دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

افزایش بازدید استوری اینستاگرام با روش های ساده

  • ساناز براتی
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

استفاده از استوری و راه های برای افزایش بازدید استوری از گزینه های است که برای توسعه و پیشرفت پیج مورد نیاز است، استفاده از هشتک، لوکیشن، منشن کردن و خرید بازدید، از جمله راهایی برای افزایش بازدید است.

    یکی از ویژگی های اینستاگرام قابلیت اضافه کردن داستان یا همان استوری است. که مدت کمی است به این شبکه اجتماعی اضافه شده و طرفداران بسیاری در بین کاربران دارد.در واقع استوری های اینستاگرام موضوع های کوتاه و جذابی هستند که دیگران می توانند به آنها دسترسی داشته باشند. روش هایی برای افزایش بازدید استوری در اینستاگرام وجود دارد که به شرح آن می پردازیم

افزایش بازدید استوری در اینستاگرام

با توجه به تحقیقات انجام شده استوری ها در اینستاگرام بیشترین طرفداران را دارند، همچنین برای بالا بردن بازدید استوری ترفند های نیز وجود دارد که با آن ها آشنا می شویم.

بالابردن بازدید استوری در اینستاگرام

استفاده کردن از هشتک در استوری

اکثر کاربران دنبال کننده موضوع خاصی در اینستاگرام هستند که این کار با استفاده از هشتک ها راحتتر است، و همچنین در مواردی دیگر هشتک خاصی را پیگیری می کنند. هنگامی که ما هشتگ خاصی را در اینستاگرام جستجو می کنیم. پست های را میبینیم که از آن هشتک استفاده کرده اند و به آن مرتبط هستند. یک کاربر می تواند با زدن روی تصویر شاخص یک هشتک، از استوری هایی که از آن هشتک استفاده کرده اند دیدن کند. پس با اعمال هشتک روی استوری می توان تعداد بازدید آن را بالا برد.

روش های افزایش بازدید استوری

استفاده از لوکیشن در بالابردن بازدید استوری

لوکیشن (Location) یا همان موقیت مکانی یکی دیگر از راه های افزایش بازدید استوری در اینستاگرام است. خیلی از کاربران اینستا گرام دوست دارند پست های بر پایه موقعیت جغرافی را ببینند و همچنین استوری های در ارتباط با آن را مرور کنند. در نتیجه استفاده از لوکیشن  بازدید استوری شما را بالا می برد.

استفاده از هشتک ترند(trend)

همانطور که گفته شد استفاده از هشتک ها در بالابردن بازدید استوری نقش دارد. ترند در شبکه های اجتماعی به معنای فراگیر شدن یک موضوع و بحث است، یعنی زمانی که استفاده از یک موضوع در قالب هشتک افزایش پیدا می کند و فراگیر می شود، اصطلاح ترند شدن را به آن می دهند. استفاده از هشتک های ترند روز، به بالا رفتن بازدید استوری شما کمک می کند.

  •  آرون گروپس

ترفند های افزایش بازدید استوری

خریدن بازدید

از دیگر راه های بالا بردن بازدید خرید بازدید از سایت های معتبر می باشد. که با ارسال بازدید باعث افزایش فالور در دقیقه های اول خرید می شود. البته خرید بازدید نمی تواند راه حل واقعی برای بازدید بیشتر از استوری های شما باشد.

بالا بردن بازدید استوری در اینستاگرام

منشن (mention) کردن

منشن کردن یا همان اشاره کردن یکی از گزینه های استوری است که با استفاده از این گزینه میتوان در هر کامنت به فرد خاصی اشاره کرد. به راحتی با قرار دادن نماد @ در ابتدای متن و گذاشتن اکانت مورد نظر و سپس تایپ متن این کار را انجام می دهیم. مثلا شما پیج فروش محصولات خانگی در اینستاگرام را دارید و فردی با داشتن فالوور های بالا یکی از محصولات شما را خریداری کرده و پستی را منتشر کرده که در آن از محصول شما استفاده کرده است. وقتی شما آن فرد را منشن می کنید، احتمالا از استوری شما بازدید می کند و باعث معرفی پیج شما توسط اینستاگرام به فالوور های آن فرد می شود.

ساده ترین راهکارها برای بالابردن بازدید استوری

همچنین استفاده ار استیکر در استوری، نوشتن داستان در استوری و انتخاب استوری که می توان  از آن اسکرین شات گرفت راه های ساده دیگری هستند که به افزایش بازدید و محبوب شدن استوری شما کمک می کند. پیشنهاد می کنیم مطالب گذشته مجله آرگا در رابطه با دریافت تیک آبی اینستاگرام  و افزودن لینک به استوری کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *