دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین کیک با میوه برای جشن تولد و مناسبت های مختلف

  • نرگس بستگان
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

ایده های متنوع برای تزیین کیک های خانگی وجود دارد که در عین سادگی زیبایی و جذابیت خاصی به کیک ما می بخشند. یکی از این ایده های زیبا تزیین کیک با میوه است که به شکل های مختلف انجام می گیرد.

تزیین کیک با میوه به شکل های مختلف انجام می گیرد که هر یک زیبایی خاص خود را دارد. برای اینگونه تزیینات می توانید از میوه های متنوع و مناسب هر فصل استفاده کنید و آنها را به دلخواه روی کیک بچینید. در این میان مشاهده تزیینات کیک های مختلف با میوه می تواند الگویی برای انجام تزیینات شما باشد.

تزیین کیک با میوه های مختلف

ایده های مختلفی برای دیزاین کیک با میوه وجود دارد. بدین منظور ابتدا سطح کیک را با خامه فرم گرفته بپوشانید، سپس برش هایی از میوه های دلخواه را روی آن بچینید. البته در صورتی که قصد تزئین کیک بدون خامه را دارید نیز می توانید به تنهایی از میوه ها استفاده کنید و یا برای سطح کیک از مقداری شکلات استفاده نمایید. در هر صورت نوع چیدن میوه ها می تواند زیبایی و جلوه خاصی به تزئین کیک خانگی شما ببخشند. همچنین اگر تمایل به تزیین کیک های یخچالی دارید پیشنهاد می کنیم اول با طرز تهیه کیک یخچالی آشنا شوید.

تزیین کیک خامه ای با توت فرنگی و پرتقال

تزیین کیک با کیوی و توت فرنگی

تزیین کیک با میوهدیزایین ساده کیک با میوه

تزیین کیک شکلاتی با توت فرنگی

تزئین کیک با برش های خوشمزه میوه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تزیینات کیک خانگی با میوه

تزیین کیک با میوهتزیین کیک با توت فرنگی و تمشک

برای دیزایین کیک می توانید از انواع میوه ها از جمله کیوی، توت فرنگی، پرتقال، سیب، گیلاس، تمشک و… استفاده نمایید. از این میوه ها می توان برای تزئین کیک تولد کودک نیز استفاده نمود. همانطور که مشاهده نمودید اغلب کیک هایی که با میوه تزیین می شوند در عین زیبایی از سادگی زیادی نیز برخوردارند، پس می توانند گزینه مناسبی برای تولد و یا جشن های دیگر باشند. برای براق شدن میوه ها، از ژله آلوئه ورای نیم بند (به غلظت سفیده تخم مرغ) استفاده کنید. با این کار هم روی کار شما براق و زیباتر می شود و هم اینکه جلوی پوسیده شدن و تغییر رنگ و مزه میوه ها گرفته می شود.

تزیینات کیک خانگی ساده با میوه

سفره آراییتزیییات جدید کیک با میوه

تزیینات کیک تولد با میوه و شکلات

دیزایین خاص کیک با خامه و میوه

تزیین کیک با میوهتزیینات روی کیک با میوه های فصل

ساخت کیک های اسفنجی با میوه

تزیین کیک با میوهدیزایین کیک خامه ای جدید

تزییات کیک تولد جدید و زیبا

تزیین کیک با میوهدیزایین روی کیک با میوه های فصل

تزیین کیک با میوهتزیینات کیک اسفنجی با میوه برای جشن تولد

دیزاین ساده کیک خانگی با میوه

انواع تزئینات کیک با میوه و ژله

با بکارگیری کمی خلاقیت و داشتن ذوق و سلیقه می توان انواع کیک ها را برای مناسبتهای مختلف از جمله تزئین کیک تولد خانگی، تزیین کیک شب یلدا، تزئین کیک برای مناسبتهای عاشقانه و … به شکلی زیبا و هنرمندانه درست کرد و ضمن تهیه یک کیک خانگی با دیزاین زیبا، تحسین دیگران را برانگیخت، حال ایده های متنوع زیادی برای انواع تزئینات کیک با استفاده از مواد مختلفی از جمله شکلات، خامه فرم گرفته و ژله به تنهایی و یا به شکل ترکیبی وجود دارد، در تصاویر بالا با انواع تزئینات خوشمزه کیک با میوه های مختلف آشنا شده اید، اکنون در ادامه قصد داریم مجموعه تصاویری جدید از انواع تزئینات کیک با ژله و میوه را به اشتراک بگذاریم که امیدواریم بتوانید از آنها در دیزاین کیک های خانگی خود ایده بگیرید.

تصاویری از تزیینات کیک با میوه

کیک های اسفنجی را می توان به شیوه ها و روشهای مختلفی تزئین و دیزاین کرد، یکی از زیباترن و جذاب ترین ایده ها استفاده از میوه و ژله در کنار هم برای تزئینات خوشمزه کیک به خصوص برای استفاده در شب یلدا می باشد؛ حال خیلی از افراد ترجیح می دهند، کیک را در منزل درست کنند و برای تزئینات آن در صورتی که از خود ایده ای نداشته باشند، می توانند از روشهای تزئینات کیک الگو بگیرند، از این رو در اینجا انواع تزئینات کیک با ژله و میوه گلچین کرده ایم که هر کدام از آنها می تواند بهترین ایده برای دیزاین کیک خانگی شما باشد.

تزئینی زیبا از کیک با میوه

تزئینی جذاب کیک با میوه

انواع تزیینات کیک با میوه

جدیدترین تزیینات کیک با میوه

تزیینات کیک تولد با میوه

عکس تزیین کیک با میوه

تزیینات کیک با میوه شاتوت

تزیینات کیک خوشمزه با میوه

ایده تزیین کیک با میوه

تزیینات کیک قلبی با میوه

تزیینات کیک با میوه وژله

تزیینات زیبای کیک با میوه

تزیینات کیک با میوه

عکسی از تزیین کیک با میوه

در این مطلب با انواع مدل  دیزایین کیک با میوه آشنا شدید که امیدواریم مورد پسند و نظر شما عزیزان واقع شده باشد، در صورت تمایل برای مشاهده تزیینات بیشتر و آشنایی با ایده های متنوع در این زمینه بر روی تزئین کیک کلیک نمایید و از تازه ترین مطالب منتشر شده در این زمینه دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *