دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل دستبند مروارید خاص و زیبا (۲۴ مدل)

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل دستبند مروارید با طرح هایی زیبا و خاص آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مروارید از انواع وسایل تزیینی است که از آن برای تزیین مانتو و لباس مجلسی و کفش و کیف و … استفاده می شود و علاوه بر این به کمک مروارید می توان جوهرات مختلفی را ساخت. مدل دستبند مروارید از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب می باشد و شما می توانید از این طرح دستبند برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید.

مدل دستبند مروارید زنانه و دخترانه

اگر شما اهل استفاده از اکسسوری و دستبند های زیبا هستید بهتر است از دستبند مرواریدی استفاده نمایید که این نوع دستبندها در انواع طرح های متنوع ساخته می شوند که شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

دستبند دخترانه

طرح دستبند مرواریدی

دستبندهای مرواریدی در انواع مدلهای متنوع نظیر تسبیحی و الگویی و … موجود می باشند همچنین برای ساخت این دستبندها از مرواریدهای سفید یا رنگی استفاده می شود که طرح های رنگی برای خانم های جوان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

دستبندهای مرواریدی همچنین برای عروس ها مناسب هستند زیرا با طرح پیراهن عروس هماهنگی و مطابقت دارند و شما می توانید با استفاده از این دستبندها در استایل خود تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید.

توجه داشته باشید که ساخت این طرح دستبندها آسان می باشد و شما می توانید در عرض چند دقیقه دستبند را بسازید همچنین می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان در ساخت دستبند از نگین و سایر وسایل تزیینی نیز استفاده نمایید.

اگر تمایل دارید دستبندی خاص داشته باشید می توانید در ساخت دستبند از ترکیب طلا و مروارید استفاده کنید که در این صورت طلا به کار برده شده می تواند دارای طرح حروف انگلیسی و فارسی و یا اشکال گوناگون باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

برای ساخت دستبند مرواریدی می توانید از مرواریدهای رنگی در سایز های مختلف کوچک و بزرگ استفاده نمایید همچنین می توانید رنگ مرواریدها را از بین رنگ های متنوع انتخاب نمایید که در این صورت دستبند طرحی خاص و جذاب خواهد داشت.

مدل دستبند مرواریدی سفید دستبند مرواریدی زیبا دستبند مروارید دخترانه دستبند مرواریدی ساده دستبند مرواریدی دو رنگ دستبند مروارید دو رنگ مدل دستبند مروارید زنانه

اگر تمایل دارید دستبند طراحی بی نظیری داشته باشد می توانید دستبندهایی را انتخاب نمایید که در ساخت آن ها از زنجیر نیز استفاده شده و علاوه بر این تعداد مرواریدها نیز کمتر می باشند.

دستبندهای ساده مراوریدی نیز برای خانم هایی که تمایل دارند همیشه آراسته به نظر برسند انتخابی مناسب و ایده آلی به شمار می روند و شما می توانید با استفاده از این دستبندها در استایل خود تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید.

در صورت تمایل می توانید گردنبند و گوشواره خود را نیز از بین طرح های مرواریدی انتخاب نمایید و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که ترجیح می دهید در استایل خود از ست جواهرات استفاده نمایید این مدل ها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار روند.

ست دستبند و گوشواره دستبند زنانه ساده دستبند زنانه دستبند زیبا و شیک مرواریدی

دستبند ساده مرواریدی دستبند شیک دخترانه دستبند شیک زنانه دستبند شیک زنانه دستبند زنانه مروارید دستبند ساده مرواریدی مدل دستبند مروارید دستبند زیبا زنانه دستبند مروارید دستبند مروارید درشت دستبند سفید مرواریدی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های دستبند مروارید آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دستبندی شیک و خاص را انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در استایل خود بوجود آورید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *