دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آموزش فعال کردن ریپلای اینستاگرام

  • حکیمه فهیمی
  • ۲ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

در صورتی که تمایلی به استفاده از دایرکت اینستاگرام ندارید و علاقمندید پیام های مدنظر خود را ریپلای نمایید. با این مطلب همراه ما باشید تا روش فعال کردن ریپلای اینستاگرام را فرا بگیرید.

برنامه محبوب و پرطرفدار اینستاگرام قابلیت های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی از این قابلیت ها ریپلای پیام است که کاربران زیادی مایلند آن را در اینستاگرام فعال نمایند. در این مطلب با روش فعال کردن ریپلای اینستاگرام آشنا می شوید.

روش فعال کردن ریپلای اینستاگرام

همانطور که می دانید پلتفرم اینستاگرام روز به روز در حال رشد و توسعه می باشد. این شبکه اجتماعی قابلیت های مختلفی در اختیار کاربرانش قرار می دهد. در این میان، استفاده اصلی این برنامه برای ارسال عکس و فیلم می باشد. با این وجود اگر حساب کاربری تجاری در اینستاگرام یا حتی یک حساب شخصی دارید، ممکن است به تعامل بیشتر با دوستان یا مشتری خود نیاز پیدا کنید.

در اینستاگرام این قابلیت وجود دارد که کاربران زیر پست های یکدیگر کامنت یا نظر قرار دهند. شما هم به سادگی می توانید به این کامنت ها پاسخ دهید. علاوه بر این، فیسبوک با معرفی پیام رسانی بین این دو سایت، مسنجر و اینستاگرام را کاملا ادغام نموده است. رابط پیام رسان اینستاگرام به اسم دایرکت به دنبال این آپدیت، ویژگی های جالب زیادی را از مسنجر دریافت می کند.

واکنش های ایموجی سفارشی، تم های چت رنگین، پاسخ ها و ارسال پیام، حالت محو، برچسب های سلفی، افکت های پیام متحرک و … در مسنجر از ابزارهای پیام رسان جدید در اینستاگرام می باشند. از بین همه ابزارهای جدید اینستاگرام دایرکت، جواب دادن به یک پیام اینستاگرامی خاص حقیقتا مفید است.

کاربر اینستاگرام حالا می تواند پیام های فردی را در دایرکت نقل قول نموده و به آن ها جواب دهد یا در حقیقت آن را ریپلای نماید. به این ترتیب اگر از قابلیت دایرکت خسته شده و تمایل دارید پیام های مدنظرتان را ریپلای نمایید. در این مطلب روش فعال کردن ریپلای اینستاگرام ارائه می شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

نبود ریپلای دایرکت یکی از مشکلات کاربران اینستاگرام بوده که مایلند این کار را انجام دهند ولی در بروزرسانی های اخیر، قابلیت ریپلای به اینستاگرام اضافه شده و می توانید به سادگی پیام های مدنظر را ریپلای کنید. شبیه مسنجر و واتساپ حالا ویژگی ریپلای در اینستاگرام کار می کند و شما می توانید به یک پیام خاص در چت شخصی یا گروهی به راحتی پاسخ دهید.

پاسخ های نقل شده، مکالمات طولانی را به ویژه در چت های گروهی بزرگ معنادار می سازد. از این رو در این مطلب روش فعال کردن ریپلای اینستاگرام را فرا خواهید گرفت.

مفهوم ریپلای

ممکن است برای شما این سوال ایجاد شود که ریپلای چه مفهومی دارد؟ در پاسخ باید گفت ریپلای در اینستاگرام به معنی جواب دادن به یک کامنت خاص و یا یک پیام خاص می باشد به طوری که جواب تان زیر نظر قبلی درج گردد. برای انجام این کار نیازی نیست کار خیلی سختی انجام دهید. در اندروید و آی او اس این موضوع تفاوتی ندارد.

در اینستاگرام وقتی می خواهید شخصی را تگ نمایید، علامت @ را تایپ کرده بعد نام کاربری او را تایپ می کنید. اینستاگرام از افرادی که شما آن ها را دنبال می نمایید، پیشنهاداتی ارائه داده تا بتوانید یکی را انتخاب کنید. اغلب اسم افرادی را که اول روی آن تصویر نظر داده اند و احتمالا افرادی که شما با آنها بیشتر تعامل دارید، نمایش می دهد.

هنگامی که پیشنهادات ظاهر می شوند، می توانید روی مخاطبی که می خواهید ، پاسخ دهید ضربه زده یا به تایپ ادامه دهید تا پیشنهادات هدفمندتری ایجاد نمایید. وقتی روی گزینه خود در لیست ضربه می زنید اسم آن ها در نظر شما نمایان می شود و می توانید به تایپ نظرتان ادامه بدهید.

مخاطبی که نظر داده از جواب شما اطلاع پیدا نمی کند مگر این که او را تگ نمایید یا با ریپلای پاسخ بدهید. از این رو بار دیگر که مخاطب مدنظر وارد اینستاگرام می شود یک اعلان دریافت خواهد کرد مبنی بر این که کاربری روی عکس های او نظر گذاشته یا او را ریپلای نموده است و نظرتان را در لیست اعلان ها خواهد دید.

از دست دادن پیام در دایرکت اینستاگرام به ویژه در یک متن گروهی بزرگ به راحتی صورت می گیرد. برای رفع این مشکل می توانید به یک پیام خاص پاسخ مستقیم بدهید. از این رو در ادامه شیوه پاسخگویی مستقیم به پیام ها در دایرکت اینستاگرام و ریپلای در اینستاگرام فرا می گیرید. در صورتی که می خواهید بدانید چطور در اینستا به پیام پاسخ دهید این آموزش مفید خواهد بود.

فعالسازی ریپلای اینستاگرام

توانایی پاسخ دهی مستقیم به یک پیام خاص در اینستاگرام یکی از قابلیت های به روز رسانی این پیام رسان چند پلتفرمی می باشد. اگر این قابلیت در اینستاگرام شما فعال نیست می توانید آن را از منوی تنظیمات برنامه فعال نمایید. برای این کار در اندروید یا آیفون به تب پروفایل اینستاگرام خود رفته و روی دکمه منو در گوشه سمت راست بالای رابط ضربه زده و به مسیر settimgs>update masseging بروید. سپس روی گزینه update کلیک کنید.

در ادامه روی نماد مسنجر از گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی اینستاگرام ضربه زده و پیامی را که می خواهید به آن پاسخ دهید پیدا کنید. روی پیام به سمت راست درگ نموده تا کلید پاسخ یا ریپلای را مشاهده و رها کنید. اگر به پیام تان پاسخ می دهید، انگشت تان را به طرف چپ درگ کنید.

در ضمن می توانید پیامی را فشار داده و نگه دارید و دکمه ریپلای را لمس کنید.

حالا مشاهده می کنید که پیام اصلی در بالای کادر متن نمایش داده شده است. این بدان مفهوم است که پاسخ قطعی تان به پیام خاص مرتبط می گردد. اکنون پاسخ خود را تایپ نموده و روی کلید ارسال send ضربه بزنید.

در این مرحله پاسخ شما به همراه پیام اصلی در بالای صفحه نمایش داده می شود و به آسانی می توانید مشاهده کنید به چه پیامی پاسخ می دهید.

از همراهی شما تا پایان این مطلب سپاسگزاریم و امیدواریم از مطلب ارائه شده نهایت استفاده را برده باشید. همچنین پیشنهاد می شود در صورت تمایل برای آشنایی با بازیابی دایرکت اینستاگرام و ویرایش پست اینستاگرام روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *