دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

طرز تهیه میلک شیک آناناس خوشمزه و مقوی

  • زهره گنج بخش
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در تابستان خوردن یک نوشیدنی سرد بسیار لذت بخش است. ما امروز قصد داریم با آناناس نوعی نوشیدنی خوشمزه را به شما آموزش دهیم. طرز تهیه شیک آناناس بسیار آسان است و این نوشیدنی خواص زیادی دارد.

همان طور که می دانید آناناس میوه ای است که از خواص فوق العاده ای برخوردار است. در این مطلب ما قصد داریم نوعی شیک که با این میوه تهبه می شود را به شما آموزش دهیم. طرز تهیه شیک آناناس را یاد بگیرید و این نوشیدنی مفید را درست کنید و از خواص آن بهره مند شوید.

قبل از اینکه مواد لازم  و دستور تهیه را برای شما بیان کنیم بهتر است با خاصیت این میوه کمی آشنا شوید. آناناس برای کم کردن و از بین بردن التهاب بسیار مفید می باشد. آنزیم بروملین که در این میوه وجود دارد باعث مبارزه با التهاب شده و کاهش آن را به دنبال خواهد داشت. پس آناناس یک ضد التهاب فوق العاده مفید و طبیعی می باشد. هم چنین این آنزیم باعث هضم غذا هم می شود. به طوریکه اگر در هضم غذا دچار مشکل هستید پیشنهاد می شود حتما از آناناس استفاده کنید. آنزیم بروملین عملکرد دستگاه گوارش را به خوبی تنظیم می کند.

طرز تهیه میلک شیک آناناس

مواد لازم:

شیر: به مقدار ۳/۴ فنجان

آناناس: به تعداد ۵ حلقه

بستنی: ۲ فنجان از نوع وانیلی

طرز تهیه شیک آناناس مقوی

برای تهیه این میلک شیک پر خاصیت و خوشمزه لازم است ابتدا سه حلقه آناناس را داخل مخلوط کن بریزید. حالا شیر را به آناناس ها اضافه کنید. هم چنین بستنی وانیلی را به شیر و آناناس ها بیفزایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مخلوط کن را روشن کنید و منتظر بمانید تا مواد به خوبی باهم مخلوط شده و ترکیب یکدستی حاصل شود. پس از اینکه مواد یکدست شد، لیوان مورد نظر خود را آماده کنید و  شیک را داخل آن بریزید.

حلقه های باقی مانده آناناس را روی لبه لیوان قرار دهید. می توانید شیک خود را با خامه زینت دهید. این کاملا به سلیقه  شما بستگی دارد. نوشیدنی شما آماده است می توانید آن را به هنگام صبحانه یا میان وعده میل کنید.

دستور تهیه شیک آناناس

ضمن سپاس از همراهی شما در این مطلب هم چنین می توانید برای تهیه اسموتی کرفس و موکا سرد روی لینک آن ها کلیک کرده و مطالب را مشاهده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *