دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رنگ زدن مو بدون اکسیدان چه قوانینی دارد؟

  • ندا خوشرو
  • ۴ دی ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از رنگ مو مجله آرگا رنگ زدن مو بدون اکسیدان را به شما همراهان عزیز و همیشگی آموزش خواهیم داد که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید در این روش رنگ زدن مو مهارت لازم را بدست آورید.

اکسیدان باعث رساندن آسیب های جدی به موها می شود بنابراین اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که موهایتان را مدام رنگ می زنید بهتر است با اصول رنگ زدن مو بدون اکسیدان نیز آشنا شوید تا بتوانید در صورت امکان برای رنگ زدن موهایتان از اکسیدان استفاده نکنید.

اصول رنگ زدن مو بدون اکسیدان

اغلب خانم ها تمایل دارند برای پوشاندن سفیدی موها یا ایجاد تنوع در رنگ موهایشان از رنگ موهای شیمیایی استفاده نمایند. رنگ موهای شیمیایی اگر به صورت طولانی مدت استفاده گردند آسیب زیادی را به موها می رسانند بنابراین بهتر است شما روش هایی را هم برای رنگ زدن موها یاد بگیرید که آسیبی به موهایتان وارد شود. در مطالب قبلی به معرفی انواع اکسیدان مو پرداختیم در ادامه اصول رنگ کردن موها بدون استفاده از اکسیدان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید به راحتی و به کمک این روش موهایتان را رنگ بزنید.

نحوه رنگ زدن مو بدون اکسیدان

چه زمانی می توان برای رنگ کردن موها از اکسیدان استفاده نکرد ؟

اکسیدان باعث تسریع رنگ پذیری در موها می شود بنابرای اگر شما در زمان رنگ کردن موها از اکسیدان استفاده نکنید ممکن است رنگ مو به عمق موهایتان نرسد و فقط رنگ روی تار مو باقی بماند و در زمان شستن موها نیز رنگ از روی آن ها پاک شود بنابراین می تواند گفت که رنگ کردن مو ها بدون استفاده از اکسیدان امکان پذیر نمی باشد ولی در موارد محدودی شما می توانید برای رنگ کردن موهایتان از اکسیدان استفاده نکنید که این موارد عبارتند از :

نحوه رنگ مو بدون اکسیدان

۱. رنگ موهای فانتزی از انواع رنگ هایی هستند که نیازی نیست آن ها را با اکسیدان ترکیب نمایید و می توانید به صورت خالص از این رنگ موها برای رنگ زدن موهایتان استفاده نمایید. توجه داشته باشید که این رنگ موها موقتی هستند و با چند بار شستن موها از روی آن ها پاک می شوند. در صورتی که شما تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف رنگ مویی خاص داشته باشید بهتر است از این رنگ موها برای رنگ کردن موی خود استفاده نمایید.

۲. به جای استفاده از ترکیب رنگ مو و اکسیدان برای رنگ کردن موها می توانید از رنگ موهای طبیعی و گیاهی مانند حنا ، قهوه و … استفاده کنید که این رنگ موها علاوه بر ایجاد تغییر در رنگ مو باعث تقویت پوست سر و ریشه موها نیز می شوند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

رنگ موی طبیعی بدون اکسیدان

۳. برخی از رنگ موها در بازار به فروش می رسند که در فرمولاسیون خود دارای موادی می باشند که این مواد باعث باز کردن کوتیکول موها می گردند و در نتیجه رنگ پذیری موها نیز بیشتر می شود بنابراین در صورتی که شما تمایلی به استفاده از اکسیدان ندارید بهتر است از این رنگ موها استفاده نمایید. توجه داشته باشید که این نوع رنگ ها برای موهای تیره مناسب هستند و اگر از آن ها برای رنگ کردن موی روشن استفاده کنید رنگ موهای شما نامطلوب به نظر خواهند رسید.

رنگ موی تیره بدون اکسیدان

در این مطلب رنگ زدن موها بدون استفاده از اکسیدان را مورد بررسی قرار دادیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *