی با نمد

استفاده از پادری ها در قسمتهای مختلف منزل در صورتی که با وسایل دیگر خانه هماهنگ باشند، ضمن کارکردی که دارند، می توانند به عنوان یک وسیله دکوراتیو تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل داشته باشند، پادری هایی با طرح فانتزی امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند و برای تزیین منزل عروس و یا دیزاین اتاق کودکان پیشنهاد جذابی می باشند، در ادامه می توانید نمونه های جدید و زیبای پادری های دست دوز ساخته شده با نمد را ببینید و الگو بگیرید.

پادری جدید از نمد

انواع پادری را می توان با نخهای کنف، کاموا، پارچه، نوار های پارچه ای و … در طراحی های شیک و زیبا، به راحتی و با هزینه پایین در منزل تهیه کنید و علاوه بر ایجاد سرگرمی از هنر دستی تان لذت ببرید؛ استفاده از پارچه نمد برای ساختن انواع وسایل کاربردی و تزئینی مختلف در منزل از جمله تزیینات نمدی، کوسن نمدی و … رواج زیادی پیدا کرده است و همانطور که گفتیم، استفاده از آن ابزار خوبی برای درست کردن پادری در اشکال زیبا و متنوع می باشد، از این رو در این قسمت نمونه های زیبای دیگری از انواع پادری با طراحی شیک و فانتزی از نمد قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد.

مدل پادری زیبا از نمد

تصاویر پادری از نمد

طرح زیبای پادری از نمد

طرح پادری از نمد

انواع پادری برای منزل

پادری کودکانه از نمد

مدل پادری از نمد

تصاویری جدید از پادری

پادری مدل ماهی از نمد

پادری مدل قلبی از نمد

مدل پادری نمدی

پادری شیک از نمد

پادری جذاب از نمد

طرح پادری نمدی

پادری فانتزی از نمد

پادری زیبا از نمد

پادری از نمد

پادری نمدی با طرح زیبا

علاوه بر آن شما می توانید با انواع پارچه های نمد اقسام رومیزی نمدی و تزیینات نمد برای اتاق کودک را بسازید و برای طراحی های دکوراسیون منزلتان استفاده کنید. پادری های نمدی برای راهرو و درب ورودی اتاقها مورد استفاده قرار می گیرد. امیدواریم با دیدن این مطالب بتوانید ایده های خلاقانه و زیبا  را برای تزیین راهرو منزل خود داشته باشید و از دیدن این مطلب لذت برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *