دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افزودن فونت به پیکس آرت برای ایجاد تغییرات دلخواه بر روی عکس

  • حکیمه فهیمی
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای اندروید نرم افزار پیکس آرت است و به راحتی می توان تغییرات دلخواه را روی عکس اعمال و حتی به عکس متن اضافه کرد. در این پست با نحوه افزودن فونت به برنامه پیکس آرت آشنا می شوید.

برنامه شگفت انگیز پیکس آرت به شما در ویرایش عکس بسیار کمک خواهد کرد. ولی از آنجا که فونت های محدودی دارد برخی کاربران مایلند فونت های مدنظر خود را به آن اضافه کنند. بنابراین تصمیم گرفتیم در این پست شما را با نحوه افزودن فونت به برنامه پیکس آرت آشنا نماییم. با آرگا همراه باشید.

نحوه افزودن فونت به برنامه پیکس آرت

کاربران اندروید احتمالا با برنامه پیکس آرت آشنا هستند این نرم افزار یکی از بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس در این پلتفرم می باشد. در حال حاضر میلیون ها کاربر در سراسر دنیا این نرم افزار را دانلود و مورد استفاده قرار داده اند. توسط این برنامه می توانید به راحتی تغییرات دلخواه خود را بر روی عکس ثبت شده در گوشی اندرویدی اعمال کرده و حتی متن به آن اضافه کنید.

با توجه به این که فونت های این برنامه محدود است و فونت فارسی به صورت پیش فرض روی آن وجود ندارد، برخی کاربران ایرانی مایلند فونت دلخواه خود را به آن اضافه و در تصاویر استفاده کنند. بنابراین قصد داریم در این مطلب شما را با نحوه اضافه کردن فونت به برنامه پیکس آرت آشنا نماییم. اگر مایلید تا شما نیز از این قابلیت پیکس آرت استفاده کنید با ادامه مطلب همراه ما باشید.

اضافه کردن فونت به برنامه پیکس آرت

۱. پیش از شروع کار، دقت کنید که فونت این نرم افزار با سایر فونت ها یکسان بوده و شما به راحتی می توانید آن را با جستجو در گوگل دریافت کنید. خب حالا فونت مدنظر خود را از اینترنت دانلود کنید.

۲. بعد وارد برنامه مدیریت فایل گوشی و پوشه دانلود بشوید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

۳. در ادامه فایل دانلود شده را پیدا نموده و روی آن کلیک کنید.

۴. بعد گزینه extract here را انتخاب کنید تا فایل از حالت زیپ خارج شده و فونت ها استخراج شوند.

دقت کنید چنانچه فایل زیپ یا فشرده دارای رمز است ابتدا پسورد را از سایت دانلود شده کپی کرده و در کادر مربوطه پیست کنید.

۵. پس از خارج شدن پوشه از حالت فشرده وارد پوشه شده و فایل ها را علامت گذاری کنید.

۶. در ادامه گزینه copy را انتخاب نموده و سپس در حافظه گوشی به پوشه picsart رفته و  گزینه past را انتخاب کنید تا فونت ها به این پوشه اضافه گردند.

مسیر کامل برای پیکس آرت به صورت روبرو است. internal shared storage>picsart>fonts

نکته:

دقت کنید که فونت با فرمت ttf, woff برای برنامه پیکس آرت تست شده و به درسی اجرا می شوند. چنانچه فونت هایی که دانلود کرده اید تشخیص داده نمی شوند به احتمال قوی آن ها را در مسیر دیگری جایگذاری کرده اید یا فرمت آن برای پیکس آرت قابل شناسایی نیست.

برای دیگر مطالب مرتبط با حوزه دیجیتال همچون آموزش برنامه تیک تاک و ساخت هات اسپات در ویندوز می توانید کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *