دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی دیلان وانگ خواننده، هنرپیشه و مدلینگ کشور چین

  • محدثه خاکشور
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب قلم به دست گرفته ایم، تا شما را با بیوگرافی دیلان وانگ یکی از سلبریتی های جوان و بااستعداد چینی آشنا کنیم. دیلان وانگ و یا وانگ هه دی بازیگر سریال تلویزیونی باغ شهاب سنگ است.

وانگ هه دی که با نام دیلان وانگ (Dylan Wang) نیز شناخته می شود، هنرپیشه و مدل چینی است. او متولد شده ی بیستم ماه دسامبر سال ۱۹۹۸ در لیشان، سیچوآن چین می باشد. مشهور شدن او بیشتر به خاطر بازی در نقش اصلی اش (دائو مینگ سی) در سریال «باغ شهاب سنگ» در سال ۲۰۱۸ است که نخستین تجربه بازیگری وی محسوب می شود. او برای بازی در این نقش و این سریال موفق شد مرزهای شهرت بین المللی را زیر پا بگذارد. در اینجا می خواهیم شما را با بیوگرافی دیلان وانگ آشنا می کنیم.

زندگینامه دیلان وانگ +عکس های وی

بیوگرافی دیلان وانگ بازیگر، خواننده و مدل موفق چینی

دیلان وانگ در تاریخ ۲۰ دسامبر سال ۱۹۹۸ در لیشان سیچوآن کشور چین به دنیا آمد. اسم دیگر وی وانگ هه دی بوده که از فعالان دنیای بازیگری بوده و البته علاوه بر آن سابقه حضور و فعالیت در زمینه مدلینگ را نیز دارا است. همچنین آقای دیلان وانگ به واسطه ی علاقه اش به خوانندگی، خود را در عرصه موسیقی نیز محک زده و به عنوان خواننده در این دنیای موسیقی مشغول به فعالیت گردیده است. او دارای ۱۸۳ سانتی متر قد است.

آشنایی با زندگینامه دیلان وانگ

بیوگرافی دیلان وانگ بازیگر سریال باغ شهاب سنگ

شرح زندگی دیلان وانگ یا همان وانگ هه دی

زندگینامه دیلان وانگ و مشهور شدن با باغ شهاب سنگ

شروع فعالیت

وانگ هه دی و یا همان دیلان وانگ تحصیلاتش را در کالج سیچوآن جنوب غربی هوانوردی غیرنظامی پشت سر گذاشت. این هنرمند چینی کار هنری خود را از سال ۲۰۱۷ آغاز نمود, اما با بازی در نقش اول دائو مینگ سی در سریال باغ شهاب سنگ موفق شد به شهرت بسیار حتی در سطح بین المللی (کشور خودش و سایر کشورهای آسیایی) دست یابد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگینامه دیلان وانگ و مشهور شدن با باغ شهاب سنگ

زندگینامه دیلان وانگ و یا وانگ هه دی

زندگینامه دیلان وانگ و شایعه ازدواج با همبازی اش

معرفی آثار دیلان وانگ

دیلان یا دیلن وانگ به عنوان نخستین تجربه ی بازیگری خود در سریال تلویزیونی به نام «باغ شهاب سنگ» ایفای نقش نمود و سپس به بازی در دیگر کارهای خود همچون «همیشه شب ۲»، «سوپر بت»، «مسافرخانه ۲» این مسیر را ادامه داد. البته که او هم مدل و هم خواننده است.

زندگینامه دیلان وانگ +عکس های وی

بیوگرافی دیلان وانگ بازیگر سریال باغ شهاب سنگ

دیلان وانگ در سریال باغ شهاب سنگ

داستان این سریال به این صورت است که دختری معمولی به اسم شان کای به یکی از بااعتبارترین مدارس چین انتقال می یابد که در آن مدرسه گروه «F4» نیز حضور دارد. گروه نامبرده گروهی خاص و متشکل از ۴ پسر پولدار و خوش تیپ در این مدرسه به نام های «Mei Zuo» ،«Xi Men» ،«Hua Ze Lei» و «Dao Ming Si» می باشد که دیلان وانگ بازیگر نقش دائو مینگ سی است. شان کای هجده ساله در خانواده ای زندگی می کند که زندگی سختی دارند، ولی به دلیل هوش و استعدادش در این مدرسه قبول می گردد. وی سریعا با همکلاسی های خود مخصوصا دائو مینگ سی که دارای شخصیتی مغرور، زورگو و خرابکار است, دچار مشکل و مخالفت می شود. وی حتی پس از تغییر به یک هدف از یکسری شوخی ها، که تصمیم بر آزار وی را دارند, و حتی وقتی که وی تصمیم به دست کشیدن و ترک همه چیز می گیرد، باز هم در نهایت استوار مسیر خود را می رود. هوائو لی همیشه می خواهد به شان کمک نماید, و سرانجام هر ۴ پسر آغاز به شناخت شخصیت منحصر به فرد این دختر می نمایند که غیر قابل حذف و باپشتکار و محکم است، می کنند. شان کای خوبی های چهار پسر را می بیند که مسیر جهت عاشقانه و دوستی را هموار می کند …..

در این مجموعه تلویزیونی چینی بازیگرانی همچون شن یو در نقش شان کای، و دیلن ونگ نقش های اصلی را ایفا می کنند. همچنین دیگر بازیگران مهم و اصلی این سریال دارن چن، سزار وو، کانر لئونگ هستند. این سریال دارای ژانر کمدی، عاشقانه، مدرسه ای و درام و ۴۹ قسمت بوده که به زبان فارسی نیز ترجمه شده است.

زندگینامه دیلان وانگ هنرپیشه، خواننده و مدل

زندگینامه دیلان وانگ و مشهور شدن با باغ شهاب سنگ

بیوگرافی دیلان وانگ بازیگر مطرح چینی

آشنایی با بیوگرافی دیلان وانگ

رابطه عاطفی و ازدواج با شن یو

شن یو هنرپیشه، خواننده و مدل چینی متولد بیست و هفتم فوریه سال ۱۹۹۷ می باشد. وی برای بازی در نقش اصلی سریال های تلویزیونی از جمله سریال باغ شهاب سنگ مورد توجه قرار گرفت. او در این سریال همبازی دیلان وانگ بود که اخباری مبنی بر ازدواج این دو پس از یکسال از همبازی شدنشان منتشر شد. که البته شایعه بود. بعد از اینکه این دو بازیگر در کنار یکدیگر مقابل دوربین قرار گرفتند, امیدواری هواداران هر دوی آنها این بود که در زندگی واقعی و بیرون از سریال نیز در کنار یکدیگر باشد. ولی این اتفاق نیفتاد.

زندگینامه دیلان وانگ هنرپیشه، خواننده و مدل

آشنایی با بیوگرافی دیلان وانگ

زندگینامه دیلان وانگ و شروع فعالیت تا شهرت

بیوگرافی دیلان وانگ بازیگر جوان چینی

بیوگرافی دیلان وانگ بازیگر سریال باغ شهاب سنگ

در این مطلب شما عزیزان را با بیوگرافی دیلان وانگ بازیگر موفق چینی آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. همچنین در صورت تمایل و برای آشنایی با بیوگرافی بازیگران مطرح کره ای از جمله پارک بوگوم، پارک هه جین و شین سه کیونگ می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *