دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بهترین رنگ موی طبیعی برای موهای سفید

  • ندا خوشرو
  • ۷ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب انواع رنگ موی طبیعی برای موهای سفید را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که امیدواریم این رنگ موها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

با بالا رفتن سن موها شروع به سفید شدن می کنند و اگر تعداد زیادی از موهای شما سفید شده است و تمایل دارید در رنگ موهایتان تغییر ایجاد کنید می توانید از رنگ موهای طبیعی که برای پوشاندن موی سفید مناسب هستند استفاده کنید و جذابیت ظاهری خود را تکمیل نمایید.

معرفی انواع رنگ موی طبیعی برای موهای سفید

رنگ موهای شیمیایی باعث آسیب رساندن به موها می شوند از این رو اگر شما تمایل دارید به موهایتان بعد از رنگ زدن آسیبی وارد نشود بهتر است از رنگ موهای گیاهی یا طبیعی استفاده نمایید.

رنگ مو برای موی سفید

کدام رنگ مو طبیعی برای پوشاندن موهای سفید مناسب است ؟

۱. چای سیاه 

ابتدا یک قاشق غذاخوری چای سیاه را درون یک فنجان آب بجوشانید و اجازه دهید تا چای درون آب استراحت کند بعد از اینکه چای سرد شد موهای خود را به این محلول آغشته نمایید سپس به کمک آب موها را بشویید. این کار را هر دو هفته یک بار تکرار نمایید تا همه موهای سفید شما رنگ بگیرند.

رنگ کردن موی سفید با چای سیاه

۲. تنباکو 

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

سه قاشق تنباکو را به همراه دو لیوان آب درون قابلمه بریزید سپس قابلمه را روی شعله گاز قرار دهید تا مخلوط مواد به دمای جوش برسند و فقط یک لیوان از عصاره تنباکو باقی بماند و بعد از ولرم شدن عصاره تنباکو موهای خود را به کمک آن ماساژ دهید تا تار موهای سفید شما به رنگ مشکی یا رنگ تیره در آیند.

رنگ موی تنباکویی گیاهی

۳. رنگ کردن موی سفید با مواد طبیعی و حنا

مواد لازم 

  • برگ چای سیاه : دو قاشق غذاخوری
  • پودر خالص حنا : ۴ قاشق غذاخوری
  • آبلیمو : ۱ قاشق غذاخوری

روش تهیه رنگ مو 

ابتدا حنا را درون یک فنجان آب بریزید و اجازه دهید به مدت چند ساعت خیس بخورد سپس چای سیاه را درون یک فنجان آب بجوشانید و بعد از اینکه محلول مواد سرد شد حنا را به آن بیفزایید سپس آبلیمو را به مخلوط مواد رنگ مو بیفزایید و مخلوط مواد را به خوبی هم بزنید.

رنگ مو را به مدت ۶۰ دقیقه روی موهای خود بمالید سپس بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را بشویید تا سفیدی موها به صورت کامل پوشیده شود.

رنگ موی طبیعی با حنا

۴. رنگ کردن موی سفید با پوست گردو

برای پوشاندن موی سفید دو قاشق غذاخوری پوست گردوی پودر شده را به همراه دو قاشق غذاخوری پودر گل شقایق درون ظرف مناسبی بریزید سپس یک لیوان آب جوش به مخلوط این مواد بیفزایید تا به صورت خمیر تبدیل شوند و بعد از گذشت ۱۲۰ دقیقه خمیر را روی موهایتان بمالید و به مدت ۶۰ دقیقه دیگر صبر نمایید و بعد از مدت زمان ذکر شده موهای خود را بشویید.

رنگ موی طبیعی برای موهای سفید

۵. رنگ کردن موی سفید با مریم گلی 

چند عدد برگ مریم گلی را درون دو فنجان آب بجوشانید سپس اجازه دهید تا محلول سرد شود و موهایتان را به آن آغشته نمایید و بعد از گذشت ۱۲۰ دقیقه موهایتان را بشویید.

رنگ کردن موی سفید با مریم گلی

۶. روناس رنگ مویی مناسب برای موهای سفید 

اگر تمایل دارید موهایتان مشکی پرکلاغی به نظر برسد می توانید از روناس استفاده نمایید برای تهیه این محلول ۴ قاشق غذاخوری روناس را درون سه لیوان آب بریزید و مخلوط مواد را روی حرارت گاز قرار دهید تا به دمای جوش برسد. محلول را بعد از سرد شدن روی موهایتان قرار دهید و ماساژ دهید.

رنگ کردن مو با روناس

۷. رنگ کردن مو با قهوه 

درون ظرفی مناسب قهوه خالص را دم کنید و بعد از اینکه قهوه غلیظ شد آن را از روی حرارت گاز بردارید سپس بعد از سرد شدن قهوه آن را روی به موهایتان بزنید و اجازه دهید تا قهوه به مدت ۲۰ دقیقه روی موهایتان بماند سپس موهای خود را به کمک آب بشویید.

رنگ موی طبیعی با قهوه

۸. رنگ کردن موی سفید با آقطی 

گیاه آقطی را به همراه نیم لیتر آب روی حرارت ملایم گاز قرار دهید تا بجوشد سپس عصاره گیاه را روی موهای خود قرار دهید تا موهای سفیدتان مشکی شود.

رنگ کردن مو با آقطی

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با انواع رنگ موی طبیعی برای موهای سفید آشنا شدید که امیدواریم بتوانید به کمک این رنگ موها تغییرات مثبتی را در رنگ موهای خود ایجاد نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *