دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رفع محدودیت اینستاگرام با چند ترفند کاربردی

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

گاهی برخی از برنامه ها شما را به عنوان ربات تشخیص می دهند و باعث ایجاد محدودیت برایتان می شوند. اینستاگرام هم یکی از برنامه هایی می باشد که به ربات ها حساس بوده و هرگونه رفتار ربات گونه ای را زیر نظر می گیرد و فورا به ایجاد محدودیت می پردازد. اگر دچار محدودیت در این برنامه شده اید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران با اینستاگرام دارند این است که محدود و به اصطلاح عامیانه تر بلاک می شوند و نمی توانند پست و استوری بگذارند. این شبکه اجتماعی یکی از محبوب ترین شبکه ها میان کاربران می باشد و این محدود شدن شما بستگی به کارکردتان دارد. در واقع زمانی که شما بیش از حد فالو، لایک و آنفالو می کنید و یا بیش از حد کامنت می گذارید اینستاگرام شما را بلاک می کند زیرا این رفتار ها بیش تر شبیه به ربات ها می باشد. در ادامه روش های رفع محدودیت اینستاگرام را برایتان بیان می کنیم.

رفع محدودیت اینستاگرام

رفع محدودیت اینستاگرام

راه کار های بسیار ساده ای برای رفع این نوع مشکلات وجود دارد که بهتر است آن ها را بدانید زیرا ممکن است به کارتان بیاید. ترفند هایی که در بیان می کنیم معمولا کار ساز می باشند و ۹۵ درصد مشکل شما را حل می کنند و می توانید به راحتی به کار کردن با این اپلیکیشن ادامه بدهید. بلاک شدن انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها موقتی است و رایج ترین نوع ایجاد محدودیت اینستاگرام برای کاربران است و مشکل شما بین چند ساعت تا یک روز حل می شود. نوع دیگر بلاک شدن با تاریخ می باشد و زمانی که دچار این محدودیت شوید اینستاگرام تا مدتی برای شما محدود خواهد بود و نمی توانید در آن فعالیت کنید. نوع سوم بلاک شدن بدون تاریخ می باشد و یکی از بد ترین انواع آن است که ممکن است این نوع از چند روز تا یک سال ادامه دار شود و اکانت شما در این دوران از بلاکی خارج نشود.

بلاک شدن در اینستاگرام

کمک گرفتن از پشتیبانی

یکی از ساده ترین راه حل هایی که می توانید آن را انجام بدهید این است که به پشتیبانی اینستاگرام پیام ارسال کنید. این کار شما باعث می شود که آن ها بفهمند ربات نیستید و رفتار هایی که ذکر شد شامل فالو کردن و آنفالو کردن بیش از حد در یک بازه زمانی کوتاه توسط ربات ها انجام نشده است. برای استفاده از این روش می توانید در بازه زمانی ۶ الی ۱۲ ساعت چندین پیام برای پشتیبانی ارسال کنید تا اکانت شما از بلاکی خارج شود. برای استفاده از این روش باید ابتدا به بخش تنظیمات اینستاگرام بروید و بعد گزینه Help را انتخاب کنید و بعد از آن گزینه Report A Problem  را باز کنید. در این بخش دلیل خود را به زبان انگلیسی بنویسید و گزینه Submit را لمس کنید تا محدودیت تان برطرف شود و اگر  نمی توانید به صورت روان از انگلیسی استفاده کنید می توانید از مترجم های گوگل کمک بگیرید.

فعال کردن رمز دو مرحله ای و خارج شدن از محدودیت در اینستاگرام

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

فعال کردن رمز دو مرحله ای

بهتر است از نصب هرگونه برنامه جانبی اینستاگرام بپرهیزید زیرا اکثر برنامه های جانبی توسط ربات ها اداره می شوند و اگر اینستاگرام آن ها را تشخیص بدهد شما را محدود می کند. برای رفع محدودیت اینستاگرام می توانید از طریق فعال کردن تایید دو مرحله ای استفاده کنید. برای خارج کردن حساب کاربری خود از محدودیت کافی است  رمز عبور خود را تغییر بدهید و برای افزایش ایمنی اکانت خود و جلوگیری از هک شدن رمز دو مرحله ای را فعال کنید. وارد تنظیمات اینستاگرام شوید و و در بخش امنیت از گزینه رمز دو مرحله ای استفاده کنید. این کار شما از ورود برنامه های جانبی به حساب شما جلوگیری می کند و بلاکی شما رفع می شود.

بیوگرافی را تغییر بدهید.

اگر در بیوگرافی خود لینک داده اید و یا آیدی دیگری استفاده کرده اید می توانید با حذف آن محدودیت خود را از بین ببرید. به بخش ویرایش پروفایل بروید و در بخش بیوگرافی لینک ها را حذف کنید.

رفع محدودیت اینستاگرام

حذف کردن و نصب مجدد

اگر اینستاگرام شما را محدود کرده است و یا بلاک کرده است می توانید با حذف کردن و نصب مجدد این برنامه از محدودیت هایش رهایی یابید.

روش های دیگر

روش های بسیار ساده دیگری وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی بلاکی خود را از بین ببرید این روش ها عبارت اند از :

  • استفاده از اینترنت دیگر یعنی اگر به اینترنت موبایل وصل هستید از اینترنت وایفای استفاده کنید.
  • با یک گوشی دیگر وارد حساب اینستاگرام خود شوید البته این روش برای همه افراد امکان پذیر نمی باشد.
  • استفاده از لپتاپ برای ورود به اینستاگرام
  • لینک دادن به صفحه اینستاگرام
  • تبلیغات با صفحات دیگر

نکته : در صورتی که با وجود این راه حل ها مشکل شما از بین نرفت بهتر است کمی صبر کنید و از اینستا به صورت معمولی استفاده کنید و زمانی که رفع محدودیت شدید سعی کنید دیگر فعالیت هایی مانند لایک کردن بسیار زیاد در یک زمان کوتاه را انجام ندهید تا محدودیت برایتان ایجاد نشود.

خروج از اینستاگرام برای رفع بلاکی

اینستاگرام یکی از برنامه هایی می باشد که افرادی در آن مشغول به کار می باشد و ممکن است مشکلاتی نظیر کار نکردن دوربین اینستاگرام را داشته باشد. ابته اگر از این برنامه رضایت ندارید و یا می خواهید به صورت موقت دیلت اکانت بزنید می توانید با کلیک بر روی لینک حذف دائمی اینستاگرام از این برنامه خارج شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *