دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل دستبند نقره با انواع طراحی ظریف و مدرن

  • ندا خوشرو
  • ۴ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل دستبند نقره آویزدار و بدون آویز را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل دستبند نقره اکسسوری های پرطرفدار و محبوب می باشد که در انواع طرح های متنوع موجود می باشد و شما می توانید از بین آن ها دستبندی شیک و خاص را برای خود انتخاب نمایید.

مدل دستبند نقره شیک و جدید

دستبند نقره و انگشتره نقره و نیم ست نقره و سرویس نقره از انواع اکسسوری های جذاب برای خانم ها در رده سنی مختلف به شمار می روند و اگر شما تمایل دارید در استایل خود تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید بهتر است از این نوع اکسسوری ها برای حضور در مکان های مختلف استفاده نمایید.

مدل دستبند نقره

طرح های دستبند نقره زنانه و دخترانه

دستبندهای نقره در انواع طرح های ساده و نگین دار و کار شده موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها سلیقه ای می باشد.

دستبند آویزدار نقره برای دختران و خانم های جوان انتخابی مناسب می باشد و آویز این طرح دستبندها اغلب قفل و کلید و ماهی و قلب و … می باشند. دستبند نقره بدون آویز نیز برای برای خانم هایی که به اکسسوری های ساده علاقه مند می باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

دستبند نقره زنجیری نیز دارای ضخامت کمی می باشد و برای خانم هایی که به جواهرات ظریف علاقه مند می باشند انتخابی مناسب می باشد و این طرح دستبندها به صورت آویزدار نیز موجود می باشند.

دستبند نقره تخت نیز به صورت صاف روی دست شما می ایستد و نمای ظاهری آن نیز به صورت کامل مشخص می باشد. اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید از اکسسوری های لاکچری استفاده نمایید بهتر است طرح دستبند خود را از بین طرح هایی که با سنگ های قیمتی تزیین شده اند انتخاب کنید.

  •  آرون گروپس

مدل دستبند شیک زنانه مدل دستبند شیک زنانه مدل دستبند نقره دستبند ساده نقره مدل دستبند شیک نقره دستبند زیبا نقره مدل دستبند زنانه دستبند شیک نقره مدل دستبند شیک نقره مدل دستبند زنجیری طرح دستبند نقره مدل دستبند نقره دخترانه دستبند زیبا نقره

دستبند زیبا و شیک نقره دستبند شیک

دستبندهای نقره در انواع عیار بالا و پایین موجود می باشند و دستبندی با کیفیت می باشد که عیار آن نیز بالا باشد همچنین در هنگام انتخاب دستبند باید از اصل بودن جنس آن مطمئن شوید.

اگر تمایل دارید دستبند به دست های شما جذابیت خاصی را ببخشد بهتر است اندازه دستبند را دقیقا هم سایز دور دست های خود انتخاب نمایید. دستبند تنگ باعث آسیب رسیدن به مچ دست ها می شود دستبند گشاد نیز ممکن است از دست تان بیفتد از این رو بهتر است قبل از خرید دستبند از مطابقت سایز آن با سایز دست هایتان مطمئن شوید.

دستبند نقره برای خانم ها با رنگ پوست روشن و سفید انتخابی مناسب می باشد و این طرح دستبند باعث می شود تا جذابیت دست های شما تکمیل شود. در هنگام انتخاب دستبند نقره بهتر است از سالم و محکم بود قفل آن مطمئن شوید و دستبندی را انتخاب نمایید که قفل آن با کیفیت و بادوام باشد تا در اثر باز و بسته شدن دچار آسیب نشود.

مدل دستبند زیبا نقره دستبند شیک نقره دستبند ساده نقره دستبند زنانه نقره دستبند آویزدار و شیک نقره دستبند زیبا نقره مدل دستبند ساده نقره طرح دستبند نقره مدل دستبند شیک نقره مدل شیک دستبند نقره دستبند نقره زیبا و شیک دستبند نقره شیک و خاص دستبند نقره دخترانه دستبند نقره

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های دستبند نقره آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *