دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی کاظم نوربخش بازیگر کمدی تئاتر و تلویزیون

  • محدثه خاکشور
  • ۲ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

کاظم نوربخش بازیگر سریال نون خ می باشد که در آن بازیگر نقش سلمان است. در صورتی که تمایل به آشنایی با این چهره هنری کشورمان دارید می توانید ما را همراهی نمایید.

کاظم نوربخش در یکم مهر ماه سال ۱۳۵۵ در بیجار به دنیا آمده است. او بازیگر تلویزیون و سینما می باشد که توانسته مدرک دیپلم خویش را در رشته ادبیات و علوم انسانی دریافت نموده و از دوران ابتدایی به تئاتر بپیوندد. در حال حاضر هم که به فعالیت در تلویزیون مشغول است. او سال ها است که ازدواج کرده که او همسرش صاحب دو فرزند دختر هستند. در این مطلب به بیوگرافی کاظم نوربخش خواهیم پرداخت.

بیوگرافی کاظم نوربخش بازیگر سینما و تلویزیون

بیوگرافی کاظم نوربخش بازیگر سریال نون خ

کاظم نوربخش در اول ماه مهر ۱۳۵۵ در شهر بیجار کردستان متولد شد که فعالیت خود را در عرصه تئاتر در سن دوازده سالگی با رفتن به روی صحنه آغاز نمود و در همان سال در جشنواره دانش آموزی توانست به مقام اول دست پیدا کند. پس از دستیابی دوباره به عنوان برترین بازیگر جشنواره دانش آموزی در سال ۱۳۶۹ موفق شد در بخش استانی هم حضور پیدا کند. در سال ۷۰ نیز به عنوان بازیگر منتخب کردستان لقب گرفت.

زندگینامه کاظم نوربخش بازیگر توانمند کشورمان

زندگینامه کاظم نوربخش هنرپیشه و کارگردان

حضور در فیلم کوتاه

کاظم نوربخش تا ۱۳۸۲ به عنوان بازیگر در تئاتر و جشنواره های خیابانی حضور داشت تا در نهایت از سال ۱۳۸۴ با بازی در فیلم کوتاه «درس اول» فعالیت هنری خود را به صورت حرفه ای آغاز نمود.

سپس در سال های ۱۳۹۰-۱۳۹۱ برای ۱ سال در تهران تحت نظر استاد پرویز بربد دوره های خلاقیت و بداهه پردازی در تئاتر را گذراند.

  •  آرون گروپس

زندگینامه کاظم نوربخش کارگردان و بازیگر

کارگردانی

کاظم نوربخش در سال ۱۳۸۴ کارگردانی را به طور مشترک با رضا حیدری جهت نمایشی به اسم « یک شهر و یک صحبت» آغاز نمود و در حال حاضر نیز دبیر انجمن نمایش کوهستان بیجار است.

بیوگرافی کاظم نوربخش کارگردان و بازیگر

زندگینامه کاظم نوربخش بازیگر سریال نون خ

زندگی شخصی کاظم نوربخش

این بازیگر در ۱۳۸۲ ازدواج نمود که نتیجه این ازدواج ۲ دختر به اسم های نازنین زهرا و نازنین زینب است.

بیوگرافی کاظم نوربخش هنرپیشه ایرانی

زندگینامه کاظم نوربخش به همراه عکس های متفاوتش

پیوستن به تلویزیون با سریال نون خ و شهرت

وی در سال ۹۸ در سن ۴۳ سالگی با دعوت از سوی سعید آقاخانی که همشهری وی است، به مجموعه تلویزیونی نون خ ملحق شد که همان شروع موجب دیده شدن و آغاز شناخته شدن او گردید. اوج شهرت و موفقیتش هم از دومین فصل سریال نون خ با بازی در نقش سلمان رقم خورد و در سومین فصل هم توانست حضوری چشمگیر داشته باشد.

زندگینامه کاظم نوربخش بازیگر ایرانی

سریال نون خ

تا به حال ۳ فصل از این سریال ساخته گردیده است، سریال نون خ با کارگردانی سعید آقاخانی و فیلمنامه نویسی امیر وفایی می باشد. گروه دستیاری مجموعه نون خ را مصطفی کیایی و امید ترکاشوند ایجاد می کنند که در نوروز ۹۸ از شبکه ۱ به روی آنتن رفت. «نون خ» مخفف اسم نقش اصلی این مجموعه تلویزیونی می باشد. در این سریال بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، سیروس میمنت، پاشا جمالی، شیدا یوسفی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، آتنا مهیاری، سی علی صالحی ایفای نقش می کنند.

آشنایی با بیوگرافی کاظم نوربخش

قدم گذاشتن در عرصه سینما

آقای نوربخش پس از اینکه با بازی در سریال نون خ مورد توجه قرار گرفت، در سال ۹۹ با بازی در فیلم سینمایی «لب خط» با کارگردانی علی جیارزاده نخستین بار به سینما پیوست. وی در این فیلم سینمایی در کنار بازیگران نیما شعبان نژاد، رضا داوود نژاد، هومن حاجی عبداللهی و روشنک گرامی مقابل دوربین رفت.

بیوگرافی کاظم نوربخش بازیگر سینما و تلویزیون

تقلید صدا

آقای کاظم نوربخش در مورد طبع طنزآلود و تقلید صدای خود گفته است:

«خانواده من اکثرا هنری بودند و من هم در کودکی طبع طنز داشتم و شاید این طنازی ارثی است. اتفاقا در تقلید صدای افراد فامیل و شخصیت ها هم معروف بودم و همیشه سرگرمی دورهمی های فامیا ایفای نقش من بود.»

زندگینامه کاظم نوربخش بازیگر ایرانی

علاقه به موسیقی و نواختن

کاظم نوربخش علاوه بر هنرپیشه بودن و تجربه کارگردانی به موسیقی علاقه دارد که به صورت دلی نوازندگی گیتار، تنبک و بعضی از سازهای موسیقی را یاد دارد.

زندگینامه کاظم نوربخش و زندگی شخصی او

زندگینامه کاظم نوربخش کارگردان و بازیگر

بیوگرافی کاظم نوربخش به همراه عکس های او

آشنایی با زندگینامه کاظم نوربخش

در این مطلب شما را با بیوگرافی کاظم نوربخش آشنا می کنیم. امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *