دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

شینیون گره ای با انواع مدل های جذاب و خاص

  • ندا خوشرو
  • ۵ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

شینیون گره ای از انواع مدل آرایش موهای زیبا و جذاب می باشد و شما می توانید از این مدل مو برای فرم دادن به موهای کوتاه و بلند خود استفاده نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

مدل های شینیون گره ای شیک و زیبا

مدل آرایش مو اگر بدرستی انتخاب شود باعث می شود تا زیبایی و جذابیت ظاهری شما تکمیل شود. آرایش موها در انواع مدل های مختلف نظیر آرایش موی گره ای و آرایش موی خامه ای و آرایش موی گل رز و … موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها مدلی مناسب را انتخاب نمایید.

شینیون گره ای

آرایش موی گره ای زنانه و دخترانه

آرایش موی گره ای در انواع مدل های مختلف موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها مدلی مناسب را انتخاب نمایید همچنین بهتر است در هنگام انتخاب آرایش مو به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه داشته باشید.

آرایش موی گره ای کلاسیک و رو به پایین از انواع مدل هایی است که یک گره بزرگ پشت گردن ایجاد می شود و این مدل در عین ساده بودن کلاسیک و شیک می باشد و برای فرم دادن موها به کمک این مدل ابتدا باید موهایتان را دم اسبی ببندید و انتهای دم اسبی را دوباره داخل کش به صورت پیچشی ببرید و بقیه موها را نیز به صورت گره دور کش دم اسبی بپیچانید و با انگشت موها را شل نمایید.

آرایش موی فردار و گره ای از انواع مدل های خاص و جذاب می باشد و برای فرم دادن موها به کمک این مدل ابتدا باید موهایتان را به کمک اتوی مو یا مو پیچ فر کنید سپس موهای فر شده را در پشت گردن به صورت شلوغ و نامرتب و به کمک سنجاق مو فیکس نمایید.

مدل آرایش موی زیبا گره ای شینیون خاص گره ای مدل آرایش موی زنانه گره ای شینیون جذاب گره ای آرایش موی بسته گره ای آرایش موی زنانه گره ای مدل شینیون بسته آرایش مو زنانه بسته شینیون بسته و زیبا آرایش مو بسته و گره ای شینیون بسته گره ای

  •  آرون گروپس

آرایش پشت مو گره ای از انواع مدل های پرطرفدار و محبوب می باشد و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس احساس راحتی بیشتری داشته باشید بهتر است از این مدل خاص برای آرایش موهایتان استفاده نمایید.

در صورت تمایل می توانید موهایتان را به صورت دم اسبی ببندید سپس موها را به شکل گره ای فرم و حالت بدهید و جذابیت مدل موهای خود را تکمیل کنید.

اگر تمایل دارید مدل مویی بی نظیر داشته باشید می توانید موهای قسمت پشت سر خود را به چند دسته تقسیم نمایید سپس قسمت پشت موها را ببافید و موهای بافته شده را به شکل گره ای فرم و حالت بدهید و در آخر نیز موهایتان را به کمک سنجاق فیکس نمایید.

برای حالت دادن قسمت جلویی موها نیز می توانید از فرق وسط یا فرق کج استفاده نمایید همچنین می توانید در قسمت جلوی موها بافت مویی بی نظیر و خاص بزنید که در این صورت جذابیت مدل موهایتان تکمیل می شود.

مدل شینیون بسته و زیبا شینیون بسته شینیون زیبا و بسته شینیون گره ای مجلسی آرایش مو ساده گره ای آرایش مو بسته و زیبا شینیون گره ای و زیبا شینیون مجلسی آرایش مو مجلسی مدل شینیون گره ای زیبا و شیک شینیون بسته شینیون گره ای زیبا و شیک شینیون گره ای

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های آرایش موی گره ای را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مدل مویی خاص و بی نظیر را برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *