دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های شمع آرایی جدید و شیک با ایده های دوست داشتنی

  • یلدا محمدی
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
  • ۱

استفاده از ایده های شمع آرایی جدید کمک میکند بهترین تزیینات را برای مراسم و مناسبت های مختلف داشته باشید و از بهترین و جدیدترین مدل های تزیین شمع و شمع آرایی های شیک و جذاب در منزل استفاده کنید.

مدل های زیبا و شیک شمع آرایی مدرن و متفاوت به همراه ایده هایی تازه و نو برای تزیین شمع های مختلف در منزل که در ادامه می توانید این مدل های جذاب و دوست داشتنی را مشاهده نموده و برای انجام شمع آرایی از آنها ایده های تازه و جالبی بگیرید. با مشاهده این تصاویر شیک و زیبا تا پایان همراهمان باشید.

مدل های شمع آرایی جدید برای مناسبت های مختلف:

ایده هایی تازه و نو برای شمع آرایی مدرن را معرفی می کنیم که از هر یک از این ایده ها میتوانید در تزیین شمع های مختلف استفاده کنید. لازم نیست برای انجام شمع آرایی به دنبال شمع های متفاوتی باشید، می توانید شمع های ساده ایی که در منزل دارید را به بهترین شکل تزیین کنید و از آنها برای تزیین منزل استفاده کنید. در ادامه چند ایده متفاوت و جذاب را مشاهده می کنید.

۱- شمع آرایی با گل

برای تزیین انواع شمع ها می توانید از گل های طبیعی و مصنوعی استفاده کنید. به کار بردن گل و شمع در کنار یکدیگر باعث جلوه و جذابیت بیشتر می شود، خصوصا زمانی که شمع آرایی را برای میز غذا انجام می دهید بهتر است که از گل برای تزیین استفاده کنید تا میز شما نمای بهتر و جذاب تری داشته باشد.

شمع آرایی جدید

شمع آرایی جدید

شمع آرایی

۲- شمع آرایی در جام و لیوان

تزیین شمع های مختلف و ساده در انواع جام و لیوان زیبایی خاصی به شمع می دهد. برای این کار می توانید از در کنار شمع ها از انواع وسایل تزیینی از جمله مروارید و تور و روبان استفاده کنید تا تزیینات زیباتری داشته باشید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

۳- شمع آرایی با روبان

شمع آرایی با انواع روبان نقش زیادی در تزیین شمع دارد و به شکل های مختلف و با هزینه بسیار کمی انجام می شود. با تهیه روبان در رنگ بندی دلخواه شمع های ساده را به شمع های فانتزی و شیکی تبدیل کنید.

شمع آرایی

تزیین شمع

شمع آرایی

۴- شمع آرایی با اکلیل

به کمک مقداری اکلیل در رنگ های مختلف به راحتی شمع های ساده را تزیین کنید و از مجموع شمع های اکلیل زده در شمع آرایی مدرن و تزیین منزل به بهترین شکل استفاده کنید.

شمع آرایی

تزیین شمع

شمع آرایی جدید

۵- شمع آرایی مدرن و متفاوت

شمع هایی که در منزل دارید را به سبک مدرن و جذاب تزیین کنید و از آنها برای دیزاین منزل استفاده کنید. برای انجام این نوع شمع آرایی چند مدل زیبا و شیک را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

امیدواریم مدل های شمع آرایی جدید و تزیینات امروز مورد پسند شما دوستان واقع شده باشد. از بقیه مطالب و مدل های مربوط به تزیینات در بخش تزیین منزل دیدن فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *