دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل تیشرت پسرانه برای پسران نوجوان و جوان

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل تیشرت پسرانه با جدیدترین طرح و رنگ های مد سال مخصوص پسران جوان خوش سلیقه و جذاب را مشاهده خواهید کرد.

بلوز از انواع پوشاک های مناسب برای روزهای گرم سال است و اغلب پسران جوان تمایل دارند در فصول گرم مدلهای بلوز پسرانه با طرح و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایند تا در مکان های مختلف شیک پوش و جذاب تر به نظر برسند.

مدل تیشرت پسرانه با طرح و رنگ های شیک و جدید

بلوز از انواع لباس های مناسب برای پسران شیک پوش و امروزی است و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی اسپرت داشته باشید بهتر است از بلوز های اسپرت و ساده استفاده نمایید.

در مطالب قبلی مدل پیراهن پسرانه اسپرت و مدل شلوار پسرانه را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از انواع مدل بلوز پسرانه برای افراد با سلیقه های مختلف را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل تیشرت پسرانه

طرح های تی شرت پسرانه نوجوان و جوان

بلوز از انواع لباس های پسرانه اسپرت است که با هر سایز و سلیقه و فرم اندامی مطابقت و همخوانی دارد و اگر شما طرح و رنگ بلوز را بدرستی انتخاب کنید شیک پوش و جذاب تر به نظر می رسید.
برای دوخت بلوزها از پارچه ها با جنس های مختلف استفاده می شود که بهتر است تی شرت های با کیفیت را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا دوام بیشتری داشته باشند.
اگر تمایل دارید ظاهر و تیپی مناسب داشته باشید بهتر است از پوشیدن بلوزهای خیلی گشاد یا تنگ خودداری کنید و علاوه بر این طول آستین تی شرت نباید بیش از اندازه بلند یا کوتاه باشد.
بلوز ها همچنین در انواع مدل ها با یقه گرد و سه دکلمه و ایستاده موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و طول گردن تان تی شرت با یقه مناسبی را انتخاب کنید. تی شرت های یقه هفت گردن و قد را کشیده تر نشان می دهند بنابراین اگر قد کوتاه هستید بهتر است این مدل ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

تیشرت پسرانه مشکی

تیشرت مشکی

  •  آرون گروپس

تیشرت طرح دار و زیبا پسرانه

مدل مدل جدید و زیبا

تیشرت شیک و طرح دار

تی شرت زیبا و خاص پسرانه

تیشرت شیک و زیبا

تی شرت طرح دار و شیک پسرانه

تیشرت مشکی و شیک پسرانه

تی شرت جدید پسرانه

تیشرت ساده و زیبا

تیشرت ساده

تیشرت خاکستری

تیشرت طوسی

تیشرت پسرانه طرح دار

تیشرت طرح دار

تیشرت طرح دار

مدل تیشرت طرح دار

تیشرت های یقه باز نیز باعث توپر به نظر رسیدن فرم اندام می شوند و برای پسران جوان و نوجوان با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.
برای داشتن تیپ و استایلی متفاوت و خاص بهتر است تی شرت های پسرانه را با شلوارهای کتان یا جین و کت اسپرت بپوشید. انتخاب رنگی مناسب نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید رنگ این لباس را با توجه به رنگ پوست و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید.
بلوز های پسرانه با رنگ های مشکی و آبی تیره و سرمه ای و سبز یشمی و طوسی از انواع مدل های پرطرفدار هستند و اگر شما تمایل دارید تیپی کلاسیک داشته باشید بهتر است این طرح ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
در هنگام پوشیدن تی شرت بهتر است برای جذابیت بیشتر از اکسسوری های مناسب نظیر ساعت و انگشتر استفاده نمایید همچنین می توانید برای داشتن استایلی منحصر به فرد نیز از عینک دودی استفاده کنید.

مدل تیشرت ساده

تی شرت پسرانه رنگ روشن

مدل تیشرت مشکی پسرانه

تی شرت مشکی ساده

تیشرت دو رنگ پسرانه

بلوز بدون آستین دو رنگ پسرانه

تیشرت راه راه

بلوز راه راه پسرانه

مدل تیشرت شیک

تی شرت رنگی پسرانه

تیشرت طرح دار

تی شرت طرح دار پسرانه نوجوان

تیشرت شیک و زیبا

بلوز شیک و خاص پسرانه

مدل تیشرت ساده و شیک پسرانه

بلوز ساده و سفید پسرانه

تیشرت شیک و جدید

بلوز طوسی تیره پسرانه

تیشرت ساده و شیک

تی شرت پسرانه جوان

مدل تیشرت سفید

مدل بلوز پسرانه جوان

مدل تیشرت قرمز

بلوز قرمز پسرانه

تیشرت دو رنگ پسرانه

مدل تیشرت زیبا و شیک پسرانه

تیشرت پسرانه نوجوان

مدل لباس اسپرت پسرانه

تیشرت مشکی و سفید

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل تیشرت پسرانه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها تیشرت با رنگ و تن پوش مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *