دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی انواع شامپو های ایرانی درمالیفت

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

برند درمالفیت از محبوب ترین‌ها در زمینه محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست و مو می‌باشد و ساخت کشور عزیزمان ایران است. اگر فقط یکبار از محصولات این برند استفاده کرده باشید متوجه کیفیت و مرغوبیت آن می‌شوید. برند درمالفیت در سال ۱۳۹۳ اقدام به ارائه درمان‌های تخصصی پوست و مو پرداخته است. محصولات این برند از عصاره و اسانس‌های صد در صد گیاهی تهیه شده است که دارای اثر بخشی فوری و طولانی می‌باشد. برند درمالیفت با کمپانی اکسپنساینس فرانسه همکاری می‌کند که سوابق درخشانی در زمینه تولید محصولات مراقبتی پوست و مو دارد. هم‌چنین از راهنمایی دیگر کمپانی‌های اروپایی از جمله سولابیا فرانسه و ایندوکم سوئیس نیز در این راه بهره برده است. برند درمالفیت  دارای محصولات متنوعی بوده در این مقاله سعی میکنیم شامپو های مختلف این برند را به شما معرفی کنیم.

معرفی انواع شامپو های ایرانی درمالیفت

شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتا کر

شامپو فاقد سولفات درمالیفت به رفع شوره سر کمک می‌کند و قرمزی، خارش و حساسیت پوست سر را کاهش می‌دهد. شامپو ضد شوره درمالیفت حاوی حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر است و مناسب استفاده بانوان و آقایان است. شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتا کر فاقد سولفات، نمک و پارابن است. در ادامه به دو مدل شامپو ضد شوره درمالیفت مناسب پوست سر چرب و خشک می‌پردازیم.

شامپو تقویت کننده مو درمالیفت

بیشتر شامپوهای موجود در بازار حاوی مواد شوینده دارای سولفات بوده که باعث ایجاد مواد سمی از جمله دیوکسان می‌گردند. تحقیقات نشان داده که دیوکسان از طریق پوست جذب خون می‌شود و باعث ایجاد عوارض ناخواسته در بدن انسان می‌گردد. شامپوهای نسل جدید فاقد سولفات بوده که علاوه بر بی‌خطر بودن دارای خاصیت شویندگی ملایم‌تر و اثرات ترمیم کنندگی بهتر می‌باشند. از دیگر عوامل مضر در شامپوها می‌توان به پارابن‌ها و نمک اشاره نمود که منجر به ایجاد آسیب‌های جدی به تار مو و پوست سر می‌گردند. شامپو تقویت کننده مو درمالیفت نه تنها فاقد مواد شوینده سولفاته، نمک و پارابن بوده، بلکه دارای پایه‌ای از اسیدهای آمینه ضروری مورد نیاز موها و همچنین خاصیت منحصر به فرد ضد پیری و جلوگیری از سفید شدن موها می‌باشند.

مشخصات شامپو درمالیفت ضد شوره موی چرب ویتا کر

شامپو درمالیفت فاقد سولفات شوره سر را به طور کامل رفع می‌کند و دارای قیمت مناسبی است. برای استفاده از شامپو ویتا کر درمالیفت پس از خیس نمودن موها میزان کافی از شامپو ویتا کر درمالیفت را بر روی موها مالیده و به خوبی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت یک دقیقه روی سر نگه داشته و سپس آبکشی نمایید. در طی هر بار استحمام این عمل را ۲ بار انجام دهید. در طی دوره درمان حداقل ۳ الی ۴ بار در هفته از شامپو ویتا کر درمالیفت استفاده نمایید. پس از دوره درمان، حداقل ۱ الی ۲ بار در هفته به مدت نامحدود از شامپو ضد شوره درمالیفت استفاده نمایید. مشخصات شامپو درمالیفت ضد شوره موی چرب ویتا کر به صورت زیر است.

  • ;رفع شوره‌های چرب
  • ری از رشد باکتری‌ها و قارچ‌های مولد شوره
  • تنظیم کننده ترشحات غدد چربی پوست سر
  • ;مناسب استفاده بانوان و آقایان
  • فاقد سولفات، نمک و پارابن
  • دارای حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره پروانه بهداشتی ساخت ۵۶/۲۴۷۸۱

مشخصات شامپو درمالیفت ضد شوره موی خشک ویتا کر

شامپو ضد شوره درمالیفت شوره های خشک و مقاوم به درمان را کامل رفع می‌کند و از رشد باکتری‌های مولد جلوگیری می‌کند.برای استفاده از شامپو ویتا کر درمالیفت پس از خیس نمودن موها میزان کافی از شامپو ویتا کر درمالیفت را بر روی موها مالیده و به خوبی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت یک دقیقه روی سر نگه داشته و سپس آبکشی نمایید. در طی هر بار استحمام این عمل را ۲ بار انجام دهید. در طی دوره درمان حداقل ۳ الی ۴ بار در هفته از شامپو ویتا کر درمالیفت استفاده نمایید. پس از دوره درمان، حداقل ۱ الی ۲ بار در هفته به مدت نامحدود از شامپو ضد شوره درمالیفت استفاده نمایید. مشخصات شامپو درمالیفت ضد شوره موی خشک ویتا کر به صورت زیر است.

  • رفع کامل شوره‌های خشک و مقاوم به درمان
  • کاهش قرمزی، خارش و حساسیت پوست سر
  • جلوگیری از رشد باکتری‌ها و قارچ‌های مولد شوره
  • احیا کننده موی خشک و آسیب دیده و پیشگیری از ایجاد موخوره
  • مناسب استفاده بانوان و آقایان
  • فاقد سولفات، نمک و پارابن
  • دارای حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره پروانه بهداشتی ساخت ۵۶/ظ/۱۵۵۱

معرفی انواع شامپو های ایرانی درمالیفت

محافظت از موهای رنگ شده

زمانی که موهای خود را رنگ می‌کنید رنگدانه‌ها بر روی ساقه و رشته‌های مو قرار می‌گیرند و به عبارتی در پوشش سرتان محصور می‌شوند و این بدان معنی است که رنگ‌ها می‌توانند به راحتی از ساقه‌های مو فرار کرده و جدا شوند. پس بی جهت نیست که پس از رنگ کردن موها، محافظت از موهای رنگ شده یک وظیفه مهم تلیقه می‌شود. عوامل متعدد از قبیل اشعه UV نور خورشید، آلودگی هوا، حرارت و غیره باعث تولید رادیکال‌های آزاد گردیده که موجب از بین رفتن رنگ موها می‌گردد. به همین دلیل انتخاب یک شامپو محافظ رنگ مو که موها را در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند می‌تواند موهای شما را در مدت زمان بیشتری درخشان و زیبا نگه‌دارد.

شامپو درمالیفت مناسب موی رنگ شده ویتا کالر

شامپو درمالیفت مناسب موی رنگ شده ویتا کالر به تثبیت رنگ مو کمک می‌کند و از کدر شدن مو جلوگیری می‌کند. شامپو ویتا کالر درمالیفت از رنگ مو در برابر اشعه UV نور خورشید به طور کامل مراقبت می‌کند. هم‌چنین از ایجاد موخوره، زبری و خشکی موها جلوگیری می‌کند. شامپو موهای رنگ شده درمالیفت DERMALIFT فاقد سولفات، نمک و پارابن می‌باشد. برای استفاده از شامپو فاقد سولفات درمالیفت برای موی رنگ شده پس از خیس نمودن موها، میزان کافی از شامپو ویتا کالر درمالیفت را بر روی موها مالیده و به خوبی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت ۱ دقیقه روی مو نگه داشته و سپس آبکشی نمایید. در هر بار استحمام این عمل را دوبار انجام دهید. از این شامپو می‌توانید بصورت روزانه استفاده نمایید.

مشخصات شامپو ویتا کالر درمالیفت

شامپو ویتا کالر درمالیفت فاقد سولفات است و به تثبیت رنگ مو کمک می‌کند. هم‌چنین نرم‌کننده و حالت‌دهنده موهای رنگ شده است. مشخصات شامپو ویتا کالر درمالیفت به صورت زیر است.

  • کمک به تثبیت رنگ مو و جلوگیری از کدر شدن مو
  • مراقبت کامل رنگ مو در برابر اشعه UV نور خورشید
  • نرم‌کننده و حالت‌دهنده موی رنگ شده
  • جلوگیری از ایجاد موخوره، زبری و خشکی مو
  • فاقد سولفات، نمک و پارابن
  • دارای حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره پروانه بهداشتی ساخت ۵۶/۲۴۷۱۷

ترکیبات موثر شامپو موی رنگ شده درمالیفت

ترکیبات موثر شامپو موی رنگ شده درمالیفت موجب اثربخشی بهتر و بیشتر این محصول شده است. عصاره انار موجود در این شامپو منبع غنی پلی فنل‌ها بوده و موهای رنگ شده را در برابر اشعه UV نور خورشید محافظت نموده و مانع کدر شدن موهای رنگ شده می‌گردد. عصاره انار تاثیر شگرفی به روی تثبیت رنگ بر روی ساقه موها دارد. عصاره گل رز موجود در شامپو ویتا کالر درمالیفت سرشار از آنتی اکسیدان، مواد معدنی و ویتامین‌های B و C بوده و نقش موثری در درخشان شدن و افزایش نرمی و لطافت موها دارد. ترکیب موثر دیگری که نقش به سزایی در اثزبخشی این شامپو دارد کراتین موجود در آن است. کراتین ضمن تقویت ساقه موها در برابر خشکی باعث افزایش نرمی موها و همچنین افزایش مقاومت موها در برابر شکنندگی می‌گردد.

معرفی انواع شامپو های ایرانی درمالیفت

شامپو موی وز درمالیفت

بیشتر شامپوهای موجود در بازار حاوی مواد شوینده دارای سولفات بوده که باعث ایجاد مواد سمی از جمله دیوکسان می‌گردند. تحقیقات نشان داده که دیوکسان از طریق پوست جذب خون می‌شود و باعث ایجاد عوارض ناخواسته در بدن انسان می‌گردد. شامپوهای نسل جدید فاقد سولفات بوده که علاوه بر بی‌خطر بودن دارای خاصیت شویندگی ملایم‌تر و اثرات ترمیم کنندگی بهتر می‌باشند. از دیگر عوامل مضر در شامپوها می‌توان به پارابن‌ها و نمک اشاره نمود که منجر به ایجاد آسیب‌های جدی به تار مو و پوست سر می‌گردند. شامپو موی وز درمالیفت نه تنها فاقد مواد شوینده سولفاته، نمک و پارابن بوده، بلکه دارای پایه‌ای از اسیدهای آمینه ضروری مورد نیاز موها و همچنین خاصیت منحصر به فرد ضد پیری و جلوگیری از سفید شدن موها می‌باشند.

مشخصات شامپو ویتا فریز درمالیفت

شامپو درمالیفت موهای مجعد و وزدار تغذیه کننده و آبرسان موهای وز است و از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند. مشخصات شامپو ویتا فریز درمالیفت به صورت زیر است.

  • صاف کننده موهای وزدار و مجعد
  • ایجاد لایه محافظ بر روی تار مو
  • افزایش نرمی و لطافت ساقه مو
  • جلوگیری از ایجاد موخوره
  • تغذیه کننده و آبرسان موهای وزدار
  • فاقد سولفات، نمک و پارابن
  • دارای حجم ۲۰۰ میلی لیتر
  • دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره پروانه بهداشتی ساخت ۵۶/ظ/۱۵۵۴

مقابله با وز مو با شامپو موی وز درمالیفت

وز مو معمولا به خاطر کمبود رطوبت در ساقه مو و یا رطوبت فراوان در هوا به وجود می‌آید. معمولا کسانی که موهای وز و مجعد دارند، به نسبت کسانی که موهای صاف و لخت دارند، موهایشان خشک‌تر است. در ادامه برای مقابله با وز مو با شامپو موی وز درمالیفت نکاتی را ذکر کرده‌ایم.

  • برای مقابله با وز مو باید صبر و حوصله داشته باشید. نمی‌توانید انتظار داشته باشید یک شبه آن را درمان کنید.
  • از شامپوی بدون سولفات و حاوی مواد مرطوب کننده استفاده نمایید.
  • استفاده از نرم کننده مناسب و ماسک آبرسان
  • قبل از اینکه بخواهید سشوار بکشید، بگذارید موهایتان تا ۹۰ درصد در هوای آزاد خشک شود.

از فروشگاه معتبر خرید کنید

بحث فروش و بازاریابی و نحوه انجام آن همانند سایر مفاهیم مهم کسب‌ وکار به مرور زمان دچار تغییر می‌شود. در سالیان اخیر با ظهور شبکه‌های اجتماعی و اهمیت بحث بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بحث فروش در این شبکه‌ها از جمله فروش در اینستاگرام نیز بسیار اهمیت پیدا کرده است. در حال حاضر پیج های بسیار زیادی در این شبکه اجتماعی فعال هستن و بزرگترین مشکل این می باشد که بسیاری از این پیج ها نام و نشانی نداشته و ممکن است محصول خریداری شده را به دست شما نرسان یا اون محصولی که دست شما می رسد با آنچه سفارش داده اید فرق داشته باشد. یکی از راه های شناخت فروشگاه مدت زمانی است که آن فروشگاه فعالیت می کند. راه دیگر داشتن مجوز های لازم برای کسب و کار می باشد. یکی از این مجوز ها اینماد می باشد که به فروشگاه های اینترنتی داده می شود. برای مثال فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی پیراکده تمامی مجوز های لازم برای فعالیت را دارا می باشد. شما می توایند محصولات درمالیفت را از فروشگاه اینترنتی پیراکده خریداری کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *