دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ست شلوار کرمی در تیپ های مختلف خانم ها و آقایان

  • ندا خوشرو
  • ۲ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های ست شلوار کرمی مخصوص افراد شیک پوش و خوش سلیقه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید در استایل خود تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید.

شلوار یکی از ضروری ترین لباس ها برای آقایان و خانم ها به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید تیپ و استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از ایده های مختلفی که برای ست شلوار کرمی وجود دارد الگوبرداری نمایید تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید.

مدل های ست شلوار کرمی

رنگ کرم از ترکیب سه رنگ زرد و آبی و قرمز تشکیل شده است و این رنگ جزء رنگ های سرد و خنثی به شمار می رود از این رو بهتر است شما شلوار کرم را در پوشش خود با رنگ های گرم و روشن هماهنگ کنید. در مطالب قبلی ست شلوار سرمه ای و ست شلوار آبی را مشاهده کردید در ادامه روش هایی برای ست کردن شلوار کرم را پیش رو خواهید داشت.

ست شلوار کرم زنانه

مدلهای شلوار کرم زنانه و دخترانه

شلوار کرم در انواع طیف های مختلف تیره و روشن وجود دارد و اگر شما تمایل دارید ظاهر و استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است این رنگ شلوار را همراه با اکسسوری ها و لباسی هایی مناسب بپوشید.

با توجه به اینکه رنگ کرم از انواع رنگ های خنثی می باشد از این رو شما می توانید این رنگ شلوار را با بیشتر رنگ ها به راحتی در پوشش خود ترکیب نمایید.

اگر از شلوار کرم در پوشش خود استفاده کرده اید می توانید این رنگ شلوار را با لباس هایی به رنگ قهوه ای و آبی روشن و شیری و صورتی و قرمز و سفید بپوشید. رنگ هایی نظیر مشکی و بنفش در کنار رنگ کرم جذابیت خاصی ندارند.

اگر تمایل دارید از ترکیب دو رنگ در پوشش تان استفاده نمایید بهتر است رنگ های گرم و سرد را با یکدیگر ترکیب نمایید و تضاد زیبایی را در استایل و تیپ خود ایجاد نمایید ولی اگر قرار است از سه رنگ در پوشش تان استفاده نمایید بهتر است سه رنگ را از بین رنگ های خنثی انتخاب نمایید همچنین می توانید دو رنگ را روشن انتخاب کنید و یک رنگ را نیز از بین رنگ های تیره انتخاب نمایید و با توجه به اینکه کرم رنگ خنثی است می توانید این رنگ را با توجه به نکته ای که گفته شد در پوشش تان با سایر رنگ ها ست نمایید.

  •  آرون گروپس

شلوار کرم با لباس های زرشکی و آبی روشن و قهوه ای روشن و زرد نیز زیبایی و جذابیت خاصی پیدا می کند و شما می توانید به کمک این ترکیب رنگی جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

ست شلوار کرمی گشاد زنانه ست شلوار کرم با پالتوی قهوه ای شلوار کرمی خاص زنانه ست لباس کرمی ست شلوار کرمی با کت کرم ست شلوار کرم با مانتوی سفید ست شلوار کرمی شیک دخترانه ست شلوار کرمی مخصوص دختران جوان ست شلوار کرمی دخترانه شیک و زیبا ست شلوار کرم روشن ست شلوار کرمی تیره ست شلوار کرمی با مانتوی مشکی ست شلوار کرمی روشن جدید

مدل شلوار کرم مردانه و پسرانه

استفاده از شلوار کرم رنگ در بین آقایان محبوبیت زیادی دارد و شلوارهای کرم مردانه در انواع جنس های مختلف نظیر کتان و پارچه ای و … موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سبک استایل و سلیقه شخصی تان از بین آن ها شلواری با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

اگر تمایل دارید از شلوار کرم اسپرت در پوشش تان استفاده نمایید بهتر است طرح سایر لباس ها و اکسسوری هایتان را هم اسپرت انتخاب نمایید همچنین شلوار کرم پارچه ای را می توانید با پیراهن و کت بپوشید که در این صورت استایل رسمی تری خواهید داشت.

ست شلوار کرمی روشن ست شلوار کرم با پیراهن رنگی ست شلوار کرمی مخصوص پسران جوان ست شلوار کرمی با پیراهن چهارخانه شلوار کرمی پسرانه و مردانه ست شلوار کرمی پسرانه مدل ست شلوار کرمی با کت رنگ تیره ست شلوار کرمی پسرانه

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع مدل ست شلوار کرم رنگ جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *