دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین ته چین مرغ با چند ایده بکر و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب توجه شما را به انواع تزیین ته چین مرغ مجلسی تک نفره و چند طبقه و قالبی و … جلب خواهیم کرد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

ته چین مرغ از انواع غذاهای مجلسی و لذیذ می باشد و اگر شما تمایل دارید این غذای ایرانی را برای پذیرایی از مهمان هایتان بپزید بهتر است به کمک ایده های خلاقانه به تزیین ته چین مرغ بپردازید.

تزیین ته چین مرغ با ایده های خلاقانه

دیزاین غذا برای اغلب خانم ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا ذوق و سلیقه آن ها به نمایش گذاشته می شود. در مطالب قبلی دیزاین ته چین و دیزاین برنج قالبی را مشاهده کردید در ادامه با ایده های خلاقانه برای دیزاین ته چین مرغ در خدمت شما خواهیم بود.

دیزاین ته چین مرغ

دیزاین ته چین مرغ شیک

برای پخت ته چین مرغ می توانید از قالب فر یا تابه استفاده نمایید که اگر تمایل دارید ته چین به خوبی پخته شود بهتر است آن را درون قالب بریزید و روی قالب را به کمک ورقه آلومینیومی بپوشانید سپس چند جای ورق را سوراخ نمایید سپس قالب را درون فر قرار بدهید و بعد از اینکه ته چین به خوبی پخته شد آن را درون ظرفی مناسب برای سرو برگردانید و به دیزاین آن بپردازید.

در صورت تمایل می توانید ته چین را درون قالب ها با طرح قلب و گل و … بپزید که این روش یکی از ساده ترین ایده ها برای دیزاین ته چین می باشد همچنین می توانید ته چین را به صورت تک نفره و در قالب ها با اشکال زیبا بپزید که در این صورت ته چین نیز دارای تزیینی متفاوت و خاص می شود.

برای تزیین ته چین می توانید از زرشک و مرغ ریش ریش و خلال بادام و خلال پسته و … استفاده نمایید همچنین می توانید این مواد خوراکی را با یکدیگر ترکیب نمایید و به کمک آن ها دیزاینی متفاوت را داشته باشید.

دیزاین شیک ته چین مدل تزیین ته چین مرغ تزیین ته چین دو طبقه تزیین زیبا ته چین ته چین مرغ مجلسی تزیین زیبا ته چین ته چین مرغ مجلسی تزیین ساده ته چین مرغ دیزاین ته چین تزیین ته چین مرغ ساده و شیک تزیین خلاقانه ته چین تزیین ته چین مرغ فانتزی تزیین جالب ته چین

  •  آرون گروپس

برای تزیین ته چین از سبزیجات نیز استفاده می شود و شما می توانید سبزیجات را به شیوه ای خاص برش بزنید و ظرف ته چین را به کمک آن ها دورچین کنید. توجه داشته باشید که در زمان تزیین کنار بشقاب ته چین باید حساسیت لازم را به خرج دهید تا دیزاین تان حرفه ای تر به نظر برسد.

اگر ته چین را به صورت تک نفره پخته اید می توانید ته چین ها را درون ظرف های کوچک یا یک ظرف بزرگ بچینید سپس برای تزیین آن ها از زرشک یا خلال بادام و خلال پسته و … استفاده نمایید.

در صورت تمایل می توانید ته چین را به صورت طبقه ای تزیین نمایید که در این صورت باید مواد ته چین را درون قالب های گرد یا قلبی شکل و … در ابعاد مختلف بریزید سپس ته چین را بپزید و بعد از خارج کردن آن از درون قالب ، ته چین ها با ابعاد مختلف را روی یکدیگر قرار بدهید و به تزیین آن ها بپردازید که در این صورت ته چین دارای ظاهری مجلسی و متفاوت تر خواهد بود.

تزیین ته چین مجلسی تزیین ته چین تزیین جالب ته چین تزیین زیبا ته چین مدل تزیین زیبا ته چین تزیین ته چین تک نفره تزیین ساده ته چین تزیین ته چین تک تفره تزیین خلاقانه ته چین ته چین مرغ خوشمزه تزیین ساده ته چین تزیین شیک ته چین تزیین ته چین با روش های جالب تزیین خاص ته چین تزیین خلاقانه و جالب ته چین تزیین ته چین

در این مطلب با انواع روش های شیک و جذاب برای دیزاین ته چین مرغ مجلسی در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تزییناتی خاص و متفاوتی را برای این غذای لذیذ داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *