دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مجموعه کاریکاتور طنز جدید و خنده دار

  • مرضیه شاکری
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

در این مقاله مجموعه ای را تهیه کرده ایم که محتوای آن کاریکاتور طنز است و حتم داریم که با دیدن آنها، بسیار می خندید. خنده دارترین کاریکاتور ها به همراه متن های معنی دار را برای شما گردآوری نموده ایم. با ما در این مجموعه همراه باشید.

طنز و خنده برای داشتن یک زندگی شاد و آرام، بسیار لازم و ضروریست. زوج هایی که اهل شوخی و شوخ طبعی هستند بسیار شادتر از زوج هایی هستند که بیشتر وقت خود را در محل کار و یا حتی در منزل به صورت رسمی می گذرانند. در این مقاله با مجموعه کاریکاتور طنز و مطالب بیشتر همراه شما هستیم.

کاریکاتور طنز ویژه لبخند و شادی شما

عده ای هستند که در منزل نیز از کلمات رسمی استفاده می کنند و معتقدند که برای حفاظت و احترام دو جانبه این کار لازم است. اما باید گفت که احترام دو جانبه در رعایت عفت کلام است نه رسمی و خشک صحبت کردن. به هر حال شوخی و سر به سر گذاشتن های مجاز لازمه زندگی مشترک و حتی فامیلی است. مسلما همه ما در کنار یک فرد شوخ طبع بسیار خوشحال تر و سرحال تر از زمانی هستیم که در کنار یک فرد خشک و رسمی می باشیم.
داشتن روحیه شوخ طبعی در وجود همه انسان ها یکسان نیست و این یک استعداد خدادادی است که عده ای می توانند مردم را بخندانند. کاریکاتوریست ها نیز جزء همین دسته از افرادی هستند که استعدادی خدادادی دارند و می توانند مسائل اطرافشان را به شیوه ای طنز گونه به تصویر بکشند. با مجموعه ای از کاریکاتور طنز در خدمت شما هستیم.

شرح در تصویر

کاریکاتور طنز اینترنت

کاریکاتور طنز بچه های امروزی

طنز مشهدی ها در کاریکاتورطنز عروسی ایروونی ها در کاریکاتورتحقیقات جالب در کاریکاتورمقایسه دختران در دهه های مختلف در کاریکاتورمسابقه تیراندازی در کاریکاتورکاریکاتور خانه داری زنانیک کاریکاتور جالب از یک تصویر

آخر و عاقبت داشتن زور بازو

کاریکاتور طنز زور بازو 2

  •  آرون گروپس

کاریکاتور طنز زور بازو

بالاخره محققان ناف تهروون را یافتند!

کاریکاتور طنز ناف تهرون طنز افطار در کاریکاتور

حکایت شیرین و فرهاد در کاریکاتور طنز

کاریکاتور شیرین و فرهاد

اینم نتیجه سریال های کره ای

طنز در کاریکاتور مادرای عاشق سریال

واکنش افراد مختلف به روز اول مدارس

طنز روز اول مدرسه

ممنوع شدن ورود بانوان به استادیوم

ورود ممنوع برای بانوان در کاریکاتور

یک سوء تفاهم کوچولو

خطای دید در کاریکاتور

بحران بی شوهری حتی در کاریکاتور هم بیداد میکنه

بحران بی شوهری در کاریکاتور

امیدواریم که مجموعه کاریکاتور طنز توانسته باشد، شادی را مهمان خانه های دل شما کند. لطفا در ادامه مطالب بیشتری از گالری تصاویر را دنبال کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *