دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی لی مین کی و آشنایی بیشتر با زندگی هنری و شخصی این هنرمند کره ای

  • محدثه خاکشور
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • ۰

در این مطلب آرگا در باب آشنایی شما با بیوگرافی لی مین کی بازیگر، مدل و خواننده کره ای قلم می زند که امیدواریم مفید و مورد توجه شما واقع شود. 

 لی مین کی هنرپیشه، مدل و خواننده کره ای در شانزدهم ژانویه سال ۱۹۸۵ به دنیا آمده است. او در ۲۰۰۴ آغاز به فعالیت نمود که تا حال حاضر نیز ادامه دارد. او تحصیلکرده رشته سینما از دانشگاه کنکوک است که فعالیتش را با مدلینگی در دوران دانشگاه آغاز نمود و در ۲۰۰۴ بود که قدم در دنیای هنرپیشگی نهاد. او به به خاطر نقش آفرینی در سریال های چون این اولین زندگیمه، موج جزر و مدی و نیز زیبایی درون مشهور گردید. در این مطلب آرگا بیوگرافی لی مین کی را به رشته تحریر می کشد.

آشنایی با زندگینامه لی مین کی از شروع تا شهرت

بیوگرافی لی مین کی بازیگر، مدل و خواننده موفق کره ای

لی مین کی در شانزدهم ژانویه سال ۱۹۸۵ (۱۳۶۳/۱۰/۲۶) در گیمهه – گیونگ سانگ – کره جنوبی متولد گردید. او فقط برادری کوچک دارد. بعد از اتمام دوران متوسطه و اخذ مدرک دیپلم، در رشته مدلینگ دانشگاه «دکیونگ» قبول گردید که پیش زمینه ای جهت پیوستن به دنیای مدلینگ گردید، او سپس با رشته سینما در دانشگاه کنکوک مشغول به تحصیل شد. مصادف با پذیرفته شدن در عرصه مدلینگ فعالیتش را به عنوان ناشناس شروع نمود و در حال حاضر به خاطر فرم بدنی و صورت منحصر به فردش بسیار شبیه به مدل های قدیمی و کارکشته می باشد.

آشنایی با بیوگرافی لی مین کی هنرمند مشهور

زندگینامه لی مین کی و مسر دستیابی اش به شهرت داخلی و بین المللی

بیوگرافی لی مین کی و نگاهی حواشی زندگی او

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

از آغاز تا دستیابی به شهرت داخلی و بین المللی

در بیوگرافی لی مین کی مطالعه می کنید که او نخستین تجربه هنرپیشگی اش را با بازی در نقش غیر اصلی سریال تلویزیونی برادر بزرگ تر من در ۲۰۰۴ کسب نمود و بعد در درام کره ای اوه! سارا و نیز چندین درام ۱ قسمتی ایفای نقش کرد تا در نهایت در ۲۰۰۵ به واسطه ی نقش آفرینی در سریالی به اسم «قوی باش گوم سون» مورد توجه قرار گرفت و توانست جایزه برترین هنرپیشه جدید مرد را به دست آورد.

زندگینامه لی مین کی بازیگر، خواننده و مدل کره ای

بعد از به دست آوردن تجربه در چندین اثر نه خیلی مطرح، با نقش آفرینی در سریال های تلویزیونی بهار دالجا و عشق حقیقی محبوب و معروف گردید. بعدا با قرار گرفتن جلوی دوربین های خیلی مشهور و محبوبی همچون اویشی من، موج جزر و مدی، یک زوج کاملا معمولی شهرت او افزایش یافته و شدت گرفت.

این بازیگر کره ای به علت درخشیدن در فیلم های سینمایی قبلی به عنوان هنرپیشه ای مستعد شناخته گردید و در ۲۰۱۴ پیشنهادهای بازی زیادی برای سینما مواجه گردید و به واسطه نقش آفرینی در نقش اصلی فیلم های سینمایی معروفی مانند هیولا و برای امپراطور در ۲۰۱۴، به قلبم شلیک کن در ۲۰۱۵ و ۳ روز در ۲۰۲۰ به ستاره ای سینمایی مبدل گردید.

بیوگرافی لی مین کی همراه عکس

 

مشهور شدن در سطح بین الملل

لی مین کی در ۲۰۱۷ در سریال کمدی رمانتیک به نام چون این اولین زندگی منه حضور یافت که این حضور او بازگشت دوباره اش به تلویزیون بود. او در این درام همبازی جونگ سومین بود و بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشت که موجب شد تا مورد توجه مخاطب های بین المللی قرار بگیرد.

در ۲۰۱۸ نیز در ملودرام فانتزی به اسم زیبایی درون با نقش منحصر به فرد و متفاوت مقابل دوربین حضور یافت که با این بازی توانست یه بیشترین حد از شهرت و موفقیت حرفه ای خود دست پیدا کند. از جمله سریال های شاخص او دروغ های درون، یادداشت رهایی من، اوه بانوی من قابل لیست هستند.

آشنایی با بیوگرافی لی مین کی هنرمند بااستعداد

جوایز دریافت شده

لی مین کی در طول دوره فعالیتش موفق شده جایزه هایی مانند برترین هنرپیشه مرد فستیوال «MBC Drama» به خاطر بازی در سریال قوی باش گوم سون، جایزه آیکون جدید فیلم فستیوال «Style Icon»، جایزه برترین هنرپیشه مرد جدید فستیوال بکسانگ به خاطر بازی در فیلم سینمایی موج جزر و مدی را به خود اختصاص دهد.

لی مین کی کاندیدای برترین زوج هنرپیشه در کنار «سئو هیونجین» به خاطر سریال زیبایی درون و نیز با «جونگ سومین» به خاطر سریال چون اولین زندگیمه را دارا می باشد.

آشنایی با زندگینامه لی مین کی از شروع تا شهرت

حضور در چندین موزیک ویدیو

از نخستین تجربه آغاز به فعالیتش در صنعت سرگرمی در چندین موزیک ویدئو از جمله موزیک ویدئویی به اسم «Hit’m» از نینا و «The Day Before» از نل، «I’m Sorry» از هان سو هیون و غیره را ایفا نموده است.

بیوگرافی لی مین کی با عکس

فعالیت موسیقیایی

لی مین کی غیر از فعالیت در عرصه هنرپیشگی، در عرصه موسیقی نیز به عنوان خواننده حرف برای گفتن دارد. او در ۲۰۰۸ آهنگ مشهور « My Way» در فستیوال «Mnet KM» شروع به خوانندگی نمود. بعد از نخستین اجرای خوانندگی، آهنگ های دیگری همچون «Power of Love» و «We Can’t Forget the Reason» و «No Kidding» و «Not in Love» و «Everything» را نیز انتشار داد.

آشنایی با زندگینامه لی مین کی از شروع تا مشهور شدن

آشنایی با زندگینامه لی مین کی و عکس هایش

رابطه عاشقانه و ملاکش برای زن ایده آل

لی مین کی در یک مصاحبه اعتراف نمود، تا بیست و شش سالگی به علت بالا بودن حج کاری نتوانسته رابطه ای احساسی و عاطفی را تجربه کند و بیشتر اوقات احساس تنهایی می نماید. او خوش اخلاق بودن را اصلی ترین و مهمترین ملاکش برای شروع یک رابطه بیان می کند. این بازیگر تا این لحظه از هیچ رابطه عاشقانه ای صحبت نکرده ولی شایعه هایی در مورد وجود رابطه اش با همبازی خود به اسم سئو هیون جین مطرح است.

آشنایی با بیوگرافی لی مین کی هنرمند محبوب

مرور زندگینامه لی مین کی از دو بعد شخصی و حرفه ای

زندگینامه لی مین کی و مسر دستیابی اش به شهرت داخلی و بین المللی

حواشی زندگی لی مین کی

در تاریخ هفتم آگوست سال ۲۰۱۴ به منظور انجام خدمت سربازی خود ثبت نام نمود و بعد از پایان خدمتش بعنوان پرسنل خدمات عمومی در ماه آگوست سال ۲۰۱۶ مرخص گردید.

در ۲۰۱۶ یک زن مدعی آزار جنسی از سوی این بازیگر کره ای در کلابی شبانه وی گردید، بعد از بررسی و گفتگوی شرکت لی مین کی با او، این زن اتهام های خویش را پس گرفته و اعلام نمود گفته هایش صحت نداشته است. با وجود این تاثیرات سوء آن برای این هنرمند وجود داشت و برای یک مدت مانع کار هنری او گردید.

زندگینامه لی مین کی و مسر دستیابی اش به شهرت داخلی و بین المللی

آشنایی با بیوگرافی لی مین کی هنرمند مطرح و محبوب

نظرش در مورد بازی قدیم و جدیدش

در ابتدای شروع فعالیتش، با توجه به اینکه دوره بازیگری را نگذرانده بود، با خود گمان می برد جهت تبدیل گردیدن به هنرپیشه ای حرفه ای لازم است نقش های گوناگون و متنوع را ایفا نماید که البته در انواع نقش ها حضور یافت. ولی در حال حاضر نظرش این است که هر اندازه زیادتر ایفای نقش می کند و جلوتر پیش می رود؛ بازی نقش های قدیمی خود را بیشتر مورد پسندش قرار می گیرند.

زندگینامه لی مین کی و مسر دستیابی اش به شهرت داخلی و بین المللی

مرور زندگینامه لی مین کی از دو بعد شخصی و حرفه ای

در این مطلب شما عزیزان همراه را با بیوگرافی لی مین کی آشنا کردیم، در صورت تمایل به آشنایی با دو تن دیگر از سلبریتی های کره جنوبی از جمله لی مین جونگ و شین یه اون بر روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *