دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آموزش افزودن فونت فارسی به اینشات در ۴ مرحله

  • حکیمه فهیمی
  • ۲ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

از امکاناتی که برنامه اینشات در اختیار شما قرار می دهد اضافه کردن متن فارسی به تصاویر می باشد. برای این امر نیاز است فونت های فارسی در این برنامه وجود داشته باشد. با آموزش نحوه افزودن فونت های فارسی به برنامه اینشات همراه ما باشید.

از قابلیت های جالب برنامه های ویرایش ویدیو و تصویر امکان اضافه کردن فونت به دلخواه به آن ها می باشد. خوشبختانه برنامه اینشات چنین قابلیتی دارد و در ادامه این مطلب با نحوه افزودن فونت به اینشات آشنا خواهید شد.

نحوه افزودن فونت فارسی به برنامه اینشات

برنامه اینشات یک نرم افزار ویرایش و تدوین فیلم مخصوص سیستم عامل اندروید و ios می باشد. امکاناتی که این برنامه در اختیارتان قرار می دهد شما را از مراجعه به سیستم کامپیوتری و نرم افزارهای پیچیده تدوین بی نیاز می سازد. یکی از قابلیت های جالب و مهم برنامه اینشات اضافه کردن فونت دلخواه به آن می باشد و از آنجا که در حال حاضر کاربران زیادی در اینستاگرام با این برنامه ویدیو و عکس حرفه ای می سازند این قابلیت می تواند جذاب باشد و متن های دلخواهتان را با هر فونتی به آن اضافه کنید.

حال اگر کاربر فارسی اینستاگرام هستید و می خواهید به تصاویر یا ویدیوهای خود متن های فارسی اضافه کنید باید ابتدا فونت های فارسی را به برنامه اینشات اضافه کنید تا از آن بهره بگیرد. برای اضافه کردن فونت های فارسی به اینشات نیاز به دانلود فونت های فارسی با یک سرچ کوتاه در گوگل دارید. پس از دانلود فونت ها باید آن ها را از حالت زیپ یا فشرده خارج نموده سپس وارد برنامه شوید و از آن ها استفاده کنید. در ادامه نحوه افزودن فونت های فارسی به برنامه اینشات آموزش داده می شود. همراه ما باشید.

نحوه اضافه کردن فونت های فارسی به برنامه اینشات

۱. ابتدا پک فونت های فارسی را دانلود و سپس آن ها را از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود فونت کافی است نام فونت دلخواه را در گوگل سرچ کنید.

۲. سپس برنامه اینشات را اجرا نموده و یکی از بخش های ویرایش تصویر یا ویدیو را انتخاب نمایید. به طور مثال می توانید روی گزینه photo کلیک کرده و یک تصویر از گالری انتخاب کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

۳. حالا روی گزینه text کلیک کرده و متن دلخواه خود را اضافه کنید. برای تغییر فونت کافی است روی گزینه Aa ضربه بزنید. می بینید که فونت های پیشفرض برنامه اینشات فقط برای نوشته های انگلیسی تنظیم شده اند.

۴. برای اضافه کردن فونت فارسی کافی است روی آیکون پایین فروشگاه یا آیکون افزودن فونت کلیک کنید سپس فایل های فونت دلخواه را اضافه کنید. از این رو به حافظه کارت گوشی رفته و فایل استخراج شده فونت ها را پیدا نموده و در ادامه روی هر فونت فارسی که مدنظر شماست ضربه زده تا با این انتخاب و ضربه روی آیکون تیک بالای صفحه، فونت دلخواه به لیست فونت های برنامه اینشات اضافه شود.

قابل ذکر است علاوه بر اضافه کردن فونت فارسی به برنامه اینشات می توان از قابلیت های دیگر آن نیز بهره برد. توسط این برنامه به عکس های خود موسیقی مورد علاقه خود را اضافه کنید، یا گوشه تصاویر و ویدیوهای خود را مات کنید.

همچنین می توانید روی ویدیوها متنی را اضافه کنید. با استفاده از برنامه اینشات دیگر مجبور نخواهید بود بخشی از عکس مدنظرتان را که دوست دارید در صفحه شخصی خود قرار بدهید کراپ یا برش دهید بلکه می توان توسط این برنامه عکس دلخواه خود را به همان شکلی که هست با اینستاگرام سازگار و تنظیم کرد.

در ضمن امکان تغییر رنگ عکس های دلخواهتان توسط برنامه اینشات فراهم است و می توان طبق سیلقه خود بهترین رنگ را برای تصویر انتخاب کرد. در پایان امیدواریم این آموزش مفید بوده و بتوانید متن دلخواه خود را با فونت های زیبای فارسی به عکس یا ویدیوی مدنظرتان اضافه کنید.

حال پس از مطالعه این مطلب در صورت یادگیری آموزش افزودن فونت در فتوشاپ و تغییر فونت فایرفاکس و تغییر فونت ویندوز ۱۰ می توانید کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *