دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل سفره عقد جدید و زیبا با تزیین ایده آل

  • یلدا محمدی
  • ۳ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

سری جدید عکس های مدل سفره عقد به همراه ایده های متنوع و زیبا برای تزیین سفره عقد با جدیدترین متد روز در ایران را در این مطلب ملاحظه می فرمایید.

انتخاب سفره عقد جدید و شیک یکی از با اهمیت ترین موضوعاتی است که همه تازه عروس ها به آن اهمیت می دهند و به دنبال زیباترین و شیک ترین مدلها هستند. در این مقاله مجموعه ایی از جدیدترین مدلهای سفره عقد با تزیینات زیبا و جذاب را گرداآوری نموده ایم که هر یک از این تصاویر و مدلها می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. در ادامه با این مدلهای شیک و زیبا همراه ما باشید.

مدل سفره عقد شیک و زیبا یا تزیین های فوق العاده :

چگونگی تزیین سفره عقد و انتخاب سفره عقد کاملا سلیقه ایی است و افراد مختلف با توجه به نیاز و تمایلاتی که دارند سفره عقد مناسب را انتخاب می کنند. در همه سفره های عقد و میزهای نامزدی اجزا تقریبا یکی است و تفاوت چندانی ندارند، آنچه که باعث ایجاد تفاوت در این سفره ها شده است، نوع تزیینات اجزا سفره و همچنین نوع چیدمان سفره است. مطمئنا برای زیبایی بیشتر سفره عقد افراد مختلف تزیینات متفاوتی را امتحان می نمایند که هر کدام جذابیت خاصی به فضای سفره می بخشد. در ادامه تصاویر و مدلهای جدید و جذابی از انواع تزیین سفره عقد را ملاحظه می فرمایید که می توانید از این مدلهای زیبا و جذاب الگوبرداری نموده و ذیزاین سفره عقد شیکی دشاته باشید.

تزیین جدید سفره عقدمدل سفره عقدتزیین سفره عقدسفره عقدچیدمان سفره عقدتزیین جدید سفره عقدسفره عقد شیکمدل سفره عقد جدیدتزیینات سفره عقد جدیدتزیین سفره عقد

یکی از موارد مهم و قابل توجهی که اهمیت زیادی در انتخاب طرح سفره عقد دارد، رنگ سفره عقد است که اغلب عروس خانم های عزیز آن را مناسب با فضا و جایگاه ویژه عروس و داماد و همچنین با توجه به تمایلات خود انتخاب می نمایند. در این بخش مدلهای متنوع و زیبای تزیین سفره عقد و میز نامزدی را ملاحظه می فرمایید که با رنگ های شاد و درخشان جلوه ایی خاص یافته اند.

سفره عقد ایرانی جدیدسفره عقد جدیدتزیینات سفره عقدتزیین سفره عقد شیکتزیین سفره عقد 94سفره عقدتزیینات سفره عقددیزاین سفره عقدسفره عقد ایرانیچیدمان میز نامزدی

تزیینات وسایل سفره عقد

چیدن سفره عقد یکی از سنت های زیبای ایرانیان می باشد که از قدیم رایج بوده است و گذشتگان بر این عقیده بودند، سفره عقد و همه وسایلی که روی آن چیده می شود، موجب خوشبختی، شادی و عاقبت بخیری عروس و داماد می شود، حال وسایل مختلفی از جمله آینه و شمعدان، قرآن، اسپند، عسل، نبات، گردو و بادام، نون پنیر سبزی و … در تزیینات سفره عقد عروس و داماد به کار می رود که هر یک نشانه و نماد چیزی است و می توان با سلیقه و به شیوه های خلاقانه و زیبا آن را تزیین کرد. در ادامه مدلهایی از تزیینات وسایل سفره عقد را ملاحظه می کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدلی تماشایی و جدید از سفره عقد

از اسپند برای رفع چشم زخم استفاده می کنند، بنابراین قرار دادن آن روی سفره عقد به منظور دور کردن چشم بد و حسود از عروس و داماد و حفظ خوشبختی آنها می تواند بسیار مهم و ضروری باشد.

مدلی جذاب از سفره عقد

جام عسل یکی دیگر از اجزای سفره عقد می باشد که رسم است بعد از عقد عروس و داماد سر انگشت خود را به آن بزنند و در دهان یکدیگر قرار دهند و استفاده از آن در سفره عقد نماد شیرینی و شیرین کامی در زندگی زوج ها می باشد.

جدیدترین مدلهای سفره عقد

یکی دیگر از تزیینات سفره عقد نان پنیر سبزی می باشد که نماد برکت، نعمت و روزی می باشد و با ایده های متنوع و فوق العاده جذابی می توان آن را تزیین و سفره آرایی کرد.

مدلی زیبا از سفره عقد

استفاده از تخم مرغ رنگی های تزیین و دیزاین شده در سفره عقد نیز نماد تداوم نسل و ادامه زندگی می باشد. در این بخش تصاویر متنوعی از تزیینات وسایل سفره عقد را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد و بتوانید از آنها در تزیین سفره عقد خود الهام گرفته و به کار بندید.

تزیینات دیدنی سفره عقد

انواع تزیینات سفره عقد عروس

زیباترین مدلهای سفره عقد

تصاویری متنوع از سفره عقد

مدلی دیدنی از سفره عقد

انواع مدل سفره عقد

مدلهای شیک سفره عقد

مدلی شیک از سفره عقد

مدل سفره عقد عروس

 

مدلی از سفره عقد

تزیینات سفره عقد

تزیینی شیک از سفره عقد

مدل شیک و زیبای سفره عقد

امیدواریم از مشاهده انواع مدل سفره عقد لذت برده باشید و با الگوبرداری از این نمونه های زیبا و جذاب بهترین و مناسب ترین تزیین سفره عقد را ارائه دهید. پیشنهاد می کنیم از دیگر مدلها و ایده های جدید و متنوع در بخش سفره عقد دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *