دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

۶۸ مدل پشت لباس عروس شیک و لاکچری با طراحی روز

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

طراحی پشت لباس عروس، به اندازه جلو لباس مهم است. عکس هایی از انواع مدل پشت لباس عروس با جدیدترین و زیباترین طرح ها مخصوص عروس های خوش سلیقه را در ادامه ببینید.

طرح لباس عروس تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت فرم اندام دارد از این رو بهتر است شما در انتخاب پیراهن عروسی تان حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید تا شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید. در ادامه تصاویری از انواع مدل پشت لباس عروس را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید.

مدل پشت لباس عروس با جدیدترین طرح ها

برای دوخت پشت لباس از طرح های متنوع استفاده می شود و قسمت پشتی پیراهن عروس ها اغلب به صورت نیمه باز و باز و بسته دوخته می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب کنید.

پشت پیراهن عروس زیبا

طرح های پشت پیراهن عروس

دنباله لباس عروس تاثیر زیادی روی زیبایی طرح پیراهن عروس دارد از این رو امروزه اغلب پیراهن ها عروس به صورت دنباله دار کوتاه و بلند دوخته می شوند توجه داشته باشید که اگر شما تمایل دارید پیراهن عروسی تان جذابیت فوق العاده ای داشته باشد بهتر است علاوه بر توجه به طرح قسمت جلویی لباس به طرح پشت لباس عروس نیز توجه کنید.

در دوخت پشت برخی از پیراهن های عروس از پارچه های گیپور و دانتل و توری استفاده می شود که این پارچه ها باعث می شوند تا زیبایی و جذابیت طرح پیراهن عروس تکمیل شود.

توجه داشته باشید که طرح پیراهن عروس خود را می توانید از بین طرح های لباس عروس دامن ماهی و لباس عروس پف دار و لباس عروس دنباله دار و ساده و … انتخاب نمایید که در همه این طرح ها توجه به پشت پیراهن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و می توان گفت پشت پیراهن نیز مانند تزیینات به کار برده در دوخت آن و مدل یقه و … تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت فرم اندام عروس ها دارد.

لباس عروس ها با پشت دنباله دار امروزه توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده اند و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان احساس راحتی بیشتری داشته باشید بهتر است از لباس عروس دنباله کوتاه استفاده کنید. پیراهن عروس ها با دنباله بلند نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای افرادی که تمایل دارند شیک پوش و متفاوت تر از همیشه باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

  •  آرون گروپس

مدل پشت لباس عروس طرح های پشت لباس عروس مدل پشت لباس عروس ساده طرح پشت لباس عروس پشت لباس عروس با طرح زیبا مدل پشت پیراهن عروس طرح های پشت پیراهن عروس لباس عروس دنباله دار طرح زیبا پشت لباس عروس پشت لباس عروس با طرح پاپیون دار مدل پشت لباس عروس پشت پیراهن عروس ساده طرح پشت لباس عروس طرح لباس عروس شیک پشت لباس عروس زیبا و شیک پشت لباس عروس پشت لباس عروس شیک مدل زیبا پشت لباس عروس پشت لباس عروس با طرح زیبا طرح لباس عروس پشت لباس عروس با طراحی پف دار پشت لباس عروس طرح دار لباس عروس دنباله دار مدل پشت لباس عروس پشت لباس عروس خاص پشت پیراهن عروس دنباله دار پشت پیراهن عروس شیک پشت پیراهن عروس ساده پشت پیراهن عروس زیبا و خاص مدل لباس عروس زیبا پشت پیراهن عروس شیک و خاص پشت لباس عروس

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید از پیراهن عروس دنباله دار استفاده کنید بهتر است این نوع پیراهن عروس را با کفش پاشنه بلند بپوشید تا دنباله لباس ایست خوبی داشته باشد همچنین لباس ها با دنباله بلند برای خانم هایی که قد بلند هستند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

برای تزیین پشت پیراهن عروس از وسایل تزیین کننده مختلف نظیر گل و نگین و … استفاده می شود همچنین پشت برخی از پیراهن ها به صورت نیمه باز و باز دوخته می شود که این طرح ها نیز باعث جذابیت بیشتر فرم اندام عروس ها می گردند و اگر شما بالاتنه ای خوش فرم دارید بهتر است از این پیراهن در پوشش خود استفاده نمایید.

اگر لباس عروسی ساده را برای پوشیدن انتخاب کرده اید که هیچ تزیینی ندارد و علاوه بر این آستین دار نیز می باشد بهتر است در صورت امکان پشت لباس به صورت نیمه باز دوخته شده باشد تا تغییراتی در ظاهر و استایل شما ایجاد شود.  در دوخت برخی از پیراهن عروس های ساده برای پشت لباس از پارچه های توری طرح دار استفاده می شود که این طرح ها امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

پشت زیبا پیراهن عروس پشت شیک لباس عروس طرح پشت پیراهن عروس مدل پشت خاص پیراهن عروس طرح جدید پشت پیراهن عروس پشت لباس عروس پشت پیراهن عروس مدل خاص پیراهن عروس پشت پیراهن عروس با گیپور لباس عروس دنباله دار پشت لباس عروس با طرح زیبا پشت پیراهن عروس گیپوردار پشت پیراهن عروس شیک و ساده پشت پیراهن عروسی   پشت زیبا برای لباس عروس لباس عروس ساده لباس عروس زیبا و شیک مدل پشت لباس عروس دنباله دار پشت لباس عروس زیبا پشت لباس عروس ساده لباس عروس ساده و زیبا لباس عروس شیک مدل پشت لباس عروس گیپوردار و شیک پشت زیبا برای لباس عروس پشت لباس عروس با طرح خاص لباس عروس دنباله دار لباس عروس زیبا و دنباله دار مدل پشت شیک لباس عروس مدل لباس عروس دنباله دار و شیک لباس عروس زیبا پشت لباس عروس خاص لباس عروس ساده پشت لباس عروس با طرح زیبا و خاص لباس عروس زیبا مدل پشت لباس عروس شیک و خاص

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما عزیزان را به انواع مدل پشت لباس عروس جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *