دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل انگشتر فیروزه زنانه با طراحی شیک و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل انگشتر زنانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید انگشتری شیک و خاص را برای خود انتخاب نمایید.

سنگ فیروزه از انواع سنگ های قدیمی می باشد که برای ساخت انگشتر از زمان های قدیم تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است به همین دلیل مدل انگشتر فیروزه زنانه در بین خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید از این اکسسوری زیبا برای جذابیت انگشتان تان استفاده کنید.

مدل انگشتر فیروزه زنانه با جدیدترین طرح ها

انگشتر فیروزه در انواع مدل های انگشتر نقره و انگشتر طلا و … موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و میزان بودجه ای که برای خرید انگشتر در نظر گرفته اید از بین آن ها ، طرحی مناسب را انتخاب کنید.

مدل انگشتر فیروزه زنانه

طرح های انگشتر فیروزه برای خانم های خوش سلیقه

انگشتر از انواع اکسسوری های پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و با توجه به اینکه خانم ها از انگشتر برای حضور در مکان ها و مهمانی ها مختلف استفاده می کنند از این رو بهتر است در انتخاب طرح و رنگ خود انگشتر حساسیت لازم را به خرج دهند.

انگشتر فیروزه از انواع طرح هایی است که اغلب خانم ها از آن استفاده می کنند و شما نیز می توانید در صورت تمایل از این اکسسوری خاص استفاده نمایید و تغییرات مثبتی را در مدل جواهرات خود ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب انگشتر فیروزه باید به سایز آن توجه داشته باشید و انگشتری را انتخاب نمایید که دقیقا هم اندازه انگشتان شما باشد زیرا انگشتر گشاد ممکن است از انگشت تان بیفتد و گم شود و انگشتر تنگ نیز به انگشتان شما فشار زیادی را وارد می کند و در نتیجه در هنگام استفاده از انگشتر احساس راحتی نخواهید داشت.

انگشتر فیروزه زیبا و شیک انگشتر نقره فیروزه انگشتر طلا فیروزه انگشتر فیروزه زنانه انگشتر فیروزه زیبا و شیک انگشتر فیروزه زنانه مدل انگشتر فیروزه زنانه انگشتر فیروزه طرح های انگشتر فیروزه زنانه مدل انگشتر فیروزه زنانه مدل انگشتر فیروزه انگشتر فیروزه نقره زیبا و شیک انگشتر طلا فیروزه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

اگر جنس جواهرات شما نقره می باشد بهتر است انگشتر فیروزه را نقره انتخاب کنید همچنین در صورت تمایل می توانید از انگشتر طلا فیروزه استفاده نمایید. در صورت تمایل می توانید گردنبند و گوشوراه و دستبند خود را از بین مدل های فیروزه انتخاب کنید و طرح و رنگ جواهرات خود را با انگشتر فیروزه ست نمایید. انگشتر طلا فیروزه نیز در انواع رنگ های مختلف نظیر انگشتر زرد فیروزه و انگشتر طلا سفید فیروزه موجود می باشد که بهتر است رنگ انگشتر را با توجه به رنگ پوست و رنگ سایر جواهرات و رنگ سنگ فیروزه انتخاب نمایید تا انتخابی ایده آل و صحیح داشته باشید.

انگشتر فیروزه برای خانم ها در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود همچنین سنگ فیروزه در انواع رنگ های آبی تیره تا سبز تیره موجود می باشد و هر چقدر رنگ آبی تیره در سنگ فیروزه به رنگ سبز تیره غالب تر باشد ارزش انگشتر و سنگ فیروزه بیشتر می باشد همچنین انتخاب رنگ سنگ به کار رفته در انگشتر فیروزه به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

انگشتر فیروزه انگشتر طلا طرح انگشتر فیروزه زیبا و شیک انگشتر فیروزه زیبا و جدید انگشتر نقره انگشتر نقره فیروزه انگشتر نقره فیروزه انگشتر فیروزه زنانه مدل انگشتر فیروزه زنانه شیک و جدید انگشتر نقره زنانه انگشتر فیروزه زنانه طرح انگشتر فیروزه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع طرح های انگشتر فیروزه مخصوص خانم های خوش سلیقه و امروزی جلب کردیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *