دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طریقه گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

  • حکیمه فهیمی
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

در صورتی که می خواهید استوری اینستاگرام شما جذاب تر شود؛ قطعا گذاشتن آهنگ روی آن تاثیرگذار خواهد بود. برای یادگیری شیوه انجام این کار با ما همراه باشید.

یکی از قابلیت های اینستاگرام، اضافه کردن آهنگ به بخش استوری می باشد. قطعا این ابزار سبب جذاب تر شدن استوری ها و به دنبال آن افزایش فالوورها خواهد شد. برای یادگیری نحوه گذاشتن آهنگ در استوری با این مطلب همراه ما باشید.

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

در آخرین بروزرسانی اینستاگرام، قابلیت افزودن آهنگ به بخش استوری فراهم شد. این ابزار قطعا سبب جذاب تر شدن استوری های اینستاگرام و بالطبع افزایش دنبال کننده ها خواهد شد. از بیشتر جهات، استوری اینستاگرام قابلیت جذابی در این شبکه اجتماعی محسوب می شود.

از هنگام معرفی استوری ها، اینستاگرام به مجموعه قابلیت های اضافه کرده و آن را بهبود بخشیده و کامل کرده است. در این میان قابل توجه ترین این بهبودها، اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام می باشد. این ویژگی هم سبب جذابیت استوری می شود و هم در جذب فالوورهای بیشتر کمک شایانی خواهد بود.

در ضمن برای حساب بیزنسی هم مناسب است چرا که هنگام معرفی محصول با زیباتر کردن استوری اش، مخاطب را به مشاهده استوری ترغیب می نماید و به تدریج در افزایش فالوور اینستاگرام تاثیر زیادی خواهد گذاشت. به طور کلی موسیقی زبان احساس بوده و نقش مهمی در اشتراک گذاری لحظات خاص و احساسات فرد با نزدیکانش دارد.

در آخرین بروزرسانی اینستاگرام قابلیت گذاشتن آهنگ در استوری اضافه شد. بی شک این قابلیت سبب جذابیت استوری اینستاگرام و بیشتر دیده شدن آن در این شبکه اجتماعی محبوب می شود. اگر برای شما جای سوال است که چطور روی استوری آهنگ قرار دهید، باید اشاره کرد که کار ساده ای بوده و حالا اینستاگرام این امکان را به شما می دهد تا موزیک مورد علاقه خود را در استوری ها قرار داده تا تعامل جذاب تری با دوستان تان داشته باشید. به این ترتیب برای یادگیری نحوه گذاشتن آهنگ در استوری با ادامه مطلب همراه ما باشید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

نحوه گذاشتن آهنگ

استوری اینستاگرام در جذب و افزایش فالوور بسیار تاثیر گذار است. از این رو اینستاگرام با اضافه کردن ابزار و قابلیت های جدیدتر به استوری؛ سبب ترغیب کاربران به استفاده بیشتر از این قابلیت جذاب شده است. پخش موزیک در استوری اینستاگرام قطعا می تواند استوری ها را برای مخاطبان دلنشین تر نموده و بازخورد بهتری دریافت شود.

می توان گفت اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام، یکی از ابزارهای کاربردی در تولید محتوای حرفه ای و جذب فالوور بیشتر بخصوص بلاگرها، اینفلوئنسرها و حتی کسب و کارها را سبب شود. به لطف همکاری فیسبوک و اکثر شرکت های موسیقی، امکان انتخاب آهنگ مورد علاقه از میان حجم بالای موسیقی ها و گذاشتن آهنگ توسط خود برنامه اینستاگرام روی استوری فراهم گشته است.

موقع گذاشتن آهنگ روی استوری در حقیقت آن را مشابه برچسب به آن اضافه می کنید. تا قبل از این کاربران، حین ضبط ویدیو، موسیقی را در پس زمینه پخش می کردند ولی از آنجا که صدا توسط میکروفون ضبط می شد، کیفیت مناسبی به همراه نداشت و نتیجه خوشایندی حاصل نمی شد.

ولی اکنون با استفاده از قابلیت افزودن موسیقی در استوری که با آپدیت اخیر اینستاگرام در دسترس است، می توان موزیک مورد علاقه خود را از بین لیستی که اینستاگرام در اختیار شما می گذارد، انتخاب و آن را با کیفیت بالا در استوری جانمایی کنید. برای انجام کار مراحل زیر را دنبال کنید.

۱. ابتدا آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را در اندروید یا ios بارگیری نمایید. بعد از بروزرسانی برنامه، با ضربه روی نماد دوربین در سمت راست بالای صفحه اصلی، به بخش استوری های اینستاگرام بروید. سپس عکس یا فیلم مدنظر را ثبت و روی دکمه استیکرها در بالای صفحه ضربه زده و بعد موزیک استیکر را انتخاب کنید.

۲. بااین کار کتابخانه موسیقی اینستاگرام باز می شود که در آن هزاران آهنگ برای انتخاب وجود دارد. آهنگ مدنظر خود را جستجو کرده یا بر اساس روحیه، ژانر یا آنچه محبوب می باشد، مرور نمایید.

۳. می توان پیش از افزودن آن به استوری خود، روی کلید پخش ضربه زده تا پیش نمایش را بشنوید.

۴. هنگامی که از انتخاب آهنگ خود اطمینان حاصل نمودید، می توانید از مسیر سریع پیمایش کرده و به عقب بازگشت نمایید تا قسمت دقیقی متناسب با استوری خود برگزینید.

۵. همچنین می توان مدت زمان پخش کلیپ موسیقی(حداکثر تا ۱۵ ثانیه) را انتخاب نمود.

۶. اگر اشعاری برای آهنگ مدنظر که انتخاب کرده اید، در دسترس است، باید به صورت خودکار روی صفحه شما نمایان شوند.

۷. بعد می توانید فونت ها و طرح های مختلفی برای آن ها انتخاب نمایید و می توانید قسمتی از آهنگ مدنظر را برای پخش ویرایش نمایید.

۸. وقتی مخاطبی استوری شما را مشاهده کرد، می تواند برای خواندن اطلاعات بیشتر درباره این هنرمند یا گوش دادن به آهنگ های بیشتر روی متن ترانه ضربه بزند.

۹. در پایان، می توانید پیش از انتشار، برچسب آن را به دلخواه تغییر بدهید.

۱۰. حالا نوبت آن است که به طور معمول در استوری اینستاگرام – گیف، نظرسنجی، هشتگ یا هر چیز دیگری که تمایل دارید اضافه نموده و روی کلید «استوری شما» در پایین صفحه ضربه زده و همه مجموعه ها تنظیم شوند.

در صورتی که از ios بهره می گیرید، می توانید پیش از گرفتن عکس یا فیلم خود، آهنگی را انتخاب نمایید. کافی است هنگامی که در دوبین استوری اینستاگرام هستید، فقط به حالت ضبط روی عنوان موزیک بروید. از این قسمت به بعد مشابه گذشته می باشد. تنها یک آهنگ جستجو نموده و بخشی که می خواهید برای عکس یا فیلم خود برگزینید، را انتخاب کرده و هنگام پخش آهنگ در پس زمینه، استوری اینستاگرام تان را ضبط نمایید.

به این نکات توجه کنید:

  • موقع گذاشتن آهنگ در استوری ، مخاطبین خود را به یاد داشته باشید.
  • دقت کنید که موسیقی انتخابی با تصویر مطابقت داشته باشد یا فیلم خیلی کوتاه تر نباشد. به عبارتی زمان کوتاه کلیپ استوری، سخت تر از یک ویدیوی طولانی می باشد. شما مجبورید خود را به قسمتی از آهنگ محدود نمایید که با تصویر شما منطبق باشد. شاید انجام این کار در ۱۵ ثانیه برای یک عکس راحت تر از ویدیو باشد.

  • در صورتی که قسمت خاصی از متن ترانه برای مطابقت با تصویر استوری می خواهید، باید مطمئن شوید که می توانید کلیپی مطابق با آن موزیک بیابید.
  • به استیکر موزیک استایل بدهید. می توانید از سه استایل عادی، شفاف یا مربع استفاده کنید.
  • می توان استیکر را هر جایی که می خواهید روی صفحه نمایش قرار دهید. همچنین می تواند سایز آن را تغییر داده تا مطمئن شوید که مانع آنچه می خواهید مخاطبان بیینند، نمی شود.
  • قبل از بارگذاری استوری ابتدا پیش نمایش آن را مشاهده و اطمینان یابید که آهنگ با تصاویر شما هماهنگی کامل دارد. یک تمرین معمول می تواند همسرایی یک آهنگ از ابتدای آن باشد. به احتمال قوی می توان آهنگ را در انتهای یک بیت متوقف نموده یا حداقل از اتمام ناگهانی هنگام ادای کلمه پیشگیری کنید.

  • موقع اضافه کردن موزیک در استوری اینستاگرام می توان از یک استیکر sound on استفاده کرد. با این کار بازدیدکنندگان متوجه می شوند که استوری شما با موسیقی همراه است. برای اضافه کردن این استیکر، روی آیکون استیکرها ضربه زده و sound on را جستجو نمایید. استیکر نمایش داده شده روی آن کلیک کرده تا به استوری شما اضافه شود.

امیدواریم از مطالب ارائه شده نهایت استفاده را برده باشید و حالا شما هم بتوانید استوری های جذاب آهنگینی را ایجاد کنید. همچنین در صورت تمایل برای دانستن نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام؛ افزایش بازدید استوری و افزودن لینک به  استوری از این لینک ها بازدید کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *