دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حذف دائمی یا دیلیت اکانت اینستاگرام + آموزش تصویری

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

دانستن نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام برای هر کسی که حساب کاربری دارد ضروری است. پاک کردن اکانت اینستا مراحلی دارد: اول از همه وارد وب سایت اینستا شده و بعد مشخصات حساب کاری خود را وارد کرده بعد از log on را می زنید در مرحله بعد از شما دلیل حذف حساب کاربری را می پرسد که شما می توانید Something Else را انتخاب کرده. در مرحله بعد از شما سئوال می شود آیا مطمئن هستید که می خواهید حساب کاربری خود را پاک کنید. شما OK را می زنید و بدین ترتیب برای تان پیغام می آید که حساب کاربری تان حذف شده است.

در این مقاله قصد داریم با زبانی ساده همراه با تصویر به آموزش کامل اما مختصر دیلیت اکانت اینستاگرام بپردازیم. شاید تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که بخواهید اکانت اینستاگرام خود حذف کنید اما مراحل انجام آن را دقیق ندانید. برای دانستن و یادگیری روش حذف اکانت اینستاگرام لازم است مطالب پایین را بخوانید.

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام

اینستاگرام از شبکه محبوب اجتماعی که در سرتاسر دنیا کاربران و طرفداران زیادی دارد. سالانه بسیاری از کاربران از طریق اینستا درآمد دارند. گاهی پیش می آید که لازم می شود اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید. برای اینکه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنید باید نام کاربری و رمز خود را به یاد داشته باشید.

برای حذف اکانت اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید.

مرحله اول: ابتدا وارد وب سایت اینستاگرام می شوید که لینک آن در زیر آمده است

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent

بعد از آنکه وارد وب سایت شدید مشخصات خواسته شده را وارد می کنید این مشخصات نام اکانت اینستاگرامی و نیز رمز اکانت تان را می خواهند و بعد روی Log inکلیک کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

 

حساب اینستاگرام و چگونگی حذف آن

 

مرحله سوم: در مرحله بعدی به این جمله Why are you deleting your account بر میخورید که علت حذف اینستاگرام تان را می پرسد.

در اینجا بطور مثال ما Something Else را انتخاب می کنیم.

 

اینستاگرام و حذف دائمی آن

مرحله چهارم: در این مرحله مجدد رمز اکانت خود را وارد کرده To continue, please re-enter your password

 

دیلیت اکانت اینستاگرام

مرحله پنجم: بعد ار وارد کردن رمز درست اکانت کاربری روی  Permanently delete my account کلیک می کنید.

 

دیلیت حساب کاربری اینستاگرام

 

 

مرحله ششم: صفحه ای باز می شود که در آن از شما پرسیده شده است میخواهید اکانت خود را برای همیشه پاک کنید و شما باید گزینه OK را انتخاب کنید.

 

حذف دائمی اینستاگرام

مرحله هفتم: در این مرحله که مرحله پایانی است پیغام می دهد !Your account has been removed. We,re sorrt to see you go  و حساب کاربری تان پاک شده است.

نحوه حذف اینستاگرام

نکاتی مهم درباره حذف اکانت اینستاگرام

همانطور که در بالا ملاحظه کردید؛ حذف کردن اکانت اینستاگرام کار چندان پیچیده ای نمی باشد البته در صورتی که تمام نکات و قواعدی که توضیح داده ایم را رعایت کرده و به کار گیرید، همچنین لازم است قبل از اقدام به پاک کردن حساب اینستاگرام نکاتی را در نظر داشته باشید، از این رو در ادامه به معرفی این نکات می پردازیم :

لازم است بدانید که بعد از پاک کردن اکانت، دسترسی به همه تصاویر، ویدئو ها، لایک ها، کامنت ها، پیام های دایرکت، دوستان، فالور ها و اطلاعات دیگر و همچنین بازیابی مجدد اکانت به هر صورتی حتی توسط اینستاگرام غیر ممکن می باشد.

بعد از حذف حساب اینستاگرام، دیگر نه شما و نه هیچ شخص دیگری نمی تواند حساب کاربری با همان نام ایجاد کند، ضمن اینکه امکان ساخت اکانت دیگری با همان آدرس ایمیل حساب قبلی وجود ندارد، حال در صورتی که می خواهید از همان ایمیل قبلی استفاده کنید, می توانید در بخش Edit Profile در صفحه پروفایلتان، آن را حذف کرده و یا اقدام به تغییر ایمیل خود به ایمیلی دیگر و حتی ایمیل غیر معتبر نمایید.

پاک کردن اکانت اینستاگرام

در صورتی که به طور موقت می خواهید از اینستاگرام خارج شوید و یا به طور موقت آن را غیر فعال کنید، برای این منظور می توانید بر روی لینک نحوه دی اکتیو موقت اینستاگرام عمل کنید، البته برای حذف کردن اکانت دسترسی به پسوورد ورود حتما ضروری می باشد.

همانطور که گفتیم بدون دسترسی به نام کاربری و رمز ورود امکان حذف اکانت وجود ندارد، حال در صورتی که ایمیلی که با آن ثبت نام کرده اید را در اختیار دارید، می توانید برای بازیابی رمز عبور اقدام نمایید، اما اگر به ایمیل نیز دسترسی ندارید، هیچ راهی برای حذف اکانت تان وجود ندارد.

دقت داشته باشید که هیچ کس حتی خود اینستاگرام نیز نمی تواند حساب شما را بدون لاگین پاک کنید، حتی در صورتی که به دلیل شکایات و ریپورت کردن سایر کاربران توسط حذف اینستاگرام مورد قبول واقع شود، تنها اکانت شما بسته خواهد شد اما عکسها و موارد دیگر پروفایل باقی می ماند.

حذف اکانت اینستاگرام

ما سعی کردیم به زبانی ساده و روشی آسان طریقه دیلیت اکانت اینستاگرام را به شما کاربران عزیز آموزش دهیم . امیدواریم این مطالب و آموزش برایتان مفید واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *