دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین سفره عقد ایرانی جدید و بسیار زیبا و شیک

  • یلدا محمدی
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

عکس های جدیدترین مدل های سفره عقد ایرانی با تزیینات بسیار زیبا و ایده هایی برای تزیین و چیدمان سفره عقد جدید و شیک ایرانی را در این مطلب مشاهده نموده و زیباترین سفره عقد را انتخاب نمایید.

مشاهده عکس های جدیدترین مدل های سفره عقد می تواند نقش مثبتی در انتخابی شایسته و به جا داشته باشد. اغلب تازه عروس و دامادها ترجیح می دهند از انواع مدل سفره عقد با تزیینات خاص و ویژه مخصوص کشور خود برای مراسم عقدشان استفاده نمایند. از این رو تمایل دارند ابتدا با طرح های متنوع و جدید آشنا شده و سپس اقدام به تهیه سفره عقد مورد نظر نمایند. برای کمک به این عزیزان و معرفی جدیدترین مدل های سفره عقد مجموعه ایی از عکس های انواع سفره عقد ایرانی با تزیینات فوق العاده زیبا را گردآوری نمودیم که در این مطلب ارائه خواهیم داد.

مدل های سفره عقد ایرانی با تزیینات شیک و زیبا :

سفره عقد یکی از سفره های سنتی و اصیل کشورمان است که در مراسم عقد یا عروسی برای عروس و داماد چیده می شود. سفره عقد به سبک و سیاق ایرانیها ممکن است به شکل های مختلف چیده و تزیین گردد که انتخاب مدل آن کاملا سلیقه ایی است. در یک جمع بندی کلی می توان انواع سفره عقد های رایج را به دسته های سفره عقد سنتی و مدرن تقسیم نمود که هر یک تزیینات خاص خود را دارند. تصاویر زیر نمونه هایی از انواع سفره عقد سنتی و مدرن را نشان می دهند که با مشاهده این عکس ها بیشتر با انواع سفره عقد آشنا خواهید شد.

سفره عقد ساده ایرانیسفره عقد سنتی

تزیینات سفره عقدمدل سفره عقد مدرن و شیک

مدل سفره عقد سادهچیدمان سفره عقد ساده در منزل

سفره عقد جدید و زیباتزیین مدرن و لوکس سفره عقد

  •  آرون گروپس

مدل سفره عقد ایرانیتزیینات ساده سفره عقد عروس

چیدمان زیبای سفره عقدچیدمان سفره عقد سنتی در خانه

تزیین ساده سفره عقدمدل زیبای سفره عقد مدرن

تزیین ساده سفره عقدعکس سفره عقد ساده با تزیین زیبا

در تزیین انواع مدل سفره عقد می توان از پارچه های تزیینی زیبا، انواع گل های طبیعی و مصنوعی، مجسمه، کریستال، بلور، ظروف سیلور یا چینی و… استفاده نمود که هر یک می توانند زیبایی خاصی به تزیینات سفره عقد شما ببخشند. در ادامه مدل های جدید سفره عقد کشورمان را ملاحظه می فرمایید که هر یک انتخاب مناسبی برای شما عزیزان می باشند.

مدل سفره عقد ایرانی جدیدمدل سفره عقد زیبا

سفره عقد لوکس و زیباچیدمان سفره عقد جدید

چیدمان سفره عقدسفره عقد کریستالی زیبا و جدید

عکس سفره عقد جدید ایرانیتزیینات سفره عقد با ایده های جدید

سفره عقدهای ایرانیمدل سفره عقد زیبا و جدید

مدل سفره عقد زیباتزیین سفره عقد پارچه ایی زیبا

تزیینات زیبای سفره عقدچیدمان و تزیینات شیک سفره عقد

در چیدمان سفره عقده اصیل و سنتی ایران اغلب سعی می شود از وسایل سفره عقد از جمله: ظرف عسل، آینه شمعدان و قرآن، شمع، گل، نان پنیر سبزی، ظروف حاوی بادام، فندق، گردو و انواع شیرینی، شکلات و میوه و… استفاده گردد و سپس با ایده های جدید و خلاقانه به تزیین سفره عقد به بهترین شکل پرداخته می شود.

تزیین سفره عقد ایرانیخنچه سفره عقد زیبا و اصیل ایران

عکس سفره عقد ساده ایرانیتزیین وسایل سفره عقد جدید و زیبا

مدل سفره عقد زیبا با تزیینات جدیدتزیینات سفره عقد جدید

تزیینات شفره عقد شیک و زیباچیدمان ساده و زیبای سفره عقد

تزیین سفره عقد برای عروس و دامادتزیین و چیدمان سفره عقد جدید

تزیینات سفره عقد جدید و شیکدیزاین سفره عقد جدید

مدل سفره عقد ایرانی جدیدتزیینات سفره عقد های زیبا

چیدمان سفره عقد عروس و دامادچیدن سفره عقد عروس و داماد

تزیین سفره عقد ایرانی جدید و شیکمدل سفره عقد جدید به سبک کشورمان

مدلهای جدید و شیک سفره عقد

همانطور که گفتیم، سفره عقد یکی از سنت های زیبای ایرانیها است که در جشن عروسی یا مراسم عقد عروس و داماد پهن می شود و هر یک از وسایلی که روی آن چیده شده است, نماد چیزی بوده و معنای خاصی دارد، حال عروس و داماد در پای این سفره می نشینند و با جاری شدن صیغه عقد با هم پیمان ازدواج می بندند؛ از جمله سنت های زیبای دیگر که در پای سفره عقد انجام می گیرد، سابیدن قند روی سر عروس و داماد به هنگام خواندن خطبه عقد و نیز گذاشتن عسل در دهان یکدیگر می باشد، در ادامه انواع مدلهای سفره عقد عروس و داماد با تزئینات زیبا و شیک به سبک مدرن را مشاهده می کنید.

سفره عقد وطنی شیک

امروزه ایده های جذاب و متنوع زیادی برای دیزاین سفره عقد وجود دارد، اما بسیاری از عروس و دامادها ترجیح می دهند، از المان های اصیل ایرانیان در تزئین سفره عقد خود استفاده کنند، در تصاویر بالا نمونه هایی از این مدل تزئین ها را مشاهده کردید، استفاده از تزئینات سنتی در کنار تزئین شیک امروزی نیز می تواند ایده جذابی باشد، که در اینجا می توانید از جدیدترین چیدمان سفره عقد عروس و داماد به سبک کشورمان دیدن کنید و الگو بگیرید.

مدلهایی از سفره عقد وطنی

سفره عقد وطنی لوکس

تصاویر سفره عقد وطنی

سفره عقد وطنی زیبا

سفره عقد وطنی لاکچری

سفره عقد ایرانی جدید

سفره عقد وطنی

مدل سفره عقد وطنی

سفره عقد ایرانی شیک

سفره عقدی وطنی و شیک

سفره عقدی وطنی و زیبا

سفره عقدی ایرانی و جدید

سفره عقدی وطنی

سفره عقد ایرانی و سنتی

حال که با انواع سفره عقد وطنی جدید و بسیار زیبا آشنا شدید، راحت تر می توانید برای انتخاب سفره عقد ایده آل تصمیم بگیرید و بهترین ها را انتخاب کنید. اما در صورتی که هنوز مردد هستید و نتوانسته اید برای انتخاب مدل سفره عقد تصمیم بگیرید پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی سفره عقد از دیگر مجموعه تصاویر و عکس های انواع سفره عقد های جدید و زیبا دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *