دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تزیین همبرگر برای انواع مهمانی ها و جشن تولدها

  • محدثه خاکشور
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب آشپزی با ارائه ایده های کاربردی از تزیین همبرگر به دنبال آموزش روش های ساده دیزاین به شما عزیزان با هدف الگوبرداری می باشیم، امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته و زیباترین نقش ها را خلق کنید.

همبرگر یکی از فست فودهای خوش طعم و پرطرفدار می باشد که به روش های مختلفی تهیه شده و البته از مکان های گوناگونی به دست متقاضیان می رسد؛ انواع همبرگرهای صنعتی بسته بندی شده، همبرگرهای خانگی با طعم و اندازه، مواد تشکیل دهنده متفاوت که در فست فودی و ساندویچی ها، منزل و … طبخ و مصرف می گردد. برخی از اینها را با ولع زیاد میل کرده و تا مدتها از طعم به یاد ماندنی آن حرف می زنید؛ اما برخی دیگر از آنها را با بی میلی و امتناع سرو می کنید که ممکن است تا مدتی شما را نسبت به آن همبرگر و ساندویچ بی رغبت کند، مشکل کار در تزیین است، با اجرای طرح های زیبا و اشتها برانگیز تزیینات راه پیش رو به درستی پشت سر بگذارید.

الگوهای زیبا و خارق العاده برای تزیین همبرگر

فست فودها و بازگویی تنوع و محبوبیت آنها کاری بیهوده است چرا که روز به روز بر میزان توجه مردم و علاقه مندان به این دسته از غذاها و خوراکی ها افزوده می شود. منکر تاثیرات نامطلوبی که خوردن مکرر انواع فست فود بر جای می گذارد نیستیم، اما از سوی دیگر منکر طعم لذیذ و دلچسب آن نیز نمی باشیم. زندگی بدون فست فود مگه میشه، راه حل این است که کدبانوی عزیز دست به کار شده و فست فودی خوش طعم و اما سالم در منزل خود تهیه کنید، اعضای خانواده و دوستان مشتری همیشگی دست پخت شما می شوند، فقط شرط تزیین را یادتان نرود.

ایده های شیک و منحصر به فرد طراحی همبرگر

تزیین انواع همبرگر با استفاده از روش های خلاقانه

تزیین همبرگر و ساندویچ همبرگر

این هدف را می توانید به دو صورت شکل ببخشید و انجام دهید؛ ۱- تزیین خود همبرگر به شکل و طرح های گوناگون و خلاقانه با همراهی و کاربرد گوجه و خیار، سبزیجات، سس، و همچنین برش هایی شکیل از خود همبرگر می باشد.

و اما روش دیگر تزیین ساندویچ همبرگر یکی از ساندویچ های محبوب و پرطرفدار است که برای این منظور نیز می توانید از الگوها و روش های گوناگوان بهره ببرید، اولین قدم در این رابطه تزیین نان کاربردی ساندویچ می باشد؛ به عنوان مثال می توانید آن را به شکل های متفاوتی برای مراسم و افراد با سلایق مختلف برش بزنید؛ طرح های شیک و رمانتیک برای قرارهای دو نفره، و طراحی به شکل های کودکانه و فانتزی از جمله چهره حیوانات برای کودکان برش زده ومورد استفاده قرار دهید.

  •  آرون گروپس

تزیین انواع همبرگر و ساندویچ همبرگر

انواع نمونه های ایده آل و تو دل برو از تزیین همبرگر

ایده های زیباسازی برای هر ساندویچی

به دنبال سلایق متنوع، انواع ساندویچ ها نیز به برنامه غذایی با دستور پخت و مواد اولیه مختلف راه پیدا کرده اند، بلکه بتواننند جوابگوی این گوناگون و نشاندن لبخند رضایت بر روی لبان همه ی آنها باشند. ساندویچ مرغ، ساندویچ قارچ؛ ساندویچ تن ماهی، ساندویچ میگو، ساندویچ سالاد مرغ، ساندویچ سوسیس (ساندویچ سوسیس هندی) و … از جمله این گوناگونی به حساب می آید. برای آشنایی با انواع تزیین ساندویچ کلیک کنید.

انواع طرح های تزیینات همبرگر

 

تزیینات زیبا و اشتهاآور برای همبرگر

دیزاین برش های همبرگر به شکل پروانه با استفاده از سس گوجه فرنگی و البته خلاقیت

دیزاین و طراحی همبرگر خوشمزه

ایده های شیک و تو دل بروی تزیین همبرگر

انواع الگوهای تزیینات همبرگر

ایده هایی متفاوت و ناب از تزیینات همبرگر

دیزاین ساندویچ همبرگر به شکل قورباغه ی کودکانه و فانتزی با نمک با خیارشور، گوجه، همبرگر، کالباس و کاهو

الگوهای خلاقانه و زیبای دیزاین همبرگر

نمونه هایی متفاوت و زیبا از تزیینات همبرگر

انواع ایده های زیبا و خاص تزیین همبرگر

تزیینات همبرگر و ساندویچ همبرگر برای مهمانی و مراسم

ایده های ناب و تو دل برو از دیزاین و شکیل ساختن همبرگر

طرح هایی ایده آل و جذاب از تزیین همبرگر

 

انواع ایده های خلاقانه و بینظیر دیزاین همبرگر

ایده های زیبای تزیین همبرگر

انواع نمونه های ایده آل و زیبای تزیینات همبرگر

دیزاین ساندویچ تهیه شده با همبرگرهای خانگی خوشمزه

ایده های زیبا و ساده ی دیزاین همبرگر

دیزاین همبرگر به شکل و طرحی زیبا

ایده های جالب و جذاب دیزاین همبرگر

کدبانوهای عزیز و خانم های بینظیر ایرانی علاوه بر درخشش در هنر آشپزی؛ زبانزد مهربانی و خانه داری می باشند که موجب می شود تا علاوه بر طبخ و تهیه غذاهای خوشمزه دارای ظاهری اشتها برانگیز و زیبا به دنبال تشخیص سالم یا ناسالم بودن غذای تهیه شده و البته مواد اولیه آن می باشند؛ نمونه ی آن را در تهیه ساندویچ و فست فودهای مختلف در منزل شاهد هستیم که با استفاده از هنر، سلیقه و خلاقیت نظر رفتن هر یک از اعضای خانواده را از رفتن به ساندویچی ها منفی می کند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *