دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

از فواید وازلین برای مو چه می دانید؟

  • شقایق ایران دوست
  • ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب قرار است شما را با خاصیت های وازلین برای مو آشنا کنیم و شما می توایند با همراهی کردن ما اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه بدست آورید.

همانطور که می دانید وازلین برای پوست تاثیرات بسیار زیادی دارد. در واقع اگر شما بتوانید از وازلین برای پوست صورت خود استفاده کنید می توانید جلوی پیری پوست را بگیرید. در واقع این ماده برای موهای شما نیز تاثیرات بسیار خوبی را به همراه دارد و در ادامه قصد داریم فواید وازلین برای مو را بررسی کنیم.

وازلین برای مو

مهم ترین فواید وازلین برای مو

با بالا رفتن سن بسیاری از خانم ها دچار ریزش مو و ابرو ها می شوند. در نظر داشته باشید که  استفاده از وازلین می تواند این مشکلات را به سادگی از بین ببرد. در واقع استفاده از این ماده برای شما بسیار خوب است و می تواند مشکلاتی که با گذر زمان ممکن است دچار آن شده اید را درمان کند. در ادامه تمامی فواید این ماده برای مو را برایتان بیان می کنیم تا با این ماده بسیار مفید آشنا شده و بتوانید به درستی از آن استفاده کنید.

تقویت شدن مژه ها

بسیاری از خانم ها از ریمل ها برای فرم دادن و بلند کردن مژه های خود استفاده می کنند و همین موضوع به مرور زمان می تواند منجر به ریزش مژه در آن ها شود. در بسیاری از موارد برای درمان این مشکل می توانید از وازلین کمک بگیرید. برای این که مژه های شما تقویت شوند و رشد آن ها دو برابر شود نیاز است تا این ماده را بر روی آن ها بمالید و بگذارید بماند. دقت داشته باشید که نباید این ماده بر داخل چشم های شما وارد شود.

درمان موخوره با وازلین

درمان مو خوره

بسیاری از افراد گمان می کنند که برای از بین بردن موخوره ها باید موهای خود را کوتاه کنند. در نظر داشته باشید که راه ساده تری نیز وجود دارد و شما می توانید با استفاده از وازلین بدون این که موهای خود را کوتاه کنید استفاده کرده و تمامی موخوره ها را از بین ببرید. برای استفاده از این خاصیت این ماده باید آن را مقداری آب مخلوط کرده و به مو هایتان بزنید و اجازه بدهید یک شب بر روی مو هایتان بماند و روز بعد می توانید مو های خود را با استفاده از شامپو بشویید و از مو های سالم خود لذت ببرید.

  •  آرون گروپس

درمان شوره سر

یکی از مشکلاتی که ممکن است هر فردی با آن درگیر باشد شوره سر می باشد. در واقع این شوره ها می توانند ظاهر مو های شما زشت کرده و منجر به خجالت کشیدنتان شوند. از وازلین می توانید برای درمان شوره سر نیز استفاده کنید و شوره سر را برای همیشه درمان کنید. البته روش های دیگری نیز برای درمان شوره سر وجود دارد ولی این روش دائمی می باشد و شما می توانید با تنها ۱۵ دقیقه استفاده از وازلین تمامی شوره هایی که روی مو های شما وجود دارد را درمان کنید.

افزایش لطافت مو ها با وازلین

وازلین و لطافت مو ها

اگر مو های بسیار خشکی دارید به شما توصیه می کنیم از این ماده استفاده کنید و سعی کنید مو های خشک و شکننده خود را درمان کنید. برای این کار نیاز است تا وازلین را به گونه ای بر روی مو های خود بزنید که به ریشه ها تماس پیدا نکند. استفاده از وازلین برای درمان خشکی و شکنندگی مو ها یکی از ساده ترین روش هایی می باشد که برای بهبود مو های خود می توانید از آن کمک بگیرید.

مرطوب کردن مو ها

بسیاری از افرادی که مو هایی وز دارند به دلیل این است که رطوبت مو هایشان از دست رفته است و بهتر است برای این مشکل خود چاره ای بیابند. در نظر داشته باشید که برای مرطوب کردن مو های خود می توانید از این ماده کمک بگیرید زیرا این کار خطرات بسیار کمی با خود به همراه دارد و شما می توانید به راحتی این مشکل را با استفاده چند روزه از وازلین درمان کنید و مو هایی خوش حالت داشته باشید.

درمان شپش باوازلین

درمان شپش

شاید برایتان تعجب آور باشد که استفاده از این ماده می تواند منجر به بهبود مو های سر و از بین رفتن شپش ها شود. امروزه شیوع شپش در بسیاری از مدارس گسترش یافته است و برای درمان راحت و بدون دردسر شپش می توانید از وازلین کمک بگیرید. برای این که شپش ها را از بین ببرید نیاز است تا یک لایه بسیار ضخیم از این ماده را بر روی پوست سر خود بمالید و ماساژ دهید و بعد از چند دقیقه مو های خود را بشویید.

وازلین به عنوان ماسک

بسیاری از افراد از این ماده به عنوان ماسک استفاده می کنند و از تاثیراتی که این ماده بر روی مو هایشان دارد بسیار راضی هستند. این ماسک طبیعی می باشد و کافی است در آن از یک عدد تخم مرغ نیز کمک بگیرید و اجازه بدهید این ترکیب به مدت ۲۰ دقیقه بر روی مو های شما بماند تا بتواند تمامی تاثیر های خود را بر روی مو هایتان بگذارد.

عوارض بسیار مهم وازلین

عوارض این ماده نفتی

یادتان باشد که وازلین یکی از مواد نفتی به شمار می رود و ممکن است در افراد مختلف حساسیت های شدید ایجاد کرده و علاوه بر آن منجر به بد تر شدن موهای شما شود. بهتر است قبل از این که از این روش برای بهبود مو های خود استفاده کنید ابتدا از پزشک متخصصی در این زمینه مشورت بگیرید. در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های داده شده مطالبی را در رابطه با سلامت مو مانند کراتینه مو با مواد طبیعی و درمان طبیعی شوره سر مشاهده کرده و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *