دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

شینیون بدون وز با متدهای جدید و خاص برای مهمانی ها

  • ندا خوشرو
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

شینیون بدون وز آرایش موی جذاب و پرطرفداری است. در این مطلب شما را با انواع مدل های شینیون بدون وز آشنای می کنیم. امیدواریم این مدل ها برای شما کاربردی باشند.

آرایش موها اگر بدرستی انجام شود باعث جذابیت بیشتر ظاهری خانم می گردد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل آرایش موی خود دقت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های شینیون بدون وز را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت بهره را ببرید.

مدل های شینیون بدون وز با جدیدترین متدهای روز دنیا

برای فرم دادن به موها انواع مدل های شینیون مختلف موجود می باشند و شما می توانید با توجه به فرم صورت و مدل موها و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین آن شینیون ساده یا شینیون حرفه ای زیبایی را انتخاب کنید.

 

مدل های آرایش مو بدون وز دخترانه و زنانه

برای اینکه موها وز نشود بهتر است قبل از انجام آرایش موها ابتدا آن ها را بشویید و کمی نم موها را نگه دارید همچنین برای انجام شینیون موها بهتر است از شستن آن ها ۷ یا ۸ ساعت بیشتر نگذشته باشد و اگر جنس موهای شما زبر و خشن نیست بهتر است در هنگام شستن از نرم کننده استفاده نکنید.

یک قاشق ژل را درون آب پاش بریزید سپس موها را به کمک محلول ژل اسپری کنید و موها را به صورت لایه هایی نازک جدا نمایید و شروع به شینیون آن ها نمایید. توجه داشته باشید که موهای کم پشت و نازک را باید با زاویه ۹۰ یا ۱۸۰ درجه شینیون کنید سپس به موهایتان فرم بدهید.

اگر موهای شما لخت و صاف می باشد می توانید آن ها را به کمک بیگودی فرم بدهید همچنین مدل شینیون بسته برای موهای لخت و صاف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

آرایش موی بدون وز مدل آرایش مو بدون وز مدل شینیون بدون وز شینیون ساده بدون وز مدل شینیون مجلسی بدون وز شینیون بدون وز زنانه آرایش مو بدون وز با جدیدترین متدها شینیون موی بدون وز آرایش موی زنانه بدون وز مدل های زیبا شینیون بدون وز مدل آرایش موی زیبا و بدون وز مدل شینیون بدون وز با جدیدترین متدها

  •  آرون گروپس

اگر موهای شما معمولی می باشند برای اینکه آرایش مویی بدون وز داشته باشید بهتر است قبل از هر چیز موهایتان را سشوار کنید سپس از مخلوط کرم و ژل برای فرم دادن به موها استفاده نمایید که با این کار وز موها گرفته می شود و می توانید بعد از اتمام کار آرایش موها از تافت لایت و در آخر نیز از تافت هارد استفاده نمایید.

برای داشتن آرایش مویی بدون وز می توانید در حین انجام آرایش مو بعد از کشیدن سشوار به موها تافت بزنید. هر لایه از موها را می توانید به کمک شانه زدن مرتب نمایید و وز موها را مهار کنید سپس از دور روی موها تافت را اسپری کنید و بلافاصله دو بار موها را شانه بزنید.

در صورت تمایل می توانید ژل را با واکس مو یا کرم یا سرم کریستال ترکیب نمایید سپس آن را روی لایه های مو بزنید و لایه های مو را بابلیس کنید تا وز آن ها گرفته شود و براق به نظر برسند. از ترکیب واکس مو و کرم نیز می توانید برای گرفتن وز موها استفاده نمایید.

اگر تمایل دارید موهایتان را فقط اتو بکشید بهتر است قبل از استفاده از اتو به موهایتان اسپری دو فاز ضد وز مو بزنید توجه داشته باشید که این اسپری باعث می شود تا حجم موها کم شود و برای انجام شینیون مناسب نمی باشد.

آرایش مو مجلسی بدون وز مدل شینیون شیک بدون وز مدل شینیون مو بدون وز شینیون ساده بدون وز شینیون زنانه مدل شینیون ساده و بدون وز شینیون ساده و بدون وز شینیون زنانه بدون وز شینیون ساده و صاف بدون وز شینیون دخترانه

در این بخش از آرایش مو مجله آرگا با انواع مدل های آرایش مو بدون وز آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *