دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل های آرایش شاین شیک و جذاب برای خانم های امروزی

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب انواع مدل های آرایش شاین زنانه و دخترانه با جدیدترین متدها را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید میکاپی بی نظیر و بدون نقص را برای حضور در مهمانی ها و مکان های مختلف داشته باشید.

آرایش شاین که به میکاپ براق نیز معروف می باشد امروزه مورد توجه اغلب خانم ها و دختران جوان قرار گرفته است و اغلب سلبریتی های هالیوودی نیز از این سبک برای میکاپ صورت خود استفاده می کنند.

مدل های آرایش شاین شیک و زیبا

میکاپ شاین باعث می شود تا چهره شما بانشاط و جوان تر به نظر برسد از این رو بهتر است برای میکاپ صورت خود از این مدل ایده بگیرید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

مدل آرایش شاین

میکاپ شاین زنانه و دخترانه

برای داشتن میکاپ براق از سایه چشم های اکلیلی و براق ، رژگونه های گلبهی و طبیعی و هایلایتر گونه استفاده می شود همچنین آرایش لب ها نیز به کمک رژلب روشن و براق انجام می شود و شما می توانید به کمک اسپری فیکس کننده و براق میکاپ صورت خود را به سمت براق بودن هدایت نمایید.

توجه داشته باشید که این مدل آرایش برای حضور در مهمانی ها و مجالس انتخابی مناسب می باشد و برای حضور در مکان های عمومی یا محل کار بهتر است شما آرایش لایت یا مات داشته باشید تا ظاهرتان طبیعی تر به نظر برسد.

اگر شما تمایل دارید میکاپ صورت تان طبیعی تر به نظر برسد بهتر است از ترکیب میکاپ شاین و مات استفاده نمایید. برای میکاپ چشم ها در این مدل از سایه های اکلیلی استفاده می شوذ همچنین گریم گونه ها نیز توسط هایلایتر براق انجام می گردد و از کانتورهای تیره و پودری نیز برای زیرسازی میکاپ استفاده می شود. برای داشتن میکاپ شاین و مات می توانید از رژلب های مات یا براق استفاده کنید که انتخاب رنگ رژ لب به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

مدل های آرایش شاین آرایش صورت شاین آرایش صورت شاین دخترانه میکاپ شاین زیبا و خاص آرایش صورت زنانه شاین مدل آرایش شاین شیک مدل آرایش شاین مجلسی مدل آرایش شاین خاص مدل های میکاپ شاین آرایش زنانه شاین و زیبا آرایش شاین دخترانه میکاپ شاین و خاص مدل های آرایش شاین مدل میکاپ شاین

  •  آرون گروپس

علاوه بر آرایش چشم ها و لب ها باید در هنگام انجام آرایش ابرو ها نیز دقت لازم را داشته باشید و اگر تمایل دارید ابروهایتان را به صورت امروزی تر میکاپ نمایید بهتر است ابتدا به کمک ریمل یا مداد ابرو قسمت های خالی ابروها را پر کنید سپس به کمک ژل ابرو به ابروهایتان فرم و حالت بی نظیری را ببخشید تا جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

برای اینکه میکاپ تان خاص و امروزی تر به نظر برسد می توانید لب ها و گونه هایتان را به کمک ترفندهای آرایشی برجسته نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل کنید همچنین برای آرایش جذاب چشم ها نیز می توانید از مژه مصنوعی استفاده نمایید یا مژه هایتان را به کمک فرمژه فرم دهید سپس از ریمل برای حالت دادن به مژه های خود استفاده نمایید و تغییرات مثبتی را در سبک آرایشی تان ایجاد نمایید.

مدل میکاپ شاین برای خانم ها و دختران جوانی که تمایل دارند میکاپی امروزی و خاص داشته باشند انتخابی مناسب می باشد و شما نیز می توانید به کمک این مدل میکاپ جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

مدل میکاپ خاص شاین میکاپ مجلسی شاین آرایش زنانه شاین آرایش شاین شیک آرایش دخترانه شاین مدل های میکاپ شاین زیبا میکاپ مجلسی شاین مدل آرایش شیک شاین مدل آرایش زنانه شاین

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با انواع مدل های میکاپ شاین آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *