دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کاردستی کاغذی برای کودکان با ایده های جالب و دوست داشتنی

  • پرستو محمدی
  • ۵ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

برای هر نوع کاردستی کاغذی می توانید ایده های جالبی را داشته باشید. که در این سایت میتوانید با انواع کاردستی های مربوط به کودکان را مشاهده نمایید.

ساخت کاردستی با انواع مقواها و کاغذهای رنگی می تواند بسیار جالب و دیدنی باشد. زیباترین کاردستی ها را می توان با کاغذهای رنگی ساخت. در زیر نمونه هایی از گل ها و آموزش هایی که با کاغذهای رنگی استفاده می شود را مشاهده می نمایید.

طرز ساخت یک نوع گل کاردستی کاغذی

کاغذ وسیله ای است که در دسترس همه می باشد و می توانیم با استفاده از آنها انواع کاردستی با کاغذ برای سرگرمی و هیجان کودکان و حتی بزرگسالان درست کنیم. این موارد حتی در مواقع و روزهای با مناسبت خاص جالب و هیجان انگیز است، و مورد توجه همگان می باشد که هدیه روز تولد کودکان یکی از مواردی است که به وسیله انواع کاغذهای رنگی نیز برای هدیه به کودکان و خردسالان مورد توجه است.

وسایلی لازم برای ساخت کاردستی:

  • کاغذ مقوای رنگی به رنگ سبز
  • چسب مایع
  • کاغذ مقواهای رنگی برای گل

برای ساخت این گلدان کاغذی ابتدا مقوای سبز رنگ را برداشته و با پهنایی به ابعاد ۵ الی ۷ سانتیمتر به صورت افقی و ۲۰ سانتیمتر از طول برش می زنیم بعد از آنکه به تعداد ۲۰ الی ۲۵ عدد از آن را تهیه کردید. با چسباندن یک مقوای گرد در انتهای گلدان کوچکتر برش ها را به صورتی که در شکل نشان داده شده است می چسبانید، این کار را تا سه مرحله دور کار گلدان کوچک ادامه می دهید تا شکلی مثل تصویر زیر پیدا کند. سپس گلبرگها را با استفاده از مقواهای رنگی با توجه به الگوی شکل گل که در تصویر می بینید برش دهید.

کاردستی کاغذی

آموزش تصویری کاردستی گل برای کودکان

بعد از آنکه گلبرگها را طبق الگو برش زدید و تعداد آنها را مشخص نمودید، آنها را در گلدانی که با مقوای رنگی سبز تهیه کردید( طبق شکل) بچسبانید.

کاردستی گل برای کودکان

  •  آرون گروپس

این کار دستی را می توانید به راحتی برای هر مناسبتی درست کرده و به عنوان هدیه در روز تولد آنها به کودکان خود هدیه دهید. چنانچه از کاغذ یا مقوای سفید برای این کاردستی استفاده کردید می توانید با ماژیک و یا گواش آنها را رنگ آمیزی کنید.

عکس یک گل رز و مراحل ساخت این کاردستی

کاردستی گل رز زیبا را می توانید ساخته و به عزیزان خود کادو بدهید.

آموزش تصویری یک نوع گل کاردستی کاغذی

در زیر نمونه ای از عکس هایی که با کاغذهای زنگی مورد استفاده قرار می گیرد می تواند برای شما جالب باشد را به اشتراک گذاشته ایم. دو نوع کاردستی ساخته شده با کاغذ به شکل آویز برای تزئین چراغ ها و لامپ:

ساخت کادستی کاغذی برا آویز اتاق خوابنمونه های دیگری از کاردستی با کاغذهای رنگی

کاردستی کاغذی رنگی به شکل خانهکاردستی کودکانه کاغذی

کاغذهای رنگی طرح دار

کاردستی با کاغذ برای کودکان

جعبه های رنگی با استفاده از مقواساخت جعبه هدیه کاغذی برای کودکان

یک نوع کاردستی با کاغذ رنگی درست کردن میوه با استفاده از مقواهای رنگی مدلهای مختلف گل و تزئینات با کاغذهای معمولی آموزش نوعی گل با مقوای رنگی قلب کاغذی رنگی با رنگ صورتی یک نوع کاغذ پوستی برای کاردستی جلد کادوهای رنگی برای کاردستی کودکان یک نوع پرنده کاغذیگل کاغذی برای شرشره و تزئین اتاق کودک خود

ساختن گل شیک کاغذی و جالب  یک نوع ساخت هواپیمای کاغذی

ساخت کاردستی حیوانات با کاغذ

امروزه با استفاده از بسیاری از وسایل ساده و حتی دور ریختنی می توان به سادگی کاردستیهای خلاقانه تزئینی، کاربردی و نیز اسباب بازی هایی متنوع برای کودکان ساخت؛ حال همانطور که در بالا اشاره کردیم، استفاده از کاغذ برای ساختن انواع کاردستیهای زیبا و جالب به دلیل دسترس بودن و سادگی کار با آن جزو کاردستیهای محبوب و پر طرفدار می باشد، در ادامه کاردستیهای کاغذی زیبا که در بالا مشاهده کردید، برای مشاهده تصاویری دیگر از این نوع کاردستیها تا پایان این بخش همراه ما شوید.

کاردستیهای کاغذی زیبا

ساخت حیوانات کاغذی نمونه ای از کاردستیهای کاغذی خلاقانه و جالب می باشد که می تواند بسیار مورد توجه بچه ها واقع شود، از این رو در ادامه تصاویری دیدنی از انواع کاردستهای کاغذی حیوانات گلچین کرده ایم که ضمن لذت بردن از تماشای تصاویر می توانید با داشتن ذوق و کمی دقت کردن، به راحتی روش درست کردن آنها را الگو بگیرید و در منزل و به همراه فرزندتان تان ساخت این نوع کاردستیهای زیبا و جذاب را امتحان کنید.

تصاویری از خلاقیت با کاغذ

انجام خلاقیت های زیبا با استفاده از کاغذ که امروزه به هنر اوریگامی معروف است، بسیار مورد استقبال افراد خوش ذوق و با سلیقه قرار گرفته است، با استفاده از اوریگامی می توان کاردستیهای خلاقانه و زیبایی بسازید، ساخت حیوانات کاغذی نمونه هایی از این نوع خلاقیتهای زیبا و جدید است که در ادامه تصاویری از این نوع کاردستی ها را ملاحظه می کنید.

خلاقیت کاغذی جذاب

خلاقیت کاغذی زیبا

انواع ساخت کاردستی با کاغذ

خلاقیت جذاب با کاغذ

خلاقیت کودکانه با کاغذ

کاردستی کاغذی با حال

خلاقیت جالب با کاغذ

خلاقیت ساده با کاغذ

کاردستی کاغذی ساده

خلاقیت زیبا با کاغذ

کاردستی جالب با کاغذ کاردستی زیبا با کاغذ

کاردستی خلاقانه با کاغذ

کاردستی کاغذی زیبا

امیدواریم شما عزیزان بتوانید از این ایده های خلاقانه برای ساخت کاردستی های کودکانه استفاده نمایید و کودکانتان را به تهیه انواع کاردستی با کاغذ تشویق نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *