دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل رژ لب جدید برای انواع لب ها

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

یکی از پر مصرف ترین لوازم آرایشی رژ لب است. آرایش لب ها در جذابیت و زیبایی چهره شما بسیار تاثیر گذار هستند. در این مطلب بیش از بیست مدل رژ لب جدید و جذاب برای انواع لب های مختلف را در اختیار شما خانم های خوش سلیقه ایرانی قرار داده ایم.

 آرایش لب ها و آرایش چشم ها از مهم ترین بخش میکاپ صورت هستند. در هنگام آرایش لب ها باید برخی از نکات آرایشی را رعایت کنید در ادامه این مطلب نکات طلایی و انواع متنوع مدل رژلب را ملاحظه خواهید کرد.

برخی از خانم ها در روز چند بار از رژلب استفاده می کنند و اگر شما از این دسته از خانم ها هستید بهتر است رژلب ها با جنس مرغوب را از داروخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی معتبر خریداری کنید. انواع مدل های رژلب زیبا را در این مطلب از بخش آرایش صورت مجله آرگا برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم برای مشاهده این مدل ها تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

رژ لب برای انواع لب های محتلف

تصاویر مدل رژ لب جدید

آرایش لب ها می توانند جذابیت شما را افزایش و یا کاهش دهند. با زدن مدل و طرح رژلب مناسب می توانید فرم های لب های خود را زیبا تر کنید. قبل از زدن رژلب حتما لب های خود را تمیز کنید. انتخاب رنگ رژلب یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بر روی آن حساسیت به خرج دهید. بهتر است که در هنگام انتخاب  رنگ رژلب آن را در کنار لب های خود قرار دهید و از هماهنگی رنگ رژلب با صورتتات مطمئن شوید.

آرایش لب 2016 انواع مدل های آرایش لب انواع مدل های آرایش لب

انواع مدل میکاپ مدل میکاپ لب مدل شیک و زیبا رژ لب

می توانید برای انتخاب مدل رژلب خود از ست رژ لب و سایه چشم و ست کردن رنگ رژلب با لاک ناخن هایتان استفاده کنید. در ادامه این مطلب مدل های متنوع و زیبا آرایش لب را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

  •  آرون گروپس

انواع مدلآرایش لب مدل آرایش لب زنانهمدل رژ لب تیره مدل زیبا و شیک رژلبانواع مدل آرایش لب زنانه و دخترانه مدل آرایش لب و آرایش چشم 2016 مدل آرایش لب مدل میکاپ چشم و لب

مدل های رژلب دخترانه

رنگ رژلب باید با پوست شما مطابقت و سازگاری داشته باشد اگر شما رژلبی را انتخاب کنید که رنگ آن برای پوست شما مناسب نباشد ممکن است از زیبایی و جذابیت لب های شما کاسته شود با انتخاب برترین مدل و رنگ رژلب می توانید جذابیت خود را چند برابر کنید.

مدل آرایش لب برای دختران جوان

بهتر است که دختران جوان برای مدل آرایش چشم دخترانه و خط چشم دخترانه و مدل آرایش لب های خود از انواع مدل های ساده و غیر زنانه استفاده نمایند تا زیبایی و جذابیت چهره طبیعی خود را حفظ کنند.

Model the lipstick (28)

انواع مدل های آرایش لب مدل رژ لب 2016

در تصاویر زیر مدل های شیک و جذاب رژلب دخترانه را برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل ها برترین مدل آرایش لب را داشته باشید.

مدل آرایش لب انواع مدل های شیک و متنوع رژ لب مدل میکاپ صورت و لب مدل رژ لب خاص و متفاوت انواع مدل های متنوع رژ لب مدل رژ لب

 در این مطلب انواع متنوع مدل رژلب برای انواع صورت ها را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها شما را در انتخاب رنگ و مدل رژلب مورد نظرتان به خوبی راهنمایی کنند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *