دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نحوه حذف اکانت پینترست با ۷ گام آسان

  • حکیمه فهیمی
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

پینترست یکی از شبکه های اجتماعی محبوب برای اشتراک گذاری عکس ها می باشد. در صورتی که می خواهید برای مدتی یا همیشه اکانت خود را در این شبکه اجتماعی حذف کنید، با این مطلب همراه شوید تا نحوه حذف اکانت پینترست را فرا بگیرید.

با توجه به تعداد شبکه های اجتماعی، ممکن است بخواهید اکانت خود را در شبکه ای پاک کنید و یا از آن به طور موقت یا دائم خارج شوید. یکی از این پیام رسان های اجتماعی اپ یینترست می باشد. در این مطلب با نحوه حذف اکانت پینترست آشنا می شوید. 

آشنایی با نحوه حذف اکانت پینترست از طریق اپلیکیشن آن

این روزها با سر زدن به فضای مجازی شاهد افزایش تعداد پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی هستیم که هر یک محبوبیت خاص خود و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارد. از این رو بیشتر مواقع ممکن است به خاطر تعداد زیاد آن ها دچار سردرگمی شده و بخواهید برای همیشه با آن ها خداحافظی کنید.

یکی از این اپ های اجتماعی برنامه پینترست می باشد که ممکن است روزی برای شما خسته کننده شده و بخواهید اکانت خود را در آن حذف نموده و از این برنامه خارج شوید. برای حذف حساب کاربری تان در شبکه اجتماعی پینترست می توان به دو صورت عمل کرد. یکی از طریق مراجعه به وب سایت رسمی و دیگر از طریق اپلیکیشن پینترست .

از این رو قصد داریم در ادامه شما را با نحوه حذف اکانت پینترست از طریق اپلیکیشن آن آشنا نماییم. همراه ما باشید.

آشنایی مختصر با برنامه پینترست

اپلیکیشن پینترست یکی از شبکه های اجتماعی محبوب برای اشتراک گذاری تصویر می باشد که به خاطر امکانات وسیعی که در اختیار کاربر خود قرار می دهد، توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

  •  آرون گروپس

برنامه پینترست مملو از ایده های خلاقانه و عکس های منحصر به فرد بوده و کاربران در آن به اشتراک گذاری ایده ها و عکس های خلاقانه خود می پردازند. در این برنامه خلاقیت هایی همچون شیوه پخش یک غذای خاص، یک مقاله، طراحی خانه، باغچه، دکوراسیون منزل و … به اشتراک گذاشته می شود.

کاربران در پینترست به اشتراک گذاری علاقمندی های خود به صورت نوشته یا عکس پرداخته و از آنجایی که هدف این شبکه اجتماعی ثبت و ارائه ایده های خلاقانه می باشد، از این رو کاربران زیادی را به خود جلب نموده و می کند.

پاک کردن اکانت پینترست

در این مطلب می خواهیم شما را با نحوه پاک کردن اکانت پینترست آشنا نماییم. در مواقعی ممکن است نیاز پیدا کنید تا حساب کاربری خود را از یک شبکه اجتماعی پاک کرده و غیرفعال نمایید. پاک کردن اکانت با خارج شدن از حساب متفاوت بوده و این مفهوم است که کاملا اکانت شما پاک شده و دیگر نام کاربری و پسوردتان در آن برنامه شناخته نخواهد شد.

حتی در بعضی برنامه ها، بعد از حذف حساب کاربری، نام کاربری شما آزاد شده و دیگران این امکان را پیدا می کنند که از آن نام برای ایجاد حساب های کاربری مخصوص به خودشان بهره بگیرند. به این ترتیب باید دقت داشته باشید که بعد از حذف اکانت دیگر امکان بازیابی آن وجود نداشته و همه اطلاعاتی که در آن اکانت ذخیره بوده است، برای همیشه پاک می شود.

این برنامه هم همانند دیگر شبکه های اجتماعی، قابلیت حذف اکانت را دارد که عنوان آن “close account” می باشد. در ضمن علاوه بر وجود این قابلیت که سبب بسته شدن حساب کاربری برای همیشه می گردد، قابلیت دیگری نیز در این شبکه برای غیرفعال سازی موقت اکانت وجود دارد.

این امکان به کاربر اجازه می دهد تا برای مدت معینی، اکانت خود را غیرفعال نماید. در طول این زمان، حساب کاربری شخص در لیست جستجوی پینترست مشاهده نخواهد شد و دنبال کننده های وی نیز امکان دسترسی به پروفایل کاربری او را نخواهند داشت.

مدت زمان غیرفعال بودن در اختیار شما است و هر موقع که توسط اطلاعاتتان به حساب کاربری پینترست غیر فعال شده، لاگین نمایید، این مدت زمان تمام شده و حساب کاربری شما مجددا فعال می شود. از این رو نیازی نیست مراحل پیچیده ای را انجام دهید و فقط با لاگین شدن این امکان فراهم می شود به اکانت خود بازگردید.

بعد از حذف دائمی حساب کاربری هم شما فقط ۱۴ روز زمان دارید که از حساب کاربری خود را بازیابی کنید. و پس از طی این مدت دیگر نمی توانید به اکانت خود دسترسی داشته باشید و برای همیشه پاک می شود ولی اگر در طی این ۱۴ روز تصمیم گرفتید تا اکانت تان را بازیابی کنید می توانید با وارد کردن نام کاربری و پسوردتان در پینترست لاگین نموده و بعد روی لینکی که از سوی پینترست برای شما ارسال خواهد شد کلیک نمایید تا حساب کاربری شما مجددا فعال بشود.

۱. ابتدا برنامه پینترست  را اجرا نموده و بعد با انتخاب گزینه saved به قسمت پروفایل کاربری خود بروید.

۲. سپس گزینه تنظیمات را  با عالمت چرخ دنده در بالای صفحه انتخاب کرده و به قسمت settings بروید.

۳. اکنون گزینه edit settings را انتخاب نموده تا وارد بخش ویرایش تنظیمات گردید.

۴. در ادامه برای حذف اکانت موقت به پایین صفحه اسکرول نموده و بعد گزینه Deactivate account را انتخاب نمایید.

۵. اگر می خواهید حساب کاربری خود را برای همیشه غیرفعال و حذف کنید به عبارتی حذف دائمی اکانت صورت گیرد با اسکرول به پایین صفحه روی گزینه close account کلیک کنید.

۶. در این مرحله پنجره ای نمایان می شود که به شما نسبت به انجام عملیات مدنظرتان توضیحاتی می دهد. در این پنجره با توجه به گزینش مرحله ۴ یا ۵ یکی از گزینه های حذف موقت یا دائمی را انتخاب نمایید.

۷. مرحله پایانی. پس از طی مرحله پیشین، ایمیلی از سوی اپ پینترست برای شما ارسال می شود که با مراجعه به آن و کلیک روی لینک تاییدیه ارسالی می توانید عملیات حذف موقت یا دائم اکانت یا حساب کاربری خود را به پایان برسانید. به این صورت اکانت شما به صورت موقت یا برای همیشه غیرفعال و حذف می شود.

در پایان به این نکته دقت نمایید که اگر ایمیل ارسال شده از طرف پینترست را تایید نکنید، عملیات پاک کردن حساب کاربری شما لغو گشته و به صورت کامل انجام نخواهد شد. فقط در صورتی می توان اکانت خود را به طور موقت یا کامل پاک کنید که این ایمیل ارسالی از سوی پینترست را باز کرده و روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید و در صورت تمایل برای آشنایی با نحوه حذف اکانت ایمو یا نحوه حذف دائمی اکانت اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *