دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آرایش برای بینی پهن و رازهای طلایی کوچک کردن بینی با آرایش

  • ندا خوشرو
  • ۶ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با آموزش آرایش برای بینی پهن در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید مهارت لازم را برای خوش فرم کردن بینی گوشتی و پهن بدست آورید.

بینی هر فردی دارای فرم و شکل مخصوص به خودش است و برخی از افراد دارای بینی های خوش فرم و کوچک می باشند و برخی دیگر نیز بینی پهن و بزرگ و گوشتی دارند. با توجه به اینکه امروزه استفاده از عمل بینی به دلیل داشتن هزینه های زیاد مورد استفاده همه خانم ها قرار نمی گیرد به همین دلیل افرادی هستند که به دنبال راهی ساده و کم هزینه برای خوش فرم کردن بینی خود می باشند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است با ترفندهای آرایش برای بینی پهن و گوشتی آشنا شوید تا بتوانید فرم بینی خود را به کمک این ترفندها تا حدودی اصلاح نمایید.

آرایش برای بینی پهن و ترفندهای آن

گرم بینی و کانتورینگ بینی از انواع روش های ساده و سریع و بی خطر برای رسیدن به فرم دلخواه بینی می باشند و شما می توانید این روش ها را با تمرین و تکرار زیاد فرا بگیرید همچنین اگر برای جشن عروسی تان و داشتن یک میکاپ حرفه ای تمایل دارید به سالن های زیبایی مراجعه کنید به کمک این روش ها آرایشگر به بینی شما فرم زیباتری را می دهد. در ادامه آموزش آرایش برای بینی پهن را پیش رو خواهید داشت.

آرایش برای بینی پهن و گوشتی

مراحل میکاپ بینی پهن و گوشتی با تکنیک های کاربردی

توجه داشته باشید که برای گریم کردن بینی باید سه براش آرایشی مجزا را آماده نمایید. قبل از شروع کار میکاپ بینی باید دو قلم آرایشی با سر کوچک و نرمی متوسط و یک براش آرایشی با سر متوسط و موهایی نرم را تهیه کنید. بعد از تهیه کردن براش ها می توانید مراحل زیر را طی کنید :

پرایمر برای گریم بینی

۱.لایه ای نازک از پرایمر را به همه قسمت های صورت و پشت پلک ها و زیرا ابروها و زیر چشم ها و بینی بزنید. توجه داشته باشید که پرایمر باعث می شود تا لک ها و جای جوش و منافذ پوستی صورت محو شوند و گریم نیز پایدار باقی می ماند. بعد از زدن پرایمر به مدت ۱۰ دقیقه صبر نمایید سپس گریم بینی را شروع نمایید.

۲. برای کانتورینگ بینی به رنگ های روشن و تیره فوندیشن نیاز دارید. به کمک رنگ های تیره می توانید قسمت های پهن و بزرگ را کوچک تر نمایید و به کمک رنگ های روشن نیز می توانید قسمت هایی از بینی را برجسته و نمایان تر کنید از این رو بهتر است یک پالت با فوندیشن های تیره و روشن را تهیه نمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

۳. به کمک یکی از براش های آرایشی که دارای سری کوچک است و به کمک فوندیشن تیره ( دو تا سه درجه از رنگ پوست تیره تر باشد ) در دو طرف پل بینی خطی صاف و نازک از قسمت بالا تا پاین بکشید. توجه داشته باشید که خط نازک را باید از بالا تا نزدیکی ابتدای ابروها و از پایین تا نوک بینی امتداد بدهید و در قسمت پایین نیز نباید این خط را به سمت نوک بینی تان خم کنید باید آن را به صورت کاملا صاف بکشید. کشیدن این خط به ظاهر ساده به نظر می رسد ولی از آنجایی که همه این مراحل در گرفتن نتیجه نهایی تاثیرگذار هستند از این رو بهتر است این خط به صورت صاف و در نهایت نازکی و ظرافت کشیده شود.

میکاپ برای بینی پهن و گوشتی

۴. در بینی های پهن پره های بینی هم بزرگ و پهن می باشند از این رو انتهای خط تیره را که با فوندیشن در کناره های پل بینی کشیده اید بهتر است تا قسمت روی پره بینی نیز ادامه بدهید.

۵. در صورت که نوک بینی شما از قسمت زیر دارای حالت افتاده ای می باشد می توانید زیر بینی را به کمک قلم آرایشی سری کوچک به شکل هفت خط تیره ای بکشید سپس به سراغ فوندیشن روشن بروید و به کمک قلم آرایشی که دارای سری کوچک می باشد روی پل بینی دقیقا در فاصله بین دو خط کانتور را فوندیشن روشن بزنید.

۶. در این مرحله می توانید به کمک براش آرایشی که دارای سری کوچک می باشد و با فوندیشن روشن نوک بینی را به صورت ظریف روشن نمایید.

آرایش برای بینی پهن و بزرگ

۷. قسمت های باقی مانده از بینی در کناره ها را می توانید به کمک براش آرایشی با سر بزرگ و با فوندیشن روشن ، رنگی روشن بزنید. توجه داشته باشید که نباید رنگ روشن وارد خط های تیره کنار پل بینی شود و بهتر است این کار را باید با دقت زیادی انجام بدهید.

۸. بعد از کشیدن این خط ها می توانید به کمک پد آرایشی کوچک و قسمت نوک تیز پد خطوط کشیده را به محو و فید نمایید تا بینی شما ظاهری طبیعی تر داشته باشد.

۹. اگر بینی شما از قسمت بالا به سمت پایین پهن می باشد می توانید خط را از نوک ابرو تا قسمت بالای پره بینی بکشید و برای طبیعی به نظر رسیدن بینی نیز می توانید خط کشیده شده را در قسمت نوک ابرو ترکیب نمایید.

آموزش میکاپ بینی پهن

نکات طلایی برای گریم بینی پهن و گوشتی

  • توجه داشته باشید که در زمان کشیدن خط ها روی قسمت های مختلف بینی باید دقت لازم را به خرج بدهید زیرا اگر خط ها را با دقت نکشید ممکن است بینی شما بعد از اتمام کار گریم بزرگ و پهن تر به نظر برسد.
  • استفاده از پرایمر برای ماندگاری آرایش لازم است و اگر شما تمایل دارید گریم بینی تان ساعت های طولانی تری دوام داشته باشد بهتر است از پرایمر استفاده نمایید.

گریم کردن بینی پهن

  • در صورت تمایل می توانید برای محو و ترکیب کردن خط های کشیده شده از یک قلموی پرپشت نیز استفاده نمایید و باید رنگ ها را طوری با یکدیگر ترکیب نمایید که دیده نشوند و تنها از خط ها یک سایه باقی بماند همچنین ترکیب ماهرانه خط های کانتور بینی باعث می شود تا میزان رضایت شما از فرم بینی تان بیشتر باشد.
  • بعد از اتمام کردن کار گریم بینی بهتر است براش ها را تمیز کنید تا بتوانید برای آرایش سایر قسمت های صورت از آن ها استفاده نمایید.

آموزش آرایش برای بینی پهن

در این مطلب آموزش آرایش برای بین پهن و گوشتی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده توانسته باشید مهارت لازم را در زمینه میکاپ بینی تان بدست آورده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *