دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رستوران‌های یزد با امکان سفارش آنلاین غذا

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
  • ۰

 

در شهر یزد، تعداد زیادی رستوران وجود دارد که انواع غذاهای محلی، سنتی، فرنگی و فست فود را ارائه می‌دهند. اگر در شهر یزد زندگی می‌کنید، شما دارای گزینه‌های فراوانی برای سفارش یک وعده غذای خوشمزه از رستوران‌های این شهر هستید.

رستوران‌های یزد با امکان سفارش آنلاین غذا

گاهی اوقات بعد از یک روز پرکار و خسته‌کننده، خارج شدن از خانه برای خوردن غذا ممکن است کار دشواری باشد یا شما ممکن است ترجیح دهید غذای خود را در منزل تحویل بگیرید. در این صورت، سفارش آنلاین غذا یزد از طریق سرویس اسنپ فود بهترین گزینه برای شما است. اگر در یزد سکونت دارید یا قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، ما در این مطلب بهترین رستوران‌ها و فست فودهای یزد که امکان سفارش آنلاین غذا را دارند را معرفی خواهیم کرد.

رستوران‌های یزد با امکان سفارش آنلاین غذاهای محلی

غذاهای محلی مانند کباب و جوجه همیشه مورد علاقه بسیاری از مردم قرار می‌گیرند. همچنین، این نوع غذاها می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای جشن‌ها و میهمانی‌ها باشند. در این بخش، رستوران‌های محلی یزد را به شما معرفی می‌کنیم

رستوران سنتی ادیب الممالک یزد

رستوران‌های یزد با امکان سفارش آنلاین غذا

رستوران ادیب الممالک در هتلی با همین نام در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. این رستوران خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی را سرو کرده و دارای منو صبحانه مجزا است. فضای این رستوران سنتی، زیبا و دارای دو بخش باز و سرپوشیده است.

رستوران شاه نشین

در رستوران شاه نشین می‌توانید بهترین غذاهای ایرانی را امتحان کنید. همچنین این رستوران برخی غذاهای فرنگی مانند چیکن استریپس را نیز در منو خود جای داده است. غذاهای شاه نشین با بهترین مواد اولیه و در شرایط کاملا بهداشتی تهیه می‌شوند.

رستوران زرین

رستوران زرین دارای فضایی بسیار زیبا و آرامش‌بخش است و منو متنوعی از انواع غذاهای ایرانی را ارائه می‌دهد. این رستوران دارای منو صبحانه مجزا و بی‌نظیری بوده که در شهر یزد معروف است. رستوران زرین در سال ۱۳۸۰ و در بافت جدید شهر تاسیس شد.

دیگر رستوران‌های یزد برای سفارش آنلاین

علاوه بر رستوران‌های که تاکنون نام بردیم، شما می‌توانید از رستوران‌های زیر نیز غذاهای خوشمزه و ایرانی را به صورت آنلاین سفارش دهید:

  • رستوران هتل داد
  • رستوران هتل جاده ابریشم
  • رستوران تالار
  • رستوران ترمه و ترنج
  • کافه عدسی پناهنده
  • کباب قدیم حاجی زاغ
  • رستوران حمام خان
  • رستوران مارکوپولو
  • کافه گودالک

.

رستوران گل سرخ:

این رستوران در خیابان دانشگاه قرار دارد و انواع غذاهای محلی را به همراه سالاد و پیش‌غذا ارائه می‌دهد. یکی از ویژ

. این رستوران دارای سرویس آنلاین است که به شما امکان سفارش آنلاین غذا را می‌دهد. شما می‌توانید از طریق سایت رستوران گل سرخ یا اپلیکیشن اسنپ فود غذاهای محلی مورد علاقه خود را سفارش داده و به آدرس مورد نظر تحویل بگیرید.

فست فودهای یزد با امکان سفارش آنلاین

از طریق این رستوران‌ها و فست فودهای یزد می‌توانید به راحتی و آسانی غذاهای مورد علاقه خود را به صورت آنلاین سفارش دهید  و از آن‌ها لذت ببرید. لطفا توجه داشته باشید که ممکن است منوها و آدرس‌ها با تغییراتی مواجه شوند، بنابراین بهتر است قبل از سفارش با رستوران مورد نظر تماس بگیرید یا سایت/اپلیکیشن اسنپ فود را مشاهده کنید تا اطلاعات به‌روز را دریافت کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *