دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ست با تیشرت لانگ برای خانم ها و آقایان

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل های ست با تیشرت لانگ آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تیشرت خود را در پوشش تان با لباس ها و اکسسوری هایی زیبا ست نمایید.

 

تیشرت لانگ از انواع تیشرت های پرطرفدار و محبوب در بین دختران و پسران جوان می باشد و اگر شما تمایل دارید از این لباس در پوشش تان استفاده کنید بهتر است اصول ست با تیشرت لانگ در پوشش را بدانید.

مدل های ست با تیشرت لانگ

تیشرت های دخترانه و پسرانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سبک استایل خود از بین آن ها تیشرتی با تن پوش مناسب را انتخاب نمایید.

 ست با تیشرت لانگ

طرح های تیشرت لانگ دخترانه

دختران جوان می توانند برای حضور در دورهمی ها و مکان های ورزشی از تیشرت لانگ در پوشش خود استفاده نمایند و بهتر است بدانید این طرح تیشرت اگر با لباس ها و اکسسوری هایی مناسب پوشیده شود باعث می شود تا استایل شما امروزی و جذاب تر به نظر برسد.

این تیشرت ها در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود هستند و اگر شما تمایل دارید از تیشرت ساده در پوشش تان استفاده کنید بهتر است سایر لباس ها و اکسسوری هایتان را طرح دار انتخاب نمایید همچنین اگر تیشرتی طرح دار را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است سایر لباس هایتان را از بین مدل های ساده انتخاب نمایید تا ظاهری جذاب تر پیدا کنید.

این طرح تیشرت را می توانید با شلوار جین یا شلوار اسپرت با طرح و رنگی مناسب در پوشش خود ست نمایید و به دلیل بلند بودن این مدل تیشرت بهتر است از مدل شلواری مناسب در پوشش خود استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس

ست با تیشرت لانگ دخترانه تیشرت لانگ و زیبا دخترانه تیشرت لانگ و زیبا ست با تیشرت لانگ تیشرت لانگ و شیک تیشرت لانگ مدل های ست با تیشرت لانگ ست تیشرت لانگ با شلوار صورتی ست شلوار مشکی با تیشرت لانگ دو رتگ تیشرت لانگ سفید ست زیبا با تیشرت لانگ مدل های ست با تیشرت لانگ خاص تیشرت لانگ دخترانه و پسرانه

طرح های تیشرت لانگ پسرانه

تیشرت لانگ ارتفاعی بلندتر از سایر مدل های تیشرت پسرانه دارد و اغلب قسمت پایینی این مدل تیشرت تا روی خط باسن امتداد پیدا می کند.

توجه داشته باشید که بهترین روش برای ست کردن این مدل تیشرت استفاده از شلوارهای چسبان نظیر لی و … می باشد و شما می توانید با پوشیدن تیشرت لانگ و شلوار جین استایلی امروزی دار پیدا کنید همچنین برای جذابیت بیشتر استایل تان می توانید این مدل تیشرت را با کفش کتانی یا کفش اسپرت ساده بپوشید.

اگر تمایل دارید از این مدل تیشرت در روزهای سرد سال استفاده کنید بهتر است آن را در پوشش خود با کت جین و کت خلبانی یا هودی هماهنگ کنید.

انتخاب رنگی مناسب برای تیشرت لانگ از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید رنگ تیشرت تان به راحتی با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری ها هماهنگ شود بهتر است رنگ آن را خنثی انتخاب نمایید همچنین می توانید تیشرت لانگ را در پوشش خود با لباس ها و اکسسوری هایی که دارای رنگ تیره یا روشن هستند هماهنگ کنید. در صورت تمایل می توانید رنگ تیشرت و شلوار را همرنگ انتخاب کنید این مدل لباس پوشیدن برای افراد قد بلند انتخابی مناسب نمی باشد و اگر شما قدی بلند دارید بهتر است تیشرت لانگ را با رنگ متضاد یا مکملش در پوشش خود هماهنگ کنید.

ست با تیشرت پسرانه ست تیشرت رنگ روشن با شلوار مشکی ست شلوار و تیشرت مشگی ست پسرانه ست با تشرت لانگ پسرانه  ست با تیشرت لانگ ست تیشرت شیک لانگ ست زیبا تیشرت لانگ طرح های ست تیشرت لانگ

مدل تیشرت لانگ پسرانه

ست با تیشرت لانگ پسرانه

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع ایده ها برای ست کردن تیشرت لانگ در پوشش جلب کردیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *