دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر تزیین کیک شکلاتی جدید و خلاقانه در منزل

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

تزیین کیک یکی از کارهای هنری مورد علاقه اکثر خانم های ایرانی است که در این مطلب انواع مدل های تزیین کیک شکلاتی را در اختیار شما کدبانوهای عزیز ایرانی قرار داده ایم برای مشاهده این مدل ها تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

کیک شکلاتی یکی از انواع کیک های خوشمزه و پرطرفدار است که شما می توانید آن را در منزل برای  مهمانی ها و مجالس و جشن های تولد تهیه کنید. در ادامه این بخش انواع مدل های زیبا و جذاب دیزایین کیک شکلاتی را ملاحظه خواهید کرد.

ایده های زیادی برای تزیینات انواع کیک ها وجود دارد و شما می توانید با کمک این ایده ها تزیینات زیبایی را برای انواع کیک ها در منزل داشته باشید. اگر شما ترجیح می دهید برای مجالس خود از انواع کیک های خانگی کاکائویی استفاده نمایید بهتر است که تزیین کیک خانگی را به صورت خلاقانه انجام دهید.

تزیین کیک با ایده های خلاقانه

تزیین کیک شکلاتی برای تولد

تزیینات روی کیک کاکائویی را می توانید با کمک خامه نیز انجام دهید که با این روش تزیینی زیبا و متفاوتی را خواهید داشت. تزیین کیک با خامه از زمان های گذشته در قنادی ها انجام می گرفته و امروزه نیز علاوه بر تزیین کیک با خمیر فوندانت و تزیین کیک با ژله انواع تزیینات کیک با خامه هم به وفور در مهمانی ها و مجالس دیده می شود. می توانید تزیینات کیک کاکائویی را با انواع میوه ها نیز انجام دهید.

مدل تزیین کیک تزیین کیک با میوه تزیین کیک تولد

تزیین ساده کیک

تزیین کیک با میوه تزیین ساده کیک شکلاتی با گیلاس

در ادامه این مطلب انواع مدل تزیینات کیک شکلاتی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

  •  آرون گروپس

مدل تزیین کیک زیبا Chocolate cake decoration (23)Chocolate cake decoration (24)تزیین زیبا کیک Chocolate cake decoration (22)انواع مدل تزیینات زیبا کیک

تزیین کیک نیازمند مهارت و خلاقیت و تمرین است و اگر برای اولین بار است که می خواهید کیک های خانگی را برای مجالس و مهمان هایتان تزیین کنید. بهتر است که از مدل های ساده تزیین کیک شروع کنید مدل های پر کار و خلاقانه تزیین کیک را می توانید با تمرین زیاد انجام دهید.

مدل تزیین کیک خانگی مدل زیبا کیک شکلاتی با طرح ستاره تزیین کیک شکلاتی مدل تزیین کیک با ایده های جالب تزیین زیبا کیک شکلاتی تزیین کاپ کیک شکلاتی تزیین کیک شکلاتی

تزیین روی کیک برای سفره عقد

برای دیزایین سفره های عقد می توانید از انواع کیک های مختلف استفاده نمایید. کیک کاکائویی یکی از انواع کیک هایی است که در سفره های عقد مورد استفاده قرار می گیرد. در تصاویر زیر انواع تزیینات کیک شکلاتی را در مشاهده می کنید که شما می توانید با ایده گرفتن از هر کدام از این مدل ها تزیینات زیبایی را داشته باشید.

مدل های تزیین کیک آموزش تزیین کیک شکلاتی مدل های زیبا تزیین کیک تزیین کیک با ایده های خلاقانه تزیین کیک به شکل گل انواع مدل تزیین کیک شکلاتی انواع مدل های تزیین کیک شکلاتی   مدل تزیین کیک شکلاتی

در این بخش از سفره آرایی مجله آرگا انواع مدل های زیبا و جدید تزیینات کیک شکلاتی با ایده های خلاقانه را مشاهده کردید شما می توانید با الهام گرفتن از این مدل ها تزییناتی خاص و منحصر به فردی را بر روی کیک انجام دهید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های تزیین کیک کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *